نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
۰ |
۰
سایپا؛ تیمی که از مهاجمان آبی گل نمی‌خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در حالی برای رویارویی با حریف هفته بیست و هفتم آماده می‌شود که مهاجمانش بیش از هر مسابقه‌ای عطش گلزنی در این مصاف را دارند.

از اتفاقات جالب توجه در جمع مهاجمان تیم استقلال این است که هیچ یک از آنها تاکنون موفق به باز کردن دروازه تیم سایپا با پیراهن استقلال نشده اند!

شیخ دیاباته که فصل پیش به این تیم پیوست و با ۱۵ گل آقای گل لیگ برتر نوزدهم شد هرگز روبروی سایپا گلزنی نکرد. شیخ این فصل هم کلا دو گل زده که هر دو مقابل تراکتور بوده است.

مهدی قایدی نیز که در ابتدای لیگ هفدهم به استقلال پیوسته در همه این ۴ فصل (هفدهم، هجدهم، نوزدهم و بیستم) ۱۹ بار با پیراهن استقلال گلزنی کرده (۳ گل لیگ هجدهم، ۱۰ گل لیگ نوزدهم و ۶ گل لیگ بیستم) ولی هرگز نتوانسته روبروی سایپا به گل دست پیدا کند.

امیرارسلان مطهری نیز در این زمینه دست کمی از دو مهاجم دیگر تیمش ندارد. او که در نیم فصل لیگ نوزدهم به استقلال آمد ۵ گل زد که هیچ یک به سایپا نبود. البته او در نیم فصل اول هم ۵ گل با لباس تیم اصفهانی زده بود که آنها هم روبروی سایپا نبود! مطهری در فصل جاری هم ۵ گل زده ولی هرگز به سایپا نبوده است.

آرمان رمضانی هم که ابتدای فصل جاری از همین سایپا به پرسپولیس و در نیم فصل دوم به استقلال پیوسته در دور رفت اصلا برای پرسپولیس گلی نزد و این اولین بار است که با لباس استقلال روبروی تیم سابقش بازی می‌کند.

ناگفته نماند؛ یادآوری گلزنان دیدارهای رفت و برگشت فصل پیش خالی از لطف نیست.

استقلال در دور رفت فصل نوزدهم در هفته هفتم در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۸، سایپا را با نتیجه ۰-۴ و گلهای عارف غلامی، محمد دانشگر، وریا غفوری و سجاد آقایی مغلوب کرد. این تیم در دیدار برگشت در هفته بیست و دوم در تاریخ نهم تیر ماه سال ۱۳۹۹، با سایپا یک – یک کرد که تک گلش را مسعود ریگی با شوت از راه دور به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی