نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
۰ |
۲
توصیه جالب به یواخیم لو/ کارشناس شو؛ نه مربی!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوتمار هیتسفلد سرمربی سابق بایرن‌مونیخ به یواخیم لو توصیه کرد به دلیل استرس بالای مربیگری، کارشناس تلویزیونی شود.

اوتمار هیتسفلد سرمربی سابق بایرن مونیخ به یواخیم لو سرمربی پیشین تیم ملی آلمان توضیه کرد که بعد از این دیگر در فکر هدایت تیمی دیگر نباشد.

دوران کاری یواخیم لو به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان با حذف ژرمن‌ها به دست انگلیس از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ به پایان رسید اما به نظر نمی‌رسد که دوران مربیگری این مرد آلمانی هم به پایان رسیده باشد. حالا هیتسفیلد به لو توصیه کرد که بهتر است که به جای مربیگری در سایر امور مرتبط با فوتبال، مشغول به کار شود. او در این رابطه گفت: «نمی‌دانم که آیا کار درستی باشد که به لو بگوییم دوباره به کار پراسترسی مانند مربیگری ادامه دهد یا نه چون هدایت یک تیم برای ۶۰ بازی در طول یک سال کلی استرس دارد. اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و فرانسه هم فوتبال‌شان به سبکی است که واقعاً به درد لو نمی‌خورد. به همین دلیل تنها کاری که من می‌توانم به او توصیه کنم انجام دهد، کارشناسی فوتبال در تلویزیون است.»

با وجود ناکامی‌های پیاپی لو با تیم ملی آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴، از او به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی فرانک دی‌بوئر سرمربی پیشین تیم ملی هلند یاد می‌شود، کسی که بعد از باخت ۲ بر صفر لاله‌های نارنجی به جمهوری چک در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ برکنار شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی