نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
۴ |
۵
فغانی داور دربی می‌شود؟/ بلیت داور مطرح «اوکی» شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: قرار بود مسئولان فدراسیون فوتبال برای بازگشتم به ایران خبر بدهند، اما خبری از آنها نشد.

علیرضا فغانی درباره اینکه گفته می‌شود مسئولان فدراسیون فوتبال با او برای قضاوت در دربی روز ۲۴ تیرماه بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صحبت کرده‌اند، اظهار داشت: چند روز پیش با مسئولان فدراسیون صحبت کردم و گفتم با توجه به اینکه لیگ استرالیا به پایان رسیده است، اگر نیاز به قضاوت من در هفته‌های پایانی لیگ  را دارند، حاضر هستم در خدمت‌شان باشم. این بحث من نه فقط برای دربی، بلکه برای بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ بود.

وی افزود: به همراه دو کمک داور ایرانی برای قضاوت در بازی‌های منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا در تایلند حضور داشتم و به مسئولان فدراسیون گفتم اگر نیاز به من دارید، بلیتم برای حضور در ایران را برای امروز (دوشنبه) هماهنگ کنید. مسئولان گفتند خبر می‌دهیم، اما دیگر خبری نشد و من هم بلیت به استرالیا را «اوکی» کردم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    مهندسی های لیگ برتر فصل 1399-1400: *************************************************************************************************************************** 1- پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) 2- در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) 3- پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده). 4- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده).
  • فغانی لنگیه IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    ایشون خودشون از پیشگامان داوری سرخ هستن هنوز قضاوت مشعشع ایشون رو در دربی یکشنبه سیاهی که داشعلیمنصور برای پرفسورشون ساخته بود فراموش نکردیم(دربی 84 بهمن ماه 95) که چطور وقتی پرسپولیس سه گل از استقلال عقب بود با تلاش فراوان سعی داشتن پرسپولیس گلهای خورده رو جبران کند که درآخر بخت وعلی الخصوص وقت با ایشان یاری نکرد و زمان بازی تمام شد و دیگر نمیشد بیشتر ازآن کش داد همان دربی که در آخرین لحظات مهدی رحمتی را هم اخراج کرد تا بلکه پرسپولیس گل سوم را بزند ومساوی شود که نشد که نشد که نشد !!
  • ! IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    #نه به داور ایرانی
  • سیدجواد IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    یکی نیست به این کیسه کش ها بگه اگه پرسپولیس جام نبره جام میره اصفهان بعد اینها از کدوم مهندسی صحبت میکنند در عجبم شما ببرید یا ببازید برامون مهم نیست رقیب ما سپاهان شما کیلو چند هستید اخه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی