گرت ساوتگیت - سرمربی تیم ملی انگلیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس با تمجید از دانمارک و بازیکنان این تیم به شانس تاریخ سازی سه‌شیر در یورو اشاره کرد.

گرت ساوتگیت، پیش از بازی حساس انگلیس برابر دانمارک در یورو ۲۰۲۰ به افتخارات حریف هم اشاره کرد.

ساوتگیت در کنفرانس خبری گفت: «تیم ملی انگلیس هرگز در طول تاریخ یک بار هم موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های یورو نشده است. اما دانمارک یک بار قهرمان یورو شده است. بنابراین آنها سابقه بهتری نسبت به ما در طول تاریخ دارند و من فکر می‌کنم مردم بعضی اوقات در کشور انگلیس این موضوع را فراموش می‌کنند. ما هرگز به فینال نرفته‌ایم، بنابراین این دوره فرصت خوبی برای بازیکنان تیم ملی انگلیس فراهم شده که تاریخ‌سازی کنند.»

سرمربی سه‌شیر در ادامه بیان کرد: «حضور هواداران فوق‌العاده خواهد بود و وجود این حمایت و انرژی برای ما بسیار خوب است. اما در نهایت سرنوشت یک مسابقه در میدان بازی و با بازی خوب، دفاع و حمله مناسب و تصمیم‌گیری‌های دقیق مشخص می‌شود. البته عوامل بیرونی می‌توانند سهم مهمی در تعیین نتیجه نهایی یک مسابقه داشته باشند، اما در پایان ما باید به خوبی آماده شویم تا تیمی را که از نظر تاکتیکی منعطف بوده و بازیکنان بسیار خوب و روحیه بالایی دارد را شکست دهیم.»

او در پایان گفت: «بدیهی است که برای دانمارک از دست دادن کریستین اریکسن آنهم با توجه به اتقاقات رخ داده یک ضربه بزرگ بود. اما بازیکنان این تیم واکنش پاسخ فوق‌العاده‌ای نسبت به این اتفاق نشان دادند و من فکر می‌کنم این موج احساسی و ارتباط با طرفداران بعد از این اتفاق برای آنها بسیار مهم بوده است. دانمارک تیم بسیار خوبی است. ما دو بار در پاییز با آنها بازی کردیم و وقتی برای این دیدار آماده می‌شدیم، می دانستیم که دانمارک چه رکورد به ثبت رسانده و شکست دادن آنها چقدر دشوار است. ما می‌دانستیم که دانمارک بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب دارند و فکر می‌کنم آنها حالا بهتر از آن مقطع هم شده‌اند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی