نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
نمی‌فهمم چرا می‌گویید قرارداد اسکوچیچ را تمدید کرده‌ایم؟/ آخرش از ما غرامت می‌گرفت!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در مورد تمدید قرارداد با ویلموتس و همچنین عملکرد فدراسیون صحبت کرد.

داریوش مصطفوی شرایط فوتبال ایران و حضور مجدد اسکوچیچ در تیم ملی را در مصاحبه‌ای تشریح کرد که در زیر می‌خوانید:

*در خصوص قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی و حریفانی که با ایران همگروه شدند، من همیشه با بحث کردن در مورد این مسائل مخالف بودم و قرعه سخت و قرعه آسان و این مسخره بازی‌ها را قبول ندارم. تیم ملی ایران داعیه صعود از مرحله گروهی جام جهانی را دارد و تحت هر شرایطی باید یکی از ۴ تیمی باشد که از آسیا مستقیم به جام جهانی صعود می‌کنند و برای همین نباید بنشینیم حساب و کتاب کنیم که کدام گروه سخت است و کدام گروه آسان. ما در این گروه باید هر ۴ تیم دیگر را شکست دهیم و یک بازی با کره جنوبی تعیین می‌کند که سرگروه بالا برویم یا تیم دوم.

*با این همه بازیکن با کیفیت و خوب چرا تیم ملی ایران نباید توانایی شکست دادن کره جنوبی را نداشته باشد؟ ما در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران را در اختیار داریم. مگر زمان ما چه امکاناتی در اختیارمان بود که همین کره‌جنوبی را با ۶ گل شکست دادیم؟

*در مورد تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ اولاً این را بگویم که هیچ تمدید قراردادی صورت نگرفته است و اسکوچیچ با ما قرارداد داشت. اینکه می‌گویند قراردادش به صورت پارت پارت تنظیم شده که بعد از هر مرحله برای تمدید آن باید مذاکره شود بعید می‌دانم مورد پذیرش فیفا باشد و اگر او را برکنار می‌کردیم آخرش این می‌شد که در فیفا و  CAS را محکوم می‌کردند و از ما غرامت می‌گرفتند.

*وقتی اسکوچیچ نتایج به این خوبی کسب کرده اصلاً با چه منطقی می‌خواستند او را کنار بگذارند؟ به نظرم حتی بحث اینکه با او ادامه همکاری داده شود یا نه را هم نباید مطرح می‌کردند چرا که در روحیه سرمربی تیم ملی اثر منفی می‌گذارد و باید به جای این کار قاطعانه از او حمایت می‌کردند. ما باید از گذشته درس بگیریم و اشتباهات قبل را تکرار نکنیم. ما چه زمانی در اختیار داشتیم که بخواهیم سرمربی عوض کنیم؟

*فعلاً برای نظردادن در مورد عملکرد عزیزی خادم زود است و باید حداقل یک سال از حضورش روی صندلی ریاست فدراسیون بگذرد تا نتایج تصمیماتش و مدیریتش مشخص شود و تا اینجا بیشتر وارث تصمیمات مدیران و روئسای قبلی بوده است و هنوز زود است بخواهیم در مورد عملکردش قضاوت کنیم.

*در مورد عملکرد مسعود سلطانی‌فر در ۵ سال حضورش به عنوان وزیر ورزش با توجه به نزدیک شدن به پایان دوره دولت، تمایل ندارم زیاد وارد این موضوع شوم ولی در مجموع عملکرد مثبتی در این ۵ سال از سلطانی فر ندیدم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی