نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کلیدی‌ترین بازیکن پرسپولیس در اهواز/ حساب ویژه یحیی روی ستاره ملی پوش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زننده آخرین گل پرسپولیس در لیگ برتر را می‌توان کلیدی‌ترین بازیکن پرسپولیس در بازی روز سه شنبه هفته جاری برابر فولاد خوزستان نامید.

احمد نوراللهی دراین دیدار توانست در دقیقه ۸۳ با یک سوپر شوت دروازه علیرضا حقیقی گلر تیم سیرجانی را باز کرده و تکلیف این مسابقه را یکسره کند.

این در حالی بود که پس از پایان این بازی همه جا صحبت از مهدی ترابی بود. همه از زننده ۲ گل پرسپولیس به گل گهر به عنوان ستاره این دیدار یاد کردند درحالی که مهمترین گل مسابقه را شماره ۸ زد. این هشتمین گل شماره ۸ پرسپولیس در لیگ فصل جاری بود که او را همچنان بهترین گلزن تیمش تا پایان هفته بیست و پنجم جلوه می‌دهد.

از آن گذشته باید به دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان اشاره کرد. یک بازی خاص و جنجالی که با سروصدای فراوانی همراه بود. اعتراض دو تیم به قضاوت داوری و در نهایت درگیری مربیان دو تیم و ... خلاصه آن که در آن بازی نفسگیر احمد نوراللهی یک ستاره واقعی بود.

احمد نوراللهی در آن بازی مقابل فولاد خوزستان یک گل در دقیقه ۷۷ زد و در دقیقه ۲۹ نیز یک پاس گل به مهدی عبدی داد تا ستاره میدان لقب بگیرد.

کاپیتان سوم شاکی این روزهای پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی در اهواز هم می‌تواند یک مهره کلیدی برای تیمش باشد. البته او در غیاب کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک باید بیشتر مراقب وظایف دفاعی خودش در خط میانی باشد اما با توانایی‌هایی که در احمد نور سراغ داریم، قادر است با شوت‌های راه دور خود یا روی ضربات ایستگاهی باز هم در قامت گلزن ظاهر شود.

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد در کنار مهدی ترابی و عیسی آل کثیر، سرمربی پرسپولیس حساب ویژه ای روی احمد نوراللهی باز کرده است. باید تا روز سه شنبه منتظر ماند و دید که آیا احمد نوراللهی می‌تواند بار تیمش در امور دفاعی و تهاجمی را در اهواز به دوش بکشد؟ باید منتظر ماند و دید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس تیم مردمی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    کلیدی ترین وناثیر گذارترین بازیکن لنگ بدون شک داوره .این خط این هم نشون
  • فرشاد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    احمد نورالهی بخاطر اینکه قصد دارد درپایان فصل برای پول بیشتر به قطر کوچ کند به همین علت قبل ازرفتن طلبش را وصول کند که مجبور نشود مقابل هواداران بایستد وشکایت کند فعلا هم جواب رد به باشگاه نداده این ترفند بکار گرفته برای وصول طلبش که قبل از رفتن هواداران به باشگاه فشار بیاورند که پولش بگیردبرود سراغ پول بیشتر ولی صددرصد دوباره باشرمساری برمی‌گردد چونکه با بازیکنان مچ شده چند سال است بازی می‌کنند روش بازی همدیگر را می‌شناسند وبهش پاس می‌دهند که شیر شده ولی باشگاه های عربی از این خبرها نیست برو هشت برابر پرسپولیس پول بگیر تعصب وغیرت چرت است که مد شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی