کمالوند دچار شوک شدید شد/ فعلاً نمی‌توانم حرفی بزنم؛ شرایطم مساعد نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فراز کمالوند سرمربی سایپا بعد از رد شدن رای کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف در خصوص بازی جنجالی سایپا و پیکان، دچار شوک عجیبی شد.

بیش از یک ماه قبل بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با رسیدگی به پرونده شکایت سایپا از پیکان به خاطر استفاده از ۶ بازیکن تعویضی در جریان مسابقه دو تیم حکم سنگین ۳ بر صفر به نفع سایپا را صادر کرد.

کمیته استیناف در نهایت و بعد از کش و قوس‌های فراوان حکم خود را در این خصوص صادر و ضمن رد شکایت باشگاه سایپا نتیجه بازی را به همان پیروزی دو بر یک پیکان برگرداند.

خبرنگار خبرورزشی بعد از حکم کمیته استیناف با فراز کمالوند سرمربی سایپا تماس گرفت. فراز که از ماجرا بی خبر بود از طریق خبرورزشی از رای کمیته استیناف مطلع شد و در شوک عجیبی فرو رفت.

کمالوند در واکنش به این اتفاق و کم شدن ۳ امتیاز از تیمش در آستانه بازی حساس مقابل ذوب آهن گفت: فعلا شرایطم مساعد نیست بگذارید ببینم دقیقا چه اتفاقی افتاده است. بعدا در موردش حرف خواهم زد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ققنوس IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    اخی ...شوکه شده بعد از اونهمه هوچی و باند بازی برا بردن بازیه باخته ،حق به حقدار رسیده....بالاخره یبار یه رکن قضایی تو این مملکت یه رای عادلانه داد .... اینم اگه مربی بود بقیه بازیاشو نیبرد الانم ذوب رو اگه میتونه ببره بمونه ،نوش جونش
  • فرشاد IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    ذوب به خاطر اشتباهات فاحش داوری حداقل۱۵امتیازحقشاخوردنداین اتفاق اگه براپرسپولیس بودعمرااز۱امتیازش میگذشتندتااخرزمان هی میگفتندفلان بازی به ضررماشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی