سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
۰ |
۰
پوگبا به فرانسه برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تصمیم دارد پل پوگبا را به خدمت بگیرد و این هافبک فرانسوی هم ترجیح می‌دهد منچستریونایتد را ترک کند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنان به جاه طلبی خود در نقل و انتقالات ادامه می‌دهد و این بار به سراغ هافبک منچستریونایتد رفته است.

پوچتینو سرمربی پاریسی‌ها بعد از خرید واینالدوم از لیورپول به یک هافبک دیگر هم فکر می‌کند. از طرفی پل پوگبا ستاره ۲۸ ساله یونایتد آماده جدایی از این تیم و آغاز ماجراجویی جدید است.

طبق خبرهای منتشر شده پوگبا به شدت از جدایی از منچستریونایتد استقبال می‌کند و پاری‌سن‌ژرمن را مقصد خوبی برای خود می‌داند. منچستریونایتد اکنون بر سر این دو راهی است که در همین تابستان ستاره خود را به فروش برساند و یا ظرف ۱۲ ماه او را به صورت بازیکن آزاد از دست بدهد. در هر صورت از دست دادن پوگبا ضرر بزرگی برای شیاطین‌سرخ خواهد بود. یونایتد در سال ۲۰۱۶ با خرید این بازیکن به مبلغ حدود ۱۰۷ میلیون یورو رکورد نقل و انتقالات لیگ برتر را شکست. 

پوگبا همچنان پرهزینه‌ترین خرید یونایتد باقی مانده است، هرچند که تاکنون نتوانسته در مسیر رسیدن این باشگاه به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کمکی کند. تابستان گذشته نیز شایعات زیادی در ارتباط با جدایی پوگبا از یونایتد مطرح بود و از هر دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی