ببرهای نیجریه برای تماشا نیامده‌اند/ تکلیف بدمینتون آفریقا در توکیو روشن می‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تماشاگران دیروز بازی لی چونگ وی و لین دان، امروز به بازیکنان امید بخش کشورشان در المپیک تبدیل شدند و امید دارند حرفی برای گفتن داشته باشند و تنها تماشاچی نباشند.

اوپئوری در مورد فینال حماسی ستاره های سابق دنیای بدمینتون می گوید:«من می توانم آن مسابقه را دوباره تصور کنم.رقابت فوق العاده ای بود. تصور کنید که چنین خاطرات خوبی در مغز خود دارید و هر وقت چشمانم را می بندم تصورش برایم بسیار الهام بخش است.»

لندن ۲۰۱۲ آنها را در مسیر تبدیل شدن به بازیکن حرفه ای بدمینتون در نیجریه قرار داد، جایی که این ورزش خیلی محبوب نیست. دو نیجریه ای که عاشق این ورزش شده و آن را دنبال کرده بودند ، پس از به دست آوردن عددی پایین تر از ۵۰ رنکینگ جهانی ، راهی توکیو ۲۰۲۰ شدند.

اوپئوری در گفتگویی گفت: «ما دیگر نمی توانیم صبر کنیم تا به توکیو سفر کنیم و احساس هیجان زیادی داریم که بالاخره ما می توانیم در المپیک شرکت کنیم." "من نمی توانم این شادی را که در وجودم  وصف کنم. این اتفاق باعث تغییر روحیه و تقویت روحیه من شده است. ببینید از کجا آمده ایم و کجا هستیم. لندن ۲۰۱۲ اولین باری بود که المپیک را تماشا می کردم ، لی چونگ وی را تماشا می کردم ، فکر می کنم او در حال بازی با چن لانگ بود. من هرگز فکر نمی کردم که روزی به المپیک قدم بگذارم. وقتی به آن فکر می کنم ، بسیار خوشحالم. خوشحالم  که تلاش سخت ما نتیجه داده است. ما سخت تلاش می کنیم و برای رسیدن به این سطح از موفقیت امیدواریم.»

ببرهای نیجریه برای تماشا نیامده اند / تکلیف بدمینتون آفریقا در توکیو روشن می‌شود

اولوفوا هم تیمی اوپئوری افزود: «خانواده های ما نیز هیجان زده هستند زیرا المپیک بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است ، بالاخره رویای ما تبدیل به واقعیت شد." "ما مدام دعا می کردیم. در دوبل برای صعود باید در جمع ۵۰ نفر برتر جهان قرار می گرفتیم. و ایمان داشتیم که می توانستیم این کار را انجام دهیم. »

دو ستاره نیجریه قبل از شروع همه گیری کرونا در جهان ، در رقابت های بین المللی اوگاندا و کنیا اینترنشنال نتایج خوبی کسب کردند. ماه های اخیر چالش های سخت تری را هم برای آموزش و هم برای مسافرت به وجود آورده است ، بهرحال آنها بازیکنان قابل قبولی در رقابت های انگستان و تایلند بودند. ما برای کسب امتیاز به انگلیس رفتیم ، و از نتایج راضی بودیم. پس از المپیک ، مسابقات جهانی زیادی وجود دارد. ما می خواهیم در آن سطح از مسابقات را حضور داشته باشیم ، تا در بدمینتون به موفقیت های بیشتری برسیم. ما می خواهیم در حقیقت به اردوی ستارگان دنیای بدمینتون اضافه شویم.
اولوفوا گفت: «ما به طور مداوم آموزش دیده ایم. و می دانیم که باید عملکرد بسیار قابل قبولی از خود ارائه دهیم ، مانند روشی که مقابل تیم تایلندی بازی کردیم ، اما می دانیم که می توانیم بهتر عمل کنیم. ما در حال تلاش برای ایجاد نام و نشان در توکیو هستیم و نمی خواهیم برویم و فقط شرکت کنیم ، می خواهیم رقابت زیبایی داشته باشیم. بازیکنان حاضر در المپیک استانداردهای بالایی دارند ، بنابراین ما باید تمام تلاش خود را بکنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی