ماشین‌سازی تبریز
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تیم ما از ابتدای فصل، الان به ثبات مدیریتی رسیده و از حالت روی هوا بودن درآمده است.

بهمن سالاری در مورد اینکه با توجه به برد ۳ بر صفر مقابل مس رفسنجان به نظر می‌رسد ماشین سازی در هفته‌های پایانی لیگ برتر جان تازه‌ای گرفته، اظهار داشت: بله همینطور است. تیم ما از ابتدای فصل، الان به ثبات مدیریتی رسیده است. تکلیف تیم و مدیریت باشگاه مشخص شد و از حالت روی هوا بودن درآمده است. آرامش خوبی به تیم تزریق شده است. مدیرعامل جدید از زمانی که آمده کم یا زیاد به وعده‌های خودش عمل کرده و باید از او تشکر کنم.

مهاجم ماشین سازی با اشاره به مشکلات این تیم گفت: از روز اول مشکلاتی داشتیم که باعث شد تیم ازهم بپاشد. در سه روز ۴ مربی عوض کردیم که باور کردنی نیست. واقعا بازیکنان با کیفیتی داریم که می‌توانند فصل آینده در تیم‌های بهتری بازی کنند. تیم لیگ برتری باید ثبات و شخصیت داشته باشد. مشکلاتی که از روز اول داشتیم باعث شد نتایج خوبی نگیریم در صورتیکه در بازی‌ها عملکرد خیلی خوبی داشتیم. دیشب از موقعیت هایمان استفاده کردیم و توانستیم برنده شویم.

وی تصریح کرد: در بازی‌های قبل هم همینطور سرتر از حریفان بودیم اما بدشانسی گربیانگیر ما می‌شد. توپ‌های ۱۰درصدی حریف وارد دروازه ما می‌شد و روی روحیه ما تاثیر می‌گذاشت وگرنه تیم خیلی خوبی داریم و جایگاه ما اینجا نیست. هفته قبل در خانه سپاهان که در کورس قهرمانی است و هزینه زیادی کرده تمام توان، شرافت و غیرتمان را گذاشتیم. امسال شاید به اندازه یک بازیکن سپاهان سرمایه داشتیم. اکنون ۴ بازی دیگر داریم که همینطور وارد زمین می ‌شویم. مشکلات باعث شد نتوانیم نتایج خوبی بگیریم اما روی کاغذ شانس بقا داریم.

سالاری در مورد اینکه آیا وضعیت جدول و شانس کمرنگ بازیکنان ماشین سازی را از تلاش در ادامه راه ناامید نمی‌کند، گفت: نه، اگر قرار بود ناامید شویم باید ۵ هفته قبل ناامید می‌شدیم. اتفاقا الان روحیه خوبی داریم و می‌خواهیم این روند را ادامه بدهیم. بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم و دیشب هم مس رفسنجان را با اختلاف بردیم. این باعث شده روحیه خوبی بگیریم. ما تلاشمان را می‌کنیم که نتایج خوبی به دست بیاوریم. تیم‌های دیگر هم هر نتیجه‌ای گرفتند مهم نیست. برای آبرو و شرف خودمان بازی می‌کنیم.

وی در مورد برد غیرمنتظره مقابل مس رفسنجان که با گلزنی خودش همراه بود، عنوان کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم. مس رفسنجان کادرفنی خیلی خوبی دارد. از کادرفنی این تیم و محمد ربیعی شناخت خوبی دارم. تیم با کیفیت و با برنامه‌ای هستند. آنالیز خوبی از آن‌ها داشتیم و با برنامه بازی کردیم. از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و توانستیم طبق برنامه ریزی به گل برسیم. خوشحالم که در پست خودم بازی کردم و برای تیمم گل زدم. امسال در پست تخصصی خودم بازی کردم. در گذشته بنابر تشخیص کادرفنی در پست وینگر و هافبک هم بازی کرده بودم اما می‌دانستم اگر در پست مهاجم نوک بازی کنم می‌توانم بیشتر به تیم کمک کنم. با اینحال هرجا که بازی کردم با تمام توان در خدمت تیم بودم.

مهاجم ماشین سازی در مورد اینکه دو بازی سخت مقابل فولاد و پرسپولیس دارند و در بازی خانگی بعدی ممکن است جایگاه صدرنشین فعلی لیگ را به خطر بیندازند، گفت: دقیقا همینطور است. فولاد تیم پرمهره‌ای ست که کادرفنی خیلی خوبی دارد. من با جواد نکونام همبازی بودم و خیلی هم او را دوست دارم. تلاش می‌کنیم با انگیزه بیشتری به مصاف این تیم برویم تا با کسب یک نتیجه خوب بیرون از خانه، شرایط خیلی خوبی برای بازی خانگی مقابل پرسپولیس پیدا کنیم. امیدوارم بتوانیم بازی قابل قبولی مقابل این تیم انجام بدهیم که از شرفمان دفاع کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    بازی مقابل سپاهان هم اینو داشتید ؟؟؟؟؟؟؟/ چرا همه از نداشته هاشون صحبت می کنند
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    طرف یه بار تیمش برده خدا را بنده نیست!اگه بازیکن پرسپولیسی بود که برای قهرمانی پنجم داشت خودشو مهیا میکرد حتما میگفت جام تو تیم ملی برزیل خالیه!بعد بازی با پرسپولیس تازه میفهمی فوتبال یعنی چه!
  • فری امپرازول IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    شرف شما تو بقیه بازیها کجا رفته بود؟؟؟؟
    • محمد IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      معلومه ک بد سوزوندت تو شرف نداری اینا کل تیمشون مشکل داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی