نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
 هشدار جدی به پرسپولیس برای مسابقه با فولاد/ عیار فنی سرخپوشان تهرانی بالاتر است اما ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس گفت: از نظر من عیار فنی پرسپولیس بالاتر از فولاد خوزستان است و شاگردان گل محمدی این تیم را نیز شکست خواهند داد اگرچه باید مراقب ضد حملات خطرناک آنها باشند.

حسین کلانی مهاجم اسبق پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان به خبرورزشی گفت: این بازی یکی از حساس ترین بازی های پرسپولیس در هفته های پایانی لیگ برتر است و قطعاً بازی در اهواز مقابل این تیم برای پرسپولیس بسیار سخت و نفس گیر خواهد بود.

وی اضافه کرد: به نظر من پرسپولیس در کورس قهرمانی بهترین شرایط فنی را دارند و در صدر جدول به دنبال پنجمین قهرمانی می‌گردد.

کلانی ادامه داد: عیار فنی پرسپولیس بالاتر از فولاد خوزستان است و شاگردان گل محمدی این تیم را نیز شکست خواهند داد اگرچه باید مراقب ضد حملات خطرناک آنها باشند.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره تیم ‌های همگروه ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز گفت: اصلی‌ترین رقیب ما در مرحله مقدماتی جام جهانی کره جنوبی است و سایر تیم‌های همگروه ایران نمی‌توانند سد راه ما برای صعود به جام جهانی باشند.

وی تاکید کرد: شکست دادن عراق، امارات، سوریه و لبنان برای ما در شرایط عادی انجام شدنی است.

کلانی در خصوص تمدید قرارداد دراگان اسکوچیچ نیز گفت: اسکوچیچ نتایج خوبی با تیم ملی گرفت و مربی بسیار محترمی است. او توانست تیم ملی را از بحران خارج کند. به نظر من اگر طی دو ماه باقی مانده به مسابقات مرحله دوم اقدام به تعویض سرمربی می‌کردیم این مسئله به ضرر ملی پوشان تمام می‌شد و تا مربی جدید با شرایط حاکم بر فوتبال ما آشنا می‌شد زمان را از دست می دادیم و در مصاف با بزرگان فوتبال آسیا شرایط متزلزلی پیدا می کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگانی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    امردز یه بار دیگه قدرت پرسپدلیس رو میفهمین و فرق پرسپدلیس با بقیه تیمای مطرح ایران آخرین تیمی که فولاد و شکست داده ما بودیم اولینش هم ماییم بچه ها مراقب باشن تو محوطه جریمه چون فشارهایی بوده روی داورا
  • بختیاری IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    دیدین که شکست ندادین بعدشم پولی که خرج پرسپولیس میکنن خرج فوتبال خوزستان کنن هرساله قهرمان ایران و آسیا میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی