چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
۳ |
۵
دختر گریان آلمانی - یورو ۲۰۲۰ - یونیسف
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خانواده دختر گریان آلمان پاسخ رفتار زیبای هواداران انگلیسی را با رفتاری شگفت انگیز و فوق العاده دادند.

تمام مبلغ ۳۶ هزار پوندی که در سایت JustGiving برای هوادار جوان و گریان آلمانی هنگام شکست مقابل انگلیس در ومبلی جمع شده، به خیریه اهدا می‌شود. در اواخر دیدار این دو تیم بود که دوربین چهره دختر نوجوانی را نشان داد که به خاطر باخت آلمان در آغوش پدرش گریه می‌کرد. با انتشار این تصویر، برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی به توهین و تمسخر این هوادار پرداخته و واکنش بسیاری را برانگیختند.

جوئل هیوز، بازیکن سابق ولز تصمیم گرفت صفحه‌ای برای جمع آوری کمک‌های مالی برای این دختر ایجاد کند. هدف اولیه او جمع کردن ۵۰۰ پوند بود، اما حالا این رقم به ۳۶ هزار پوند رسیده است.

در واقع هدف این کمپین این بود که نشان دهد مردم انگلیس اینقدر تندخو و خشن نیستند و قرار بود تمام رقم جمع‌آوری شده صرف بهبود روش‌های تربیت این دختر نوجوان شود. در واقع هواداران فوتبال در انگلیس به دنبال دلجویی از این هوادار بودند و حالا خانواده او این رقم را صرف امور خیریه کرده است.

در بیانیه این خانواده آمده است: با توجه به حفظ آرامش فرزندمان نمی‌خواهیم نامی از ما آورده شود، اما ما می‌خواهیم از همه به خاطر این حمایت شگفت‌انگیز از سمت شما تشکر کنیم. دختر ما مایل است این لطف شما در مسیر درستی خرج شود، پس کمک‌های سخاوتمندانه شما به سازمان یونیسف اهدا خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    واقعا که بی منطق و بی رحم همه جای دنیا هست. به این بچه چه کار داشتندآخه؟ این بچه آرامش میخواست نه پول.
  • ححسن IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    افرین به این خانواده مغرور که جواب تحقیر زیرکانه مردم سیاس انگلیس رو دادند چون این دختر بخاطر جریحدار شدن غرورش گریه میکرد نه به بیپولی
  • ح یعقوبی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    تنها میگم در اوج غم بزرگ این کودک، واریز پاداش به امورات خیریه اوج انسانیت این خانواده آلمانی بود و آموزش در این خصوص به همهٔ هواداران فوتبال، که فوتبال و برد و باختش ارزش رفتار خشن و فرومایگی مانند تمسخر و آزار کودکان را ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی