نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اتهام تند پرسپولیس به رادوشویچ؛ باج‌خور!/ کجا خانواده‌اش را دیده‌ایم ...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: با اینکه تمام شرط‌های رادوشویچ را پذیرفتیم اما هنوز خبری از بازگشت این بازیکن نیست. 

ابراهیم شکوری با اشاره به عدم بازگشت بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات سرخپوشان به تهران گفت: در تمام این مدت تلاش کردیم تا آرامش را سرلوحه کار خود قرار دهیم اما این بازیکن انگار به دنبال سوءاستفاده از سکوت ماست. برای روشن شدن موضوع باید بگویم رادوشویچ شرط‌هایی برای بازگشتش تعیین کرد که بسیار عجیب بود اما باشگاه همه این شروط را پذیرفت. 

وی افزود: ما موافقت کردیم که در زمان بازگشت این بازیکن، ۷۰ هزار یورو به علاوه ۲۰ هزاریورو آپشن این فصل که هنوز تمام نشده و همچنین ۲۰ هزار یورو پول وکیل این بازیکن را پرداخت کنیم. کدام باشگاه، چنین شرط‌هایی را می‌پذیرد؟ ما برای آرامش بخشیدن به تیم و بازگرداندن رادو، اعلام کردیم حاضر به پرداخت هستیم و جدا از نامه‌های رسمی که برای رادو ارسال شد، از طریق رسانه رسمی باشگاه هم خبر دادیم که این بازیکن در زمان بازگشت و در حضور خبرنگاران، مبلغ یادشده را دریافت خواهد کرد. 

معاون اجرایی و ورزشی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش آقای مهدی‌زاده به همراه وکیل کروات که همزمان وکالت بازیکن تیم رقیب را برعهده دارد و در عین تعجب، داور برخی پرونده‌های حقوقی علیه باشگاه پرسپولیس در فیفاست، طوری رفتار می‌کنند که به نظر می‌رسد به دنبال باج گرفتن از باشگاه هستند! آن هم به دلیل قرارداد چهار ساله‌ای که در گذشته با یک دروازه‌بان ذخیره و ۳۲ ساله منعقد شده است. 

شکوری با اشاره به عرف عقدقرارداد با بازیکنان در دنیای فوتبال، تصریح کرد: در همه جای دنیا، زمانی که سن بازیکن بالا می‌رود، رقم قراردادش کاهش پیدا می‌کند. این یک رویه کاملا منطقی و طبیعی است اما در قرارداد رادوشویچ با باشگاه پرسپولیس، شکل معکوسی را می‌بینیم زیرا رقم ۱۹۰ هزار دلاری به یک باره به یورو تبدیل شده و هر ساله نیز افزایش چشمگیری دارد! از سوی دیگر، رادوشویچ، مدیرنامه‌ها و همچنین وکیلش از یک کلیدواژه مشترک یعنی «بی‌احترامی» استفاده می‌کنند؛ در حالی که هرگز مصداقی در مورد بی‌احترامی ارائه نکرده‌اند و مشخصا برای رسیدن به پول بیشتر و البته غیرقانونی، مشغول بازی با احساسات هواداران ما هستند و در جدیدترین خواسته خود خواستار افزایش قراداد از سه سال به چهار سال هستند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: مردم ما، بخش بزرگی از حقایق را نمی‌دانند؛ در شرایطی که اکثر بازیکنان پرسپولیس تا به حال حدود ۶۰ درصد دریافتی داشته‌اند، رادوشویچ درخواست دریافت صددرصد پول خود به همراه مبالغی خارج از قرارداد را کرده است. او به هیچ عنوان شرایط اقتصادی باشگاه‌ها در دوران کرونا و تعویق مسابقات را در نظر نگرفته و با فشار روی باشگاه از طریق فضای مجازی و انجام مصاحبه‌های تحریک‌آمیز و موهن، به دنبال دریافت مبالغ مربوط به وکیل و مدیربرنامه خود است که کاملا خلاف قوانین و عرف است.

شکوری در نهایت عنوان کرد: این بازیکن و وکیل و مدیربرنامه‌هایش با شناختی که از جامعه هواداری در ایران دارند، به دنبال سوءاستفاده از احساسات هواداران برای رسیدن به خواسته‌های غیرمنطقی خود هستند. ایشان اعلام کرده که بنده به خانواده‌اش بی‌احترامی کرده‌ام. واقعا نمی‌دانم این ماجرا چطور شکل گرفته من کجا خانواده ایشان را دیده ام، موضوعاتی مثل زیاده‌خواهی و باج‌خواهی یک بازیکن از باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس درست نیست رفتارهای او نشانی از تعصب ندارد وگرنه به عنوان گران ترین بازیکن پرسپولیس برمی‌گشت و لیگ را با تیم به اتمام می‌رساند، سپس تصمیم‌گیری در مورد آینده‌اش می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باحقارت لُنگی ام IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    راشودویچ هم این تیم مافیایی را شناخته..
  • لنگ خاص IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    ابرام سفارشی ،چاپلوسویچ رو خودت فراری دادی،پس مظلوم نمایی نکن،راستی اگر فرصت کردی نظرت درمورد قرارداد ویلموتس رو هم بگو
  • x NL ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    هواداری عزیز پشت تیمو باشگاهو خالی نکنید لطفا
  • Farid US ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    Moghaser shoma va kadre fany hastid bayad in agha ra haman parsal biroun mikardid,
  • شیرازی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    آقای شکوری کاش ب جای اینهمه باج دادن در حال حاضر و ناز کردن بازیکن و شروط خارج از عرف گذاشتن از طرف بازیکن , قبل از اینکه بره کشورش , بخشی از پولشو بهش میدادین تا نتونه ول کنه بره . الان رفته میتونه ی طرفه فسخ کنه و کل پولشو بگیره . مهم نیست کی سوتی داده و قرارداد بد بسته . مهم اینه ک الان شما باید راه حل درست ارائه کنید تا مشکلی برا باشگاه پیش نیاد . متاسفانه بعضی بازیکنای خارجی ب محض اشنا شدن با جو هواداری کشور ما برا هوادار خودشونو متعصب نشون میدن و ب قول معروف دلبری میکنن کاری ک رادوشویچ خیلی حرفه ای انجام داد . من ب شخصه یادمه وقتی بیرانوند رفت تو چندتا بازی رادو عالی کار کرد و از طرف هوادارا فشار حداکثری برا تمدید قرارداد رادو ب باشگاه وارد شد جوری ک رادو تونست خواسته هاشو ب باشگاه تحمیل کنه و ی قرارداد ی طرفه ببنده . پس مدیر عامل اون زمان کامل مقصر نیست منه هوادار هم مقصرم
  • Mohd IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    آقای شکوری تو راس میگی ولی خواهشن پولش رو به حسابش بریزید بجای ۱۰۰ هزار ۹۰۰ هزار تو پاچه پرسپولیس نشه
  • صادق IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    حرفهای این بابا یادآور حرفهای عرب در رابطه با پرداخت حق و حقوق برانکو میندازه ، نه بابا به این مدیران دستور دادن پول بدون جریمه ندهند حتما باید جرایم فیفا هم اضافه بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی