نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
من را متهم به توهین به نظام کردند/ به سپاهان نمی‌روم/ سابقه‌ام از شکوری در پرسپولیس بیشتر است/ لک و سیدجلال تماس گرفتند/ شکوری مخرب است نه سازنده
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس که قصد جدایی از این باشگاه را دارد با انتقاد شدید از رفتارهای معاون اجرایی سرخ‌ها عنوان کرد که دلیل جدایی‌اش رفتارهای همین فرد بوده است.

بوژیدار رادوشویچ درباره آخرین وضعیت اختلافش با پرسپولیس توضیح داد. او همچنین درباره اینکه گفته می‌شود قصد دارد به سپاهان بیپوندد، اظهار کرد: "اینکه می‌خواهم به سپاهان بپیوندم درست نیست و هیچ‌وقت به سپاهان نمی‌روم. من هیچ ارتباطی با سپاهانی‌ها نداشته‌ام. این شایعه‌ای است که ابراهیم شکوری به افرادی گفته است."

مثل سایر بازیکنان به من پرداختی نداشتند

وی دربار دلایل مشکلاتش با باشگاه پرسپولیس گفت: در سپتامبر (آبان) سال قبل که ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودیم، پولی از قراردادم را به من نداده بودند. در آن زمان نامه‌ای با امضای آقای سمیعی به من دادند که تا ماه دسامبر (اواسط دی) بخشی از مطالباتم و تا ماه مارچ ( اواسط اسفند) بخش دوم مطالباتم را می‌پردازند اما آنها به این نامه احترام نگذاشتند و پول ندادند. بارها و بارها به باشگاه رفتم و با آقای شکوری درباره جزئیات این موضوع و اینکه چرا سر موقع پرداخت نکرده بودند صحبت کردم اما هر بار که به باشگاه می‌رفتم او به دنبال بهانه‌ای بود که به من پول ندهند. در آخر هم گفتند تو باید مثل بقیه بازیکنان دریافتی داشته باشی و با وجود اینکه من این موضوع را هم قبول می‌کردم، مثل سایر بازیکنان به من پرداخت نمی‌کردند.

به جای پرداخت مطالباتم،‌ من را متهم به توهین به نظام کردند

وی افزود: بعد اینکه مطالبات من پرداخت نشد، به آنها یک اخطار کتبی دادم که شما مطالبات من را پرداخت نکردید. بعد از اینکه وکیل من نامه‌های اخطار را برای باشگاه ارسال کرد، باشگاه به جای پرداخت مطالبات من، نامه‌ای به من دادند که در آن من را متهم کردند که به نظام جمهوری اسلامی توهین کرده‌ام که این اتهامات به هیچ عنوان درست نیست و اصلا آنها را قبول ندارم.

۵ سال با کسی مشکل نداشتم اما علیه من داستان‌سرایی کردند

رادوشویچ با بیان اینکه ۵ سال در پرسپولیس بوده، گفت: در این سال‌ها هیچ وقت مشکلی با هیچکس نداشتم و با احترام با همه تیم‌ها مثل استقلال و سپاهان برخورد کردم. در زندگی من هیچ موضوعی را پیدا نمی کنید که علیه دولتی صحبت کرده باشم و همیشه مردم ایران را دوست داشتم. بعد از این موضوع فرودگاه و انتشار یک استوری را مطرح کردند که آن هم به خاطر صف و شلوغی که در فرودگاه بود و نگران فرزندم بودم آن استوری را منتشر کردم. البته در فرودگاه چهار برابر افراد معمولی از من پول خواستند تا تست کرونا بگیرند. هیچ چیزی  علیه نظام یا دولت ایران ننوشتم و فقط نسبت به صف طولانی موجود در فرودگاه اعتراض کردم. پرسپولیس بعد از اخطارهای من برای پرداخت پول، شروع به داستان سرایی علیه من کرد و گفتند در اینستاگرام تبلیغات می‌کنی! مگر سایر بازیکنان فوتبال ایران در صفحه خود تبلیغات منتشر نمی‌کنند؟

در سفارت هند، شکوری با خنده به من می‌گفت به تو ویزا نمی‌دهند

او همچنین درباره موضوع سفارت هند که در نامه تهدید باشگاه ذکر شده بود گفت: وقتی که برای دریافت ویزای هند، به سفارت این کشور رفتیم، همه بازیکنان در ۵ دقیقه ویزای خود را گرفتند اما شکوری آمد با لبخند به من نگاه کرد و گفت به تو ویزا نمی‌دهند. این در حالی است که من به عنوان یک کروات مشکلی برای سفر به هیچ کشوری نداشته‌ام. من مطمئن بودم که او (شکوری) خوشحال است که برای من مشکل ایجاد شده است. قرار بود در هند بازی‌های ابتدایی را حامد لک بازی کند و بعد من هم بازی کنم اما وقتی برای من مشکل ایجاد شد، شکوری با خنده به من می‌گفت: "حالا برو بازی کن." بعد از سفر هند و وقتی بازگشتیم، من نامه‌های اخطار خود را برای دریافت مطالباتم به باشگاه دادم و در آخر، وقتی نامه تهدید به من دادند، تصمیم گرفتم قراردادم را فسخ کنم.

او درباره اینکه گفته می‌شود برای بازگشت، درخواست تمدید قرارداد داده بود هم گفت: درباره این موضوع باید بگویم بحث تمدید قرارداد، خواست باشگاه بود و به من گفته بودند می‌خواهیم قرارداد را تمدید کنیم و به کسی هم چیزی نگو. البته گفته بودند اگر نمی‌خواهی تمدید کنی و می‌خواهی بروی، بیا چند بازی پایانی را حاضر باش و بعد از آن قرارداد را فسخ کن. خدا می‌داند چه کسی با صداقت صحبت می‌کند و چه کسی دروغ می‌گوید. قضاوت با هواداران است.

مشکلم پول نیست وگرنه بارها فسخ کرده بودم

او در پاسخ به این سوال که با توجه به پرداخت نشدن مطالباتش آیا از نظر قانونی پیش از این هم می توانست قراردادش را فسخ کند، گفت: در این ۵ سال بارها و بارها می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم اما این کار را نکردم و تنها باری که به دنبال فسخ رفتم این بار بود که آن هم به خاطر رفتار مدیران باشگاه این کار را کردم. مشکل من اصلا پول نیست چون اگر پول بود، در این ۵ سال‌ها بارها قراردادم را فسخ می‌کردم.

گفتند فسخ کنی می‌دانیم چطور به رسانه‌ها بگوییم که ما را مقصر جلوه ندهند

رادوشویچ تصریح کرد: مدیران باشگاه می‌گویند من به اندازه سایر بازیکنان پول گرفتم اما اینگونه نبود و من به اندازه سایر بازیکنان پول نگرفته‌ام. وقتی وکیل من به باشگاه نامه نوشت که می‌خواهیم قرارداد را فسخ کنیم، شکوری گفته بود بروید، فسخ کنید چون ما خوب می دانیم چطور به رسانه‌ها بگوییم رادوشویچ رفت که ما را مقصر جلوه ندهند.

به شکوری گفتم سابقه من از تو در پرسپولیس بیشتر است

او درباره درگیری لفظی‌اش با ابراهیم شکوری هم گفت: به شکوری گفتم اینجا پرسپولیس است و سایپا نیست. اگر می‌خواهید درباره سابقه حضور در تیم صحبت کنید، من بیشتر از شما (شکوری) در پرسپولیس بوده‌ام و سابقه دارم اما شکوری به من گفت: "به تو نشان می‌دهم من که هستم." در ۵ سال گذشته مدیران زیادی آمدند و رفتند و همیشه میان من و آنها احترام دو طرفه در جریان بود اما تنها کسی که با او مشکل داشتم و نتوانستم با او کار کنم، ابراهیم شکوری بود. من نمی‌توانم ساکت باشم وقتی بی احترامی و مدل صحبت شکوری را می‌بینم. آنها (مدیران باشگاه) به من گفتند: "برگرد چون ما یک ماه دیگر می‌رویم و نمی‌خواهیم از خود خاطرات بد در باشگاه به جا بگذاریم." آنها به خاطر این موضوع است که به من اصرار می کنند برگردم.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس همچنین گفت: ۵ سال از عمرم را در این باشگاه گذرندام و همه می‌دانند چقدر پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم. این باشگاه خانه من است اما نمی‌توانم اجازه بدهم کسی با حرف‌هایش زندگی را برای من جهنم کند.

او درباره مطالبات خود از پرسپولیس هم گفت: از فصل گذشته طلب دارم و به من گفتند اگر ۱۰ درصد تخفیف بدهی، مطالبات فصل گذشته‌ات را می‌دهیم. من قبول کردم که ۱۰ درصد تخفیف بدهم اما وقتی موعد پرداخت رسید، گفتند باید ۳۰ درصد تخفیف بدهی. آنها تنها زمان‌هایی به من پرداختی داشتند که از سوی وکیلم برایشان نامه اخطار آمده بود. همیشه کمتر از سایر بازیکن پول گرفتم و همیشه هم پول با تاخیر پرداخت می‌شد.

مگر به خواست خودم به پرسپولیس آمدم که می‌گویند گران‌ترین بازیکن هستم؟

وی درباره اینکه ابراهیم شکوری گفته است، رادوشویچ گران‌ترین بازیکن پرسپولیس است، گفت: مگر زمانی که من به پرسپولیس آمدم، به درخواست خودم بود؟ باشگاه عملکرد من را دیده بود و خواستند که بیایم و آمدم و قرارداد بستم. من هم دوست داشتم فوتبالم را در پرسپولیس به پایان ببرم اما رفتارها و صحبت‌های او (شکوری) کار را به اینجا رساند.

سمیعی گفته بود با سید جلال صحبت می‌کنم اما با رادوشویچ نه

رادوشویچ همچنین گفت: در ۸ ماه اخیر که مدیران جدید آمده‌اند، یک بار هم جعفر سمیعی را ندیده‌ام اما الان که این اتفاقات رخ داده، با من و وکیلم صحبت می‌کند. همیشه درِ اتاق سمیعی به روی من بسته بود. او به من پیام داد که فقط با احمد نوراللهی و سید جلال حسینی صحبت می‌کند اما با من که خارجی هستم، صحبت نمی‌کند. آقای سمیعی من اینجا خارجی هستم و کشور اول من ایران نیست اما شاید من مشکلی داشته باشم که بهتر باشد حرف من را بشنوید. کی خواستید حرف‌های من را بشنوید؟ وقتی اینگونه است احساس یک بازیکن بی مصرف بودن به من دست می‌دهد. برانکو، کالدرون و یحیی گل‌محمدی همیشه من را خوشحال می‌کردند اما الان حالتی را به وجود آوردند که دیگر آن احساس خوشحالی وجود ندارد. الان بزرگ ترین خوشحالی من این است که حامد لک و سید جلال حسینی با من تماس می‌گیرند و می‌گویند که برگرد. این یعنی من با همه بازیکنان تیم ارتباط بسیار خوبی داشتم. حرف‌های من کاملا مشخص است اما آن کسی که از طرف باشگاه مصاحبه می‌کند، همه می‌دانند برای چه دائم مصاحبه می‌کند. من مثل کاکتوسی در ایران بودم که اگر کمی آب به این کاکتوس می‌دادند، زنده می‌ماند اما همان کمی آب را هم ندادند.

شکوری فقط تخریب بلد است نه ساختن

وی ادامه داد: آقای شکوری که سابقه حضور در فدراسیون فوتبال را دارد، فقط تخریب کردن بلد است و چیزی از ساختن یاد نگرفته است. او اگر دوست دارد من برگردم، چرا دوباره علیه من مصاحبه می‌کند؟ نامه می‌نویسند که برگرد اما دوباره شکوری در تلویزیون علیه من مصاحبه می‌کند.

فسخ قرارداد، تنها راهی است که می‌توانم از کارهای شکوری فرار کنم

او در پاسخ به این سوال که در یک ماه قبل چرا تصمیمی قاطعی برای فسخ قرارداد اتخاد نکرده یا منتظر چه چیزی در باشگاه بود که برگردد، گفت: شما فکر می‌کنید جدا شدن از باشگاهی که ۵ سال در آن حضور داشتم، آسان است؟ به هر حال جدایی برای من سخت است اما وکیل من کارهای فسخ قرارداد را انجام می‌دهد. این تنها راهی است که من می‌توانم از کارهایی که ابراهیم شکوری کرده، فرار کنم. بارها از باشگاه خواهش کردم شکوری درباره من صحبت نکند اما باز هم او درباره من صحبت می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    به احتمال زیاد عده ای قرارداد این بازیکن رو چند برابر کردند و حقوقش رو پرداخت نکردند و بهش گفتن برو فیفا شکایت کن و کل مبلغ رو بگیر بعد با همدیگه تقسیمش می کنیم. با این روش از بیت المال پول می چاپن به صورت قانونی. حالا در کدوم کشور پول به حساب این دلال های داخلی پرسپولیس پول ریخته می شه خدا می دونه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      اینجا الدوچرخه نیست رادوشویچ. اگر افزایش حقوق می خوایی برو الدوچرخه . رادو می خواد زرنگ بازی در بیاورد و حقوق ۳ سالش را یک جا بگیرد . همه این قضیه ها تقصیر انصاری فرد هست آخه چه کسی قرارداد بازیکن ۳۴ ساله خارجی را تمدید می کند . این پایینی هایی هم که علیه شکوری کامنت گذاشتند استقلالی ها هستند که در نیم فصل با اسم پرسپولیسی علیه یحیی کامنت می گذاشتند . دست این استقلالی ها رو شده . رادو حقوق کل ۳ سال را می خواهد اگر قرارداد رادو در دوره انصاری فرد ۳ ساله تمدید نمی شد وضعیت خیلی متفاوت بود . شکوری گفت اکر برگردد ایران حقوقش را می دهیم که حرف درستی هم می زند شکوری . مدیران استقلال ۱۶۰ هزار دلار به استراماچونی پکل دادند و استراماچونی برنگست، الان کی تضمین می دهد که اگر مدیران پول رادوشویچ را به حسابش ریختند رادوشویچ بر می گردد . رادو وسوسه شده و پول ۳ سالش را می خواهد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      همین که استقلالی شکوری را مسخره می کنند و علیه شکوری حرف می زنند خودش نشان از با کفایت بودن شکوری هست
    • ضدمافیای سرخ IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      جالبتر اینه که برای پرداخت حق و حقوق مربی خوبی مثل استرا حتی یه دلار هم بخاطر تحریم ها نمی تونستن منتقل کنن !!دروغ دروغ دروغ بزرگترین دشمن کشوره بگذریم اما واقعا بوژیدار قشنگ گذاشته توکاسه ابرام شوکور گفته سابقه من از ابرام تو پرسپولیس بیشتره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • کیسه تنان IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      توبیت المال حالیت هست برو شمش طلایی که به فلسطین وسوریه میره روزر بزن نه پول یه فوتبالیست بدبختی که میخوان پولش ندن ودم قهرمانی بابا مسعودتون شش بازیکن روبرد تیم ملی مصدوم کرد ویه دروازبان فراری دادکه پرسپولیس قهرمان نشه تاکیسه تنان بیان بابازیکنای لنگ دراز مثل دیاباته میلیاردی قهرمان بشن کورخوندین
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    من که ذات بعضی از ایرانی نماها رو خوب میشناسم میدونم رادو گیر چه بادمجان دور قاب چینی افتاده!این شکوری و اون مدیر دولتی مطمئنا با اینگونه رفتارشون صدای دیگر بازیکنان پرسپولیس رو هم در خواهند اورد.البته ما مثل کیسه تنان نیستیم که امدن این دو را مسبب بی عرضه گی خود کنیم وبنالیم که این دو امدند تا ترمز پرسپولیس رو بکشند چون اگه واقعا چندتا این مدلی بتونن ترمز یه باشگاهی رو بکشن باید فاتحه ی اون باشگاه رو خوند!
    • حمید علوی CA ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      دوستان پرسپولیسی، روزیکه این آقای شکوری شد معاون پرسپولیس، نوشتم واقعن برای باشگاه پرسپولیس چیزی شبیه یک سقوط هست که آدمی در سطح شایستگی، نگرش و شعور حرفه ای شکوری بشه معاون این باشگاه. اونروز شاید بعضی عزیزان فکر کردن بخاطر استقلالی بودنم دارم کری میخونم.. حالا رفته رفته بیشتر به عرض بنده میرسین.
    • غضنفر IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      از شکوری با اون سابقه ای که در تیم تاج و ساکت داشت چنین رفتاری را انتظار داشتیم، بحث رادوی بی حاشیه تا بحال نیست، همه بازیکنان مثل احمد نور و سید جلال هم قطعا همین وضعیت را دارند، به شخصه در مصاحبه رادو بی صداقتی نمیبینم.
  • عشقپولیس IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    وای به حالت شکوری نمی تونی کار کنی خداحافط اگه کم کاری کنی با هوادار مواجه هستی
  • اسی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    شکوری از پیروزی به عنوان سکوی پرتاب استفاده میکنه...وگرنه با یک فصل وخورده ای کجدار ومریز بازی کزدن به اسطوره تبدیل نمیشی...به سایپا بچسب بلکه برات تره خرد کردن
  • ممد IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    کاش قدرشناسی را فراموش نمی کردیم. رادو جای خود را در قلب هواداران بخوبی دارد. ننگ بر مدیران دغلباز اتوبوسی .
    • حمید IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      من ترجیح میدم فعلا پرسپولیس تو قلبم باشه تا رادو یا هر کس دیگه بعدشم من تصمیم گرفتم تا چیزی رو که اتفاق نیفتاده باور نکنم مگه پرسپولیس برای یک یا دونفره همین شکوری تو پرسپولیس زحمت زیادی کشید بعدشم سمیعی تو صدر مطمئنن انقدر خر تو خر نیس
  • ورزشی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    فوتبال ایران و بهتر است بگوییم کل ورزش ایران را مدیران دولتی و شبه دولتی به نابودی کشاندند
    • هاشمی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      سوال من اینه که با وجود اتفاقاتی که در‌مورد بودیمیر و کالدرون و....پیش آمد چرا پولش را بموقع ندادن که نتونه راحت بره و فسخ کنه و پول سه سالشو بگیره.‌این کارهاست که هوادارو مشکوک میکنه.
  • گرگانی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    آقای شکوری آدم باش
  • ستاره ها IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    شکوری ، رفیق دزد وشریک قافله
  • بنده خدا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    شکوری پرسپولیسی نیست این نیامده کاردرست انجام بده بلکه آمده که همه چیزرابهم بریزه ....این رابدانیدکه شکوری وامثال شکوری لیاقت پرسپولیسی بودن راندارن ونخواهندداشت همین امرئزبندازنش بیرون فرداش رادومیادانهم بدون هیچ چشم داشتی شکوری بااینکاراش خیلی مشکوک می زنه
  • پرسپولیسی اصیل IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    دوستان لطفاً تعصبی نظر ندین.رادو باید درک کنه که پرسپولیس در برهه ی حساسی از لیگ هستش و هر حاشیه ای می‌تونه منجر به از دست رفتن قهرمانی بشه.این کارا آب به هاون رقیبان ریختنه.میموند لیگ تموم میشد بعد این کارها رو میکرد.یه داستانی پشت این قضیه هستش.
    • راز IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      داستانش اینه که امثال شکوری در تیم پرسپولیس و استقلال رخنه کردن تا مابقی خارجیهای تیم رو بفرستن خونه هاشون. فرقی هم نمیکنه پرسپولیس باشه یا استقلال. میلیچ و شیخ هم همین اوضاع رو دارن و مدیران اونارو روبروی هوادار قرار میدن و به قول شکوری بلدن چطوری نشریات رو تحریک کنن. واقعا عجب مدیرانی عجب کشوری. حیف این مردم ایران که با کارهای دولت در جهان معرفی میشن
  • محمد IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    رادو کاملا میدونیم حق با شماست انشالله این پست فترت هرچه سریعتر گورشو گم کنه شکوری بس است این بازی کمی مرد باش
  • علی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    شکوری خودش با دلال و واسطه ب پرسپولیس آمده اون لیاقت پیراهن پرسپولیس را نداشته چه برسه مدیریت . رادیو محبوبیتش چندین برابر شکوری هستش ،یاد اون روزایی میفتیم که شکوری در ترکیب تیم بود اعصابمون خرد میشود.
    • 4444 IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      کم خدمت کرد بهتون چه زود یادشون رفت یه جام مفتی تو فدراسیون تو منسب دبیر کلی چقدر بهتون کمک کرد چقدر بهتون داور انداخت که فقط یک طرفه سوت بزنه چقدر تو کار استقلال چوب گذاشت تا شما لنگیا یه نفس راحتی بکشین اسپایر قطر رو کی رایگان براتون تنظیم کرد تا لنگ قهرمان بره مفتی با تیم ملی رایگان اونجا تمرین کنه شکوری الدنگ خاک تو اون سر ....کنن
  • عسل پرسپولیس IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    آقا ما از کجامیدونیم این مصاحبه واقعی بعضی ازاس اس ها میخوان مارو وارد حاشیه کنن که ازقهرمانی جابمونیم پس اهمیت نمیدهیم
  • لنگ خاص IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    واقعا ابرام سفارشی ،باسفارش پست میگیره#دکترقلابی
  • Kiankian IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    چه خبره تو این ورزش . چجوری بازیکنای پرسپولیس میگن ما دریافتی نداشتیم . رادو خوب لو داد چقد دریافتی داشتن.
  • عشقپولیس DE ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    امان از مدیران نالایق ... رادوی با تعصب هم مثل برانکو و کالدرون فراری دادن ...حالا وقتی رفت شکایت کرد پول قرارداد دو فصل بعدش هم کرفت اونوقت به جای بی احترامی به دست و پاش میفتن که بهشون تخفیف بده ...هیچ جای دنیا با بازیکن خارجی اینطوری با بی احترامی رفتار نمیشه که در ایران میشه
  • ناشناس IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    دکتر قلابی بی اخلاق رادو را فراری داد
  • سعید IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    دوستان عزیز بعنوان یک خبرنگار خدمتتون عرض کنم که این مصاحبه صددرصد خیالیه و به قصد تخریب و ایجاد حاشیه برای پرسپولیس تنظیم شده.پس هوشیار باشید و احساسی عمل نکنید.
  • خلیج همیشه فارس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    مکتب لنگپولیسی همینه،این همون رادوی دست طلایی نبود ک لنگیا از تعصبش دم میزدن،حالا دارید زیرآبشو میزنید،طلب ها را هم از بیت المال بدید بره دیگه،باشگاهی ک فقط مصرف کننده اس و خرج داره برای دولت،ی شماره کارت بدید هواداران پول واریز کنن مدیران اختلاس کنن.خبر ورزشی وجدان نداری اگه نچاپی
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    خواهشآ هوادادان عزیز بی وجدان نباشیم و رادو یک جاهای راست میگه ،شما ببینید از روزی که شکوری اومده و سمیعی چیکار کردند جز اینکه با کلمات گفتند ما مشکل داریم و بهمون کمک کنید و هر چی هم تا الان آوردن قرض کردن و گندش چند وقت دیگه در میاد و بخاطر پول تو ای اف سی دارن خرج میکنن و اون پولم حللا حالا داده نمیشه و منتظر بزرگترین بحران پرسپولیس بلشید اینا منتظرند که لیگ اگر قهرمان بشه پرسپولیس بگن کار ما بوده بعدم بگذارند و فرار کنن و حرفای رادو سی درصد درسته یک ماهه دیگه اینا رفته اند و بدهی ها جا مانده
  • امید IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    شکوری باباندبازی خودشاتوتیم ملی و پرسپولیس جاکرد دوران بازیکنیشم هیچ افتخاری نداشت غیراینکه تیمشون4تا4تاازتیما گل میخورد
  • حسام IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    من نزدیک به ۲۰ سال هست شکوری رو از نزدیک می شناسم،این آقا با یک رانت بسیار قوی به یکباره و بدون هیچ سابقه اجرایی ،از فدراسیون سر دراورد و بعد از افتضاح بزرگ قراداد ویلموتس که این آقا یکی از ارکان مهم ان بود و به واسطه همان رانت قوی اسمی از او به میان نیامد ،برای آسیب زدن به پرسپولیس کبیر مامور شده است.شکوری با غرور زیاد و خودخواهی شدیدی که دارد یکی یکی ستاره های تیم را فراری میدهد
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    تمامی ماجرا از نقش مخفی جناب افشین فرشچی شکل می گیره ولی با زرنگی شکوری را جلو می اندازه
  • ت RU ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    اصلا جناب رادوخیانتی که انصاری فرد به اصطلاح پرسپولیسی کردبیشترازاومددیه که بابازیکنان دوزاریش که در زمین عرضه جنگیدن ندارن بازبون زندگیشونومیگذرونن بیشتره... اصلا ماهوادارن اینقدر حمایتت کردیم که توی نمکنشناس هرروز شکوری شکوری میکنی آخه تواین وضعیت این چه کاریه که هرچه میگن برگردپولتوبگیر. بازم. آخه توکی هستی میفهمی چی میگی... متاسفیم برات وبرای مدیربرنامه بی لیاقتت که این چیزارابخاطردوزارپول یادت میده
  • یحیی عظیمی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    رادو جان به ما ببخشش ما از شما و خانواده ات عذر خواهی میکنیم ما هواداران دوستت داریم .
  • وحید تاجی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    ابرام شکور چقد پدر استقلال و تیمای دیگرو در اورد اونموقع که تو فدراسیون بود.مردتیکه عقده ای با کری خونی برای استقلال میخواست گنده شه.اخه تو عوضی مال این حرفایی که تو برنامه زنده واسه تاج کبیر کری بخونی؟ گندت چند وقت دیگه در میاد با اون فرش دزد.چون خدا جای حقیه
  • ستاره سرخ IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    رادوی عزیز هرچی زوتر میتونی برگردی برو و ایران نمود حیف امسال تو برای این دله دزدها هست. اینجا اگر ی کشور مدیر مسلکی بود الان حداقل تو ورزشمون اینقد باند و باند بازی نداشتیم ک یکی یکی تیم ها رو به جون هم انداختن و ما هواردها رو بدتر از تیم ها. اینجا مملکتی هست ک نون تخریب یکی ديگه میره تو جیب یکی دیگه من پرسپولیس هستم و همیشه عشق ورزیدم ولی با اینهمه نامردی ک داره میشه بهتره برین تا اسم ایران و ایرانی رو خراب تر ازین نکردم. واقعا تاسف واسه خودم و مردم مملکتم و آرزوی ی ذره تامل
  • رضا IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    علت اینست که بس که مدیرانمان درتمام باشگاههایی که شاکی دارند مومنند ومسلمان وروی بیت المال چنبره زده اند وشرعا نمیتوانند بقراردادشان وفا کنند ودرحال جنگ اقتصادی هستیم ،میخواهند تمام وکمال یکجا خودشان میل نمایند وپولی از وطن خارج نشود. اگرده درصد وسی درصد را با پنجاه پنجاه موافقت مینمود ،مشکل حل میشد . تجربه از علم برتر است برا بار بعد یاذت بماند حضرات به کمتراز نصف راضی نمیشوند هرباشگاهی باشد چون بیت اللمال است
  • رضا IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    خاک برسرتون بجای حل مشکل کسیکه ۵سال زحمت کشیداین دستمزدش به خودتون رحم نمی‌کنید یحیی چون صرف نداره ورودنمیکنه
  • تاجی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    لعنتی ها !!! هر گند کاری می خوایین کنین و هر بادی می خوایین دروکنین ربط بدین به نظام ؛ حقوق بازیکن رو نمی دین چه ربطی به نظام داره ؟ تازه نظام یک نظام اسلامیست که عدالت در رأس کارهاش قرار داره شما حقوق ایشان رو نمی دید با تهمت می خوایین از حقوقش منصرفش کنید ؛ این حرف ها رو تو مملکت خودمان می زنید که قدرت مافیایی دارید جواب فیفا رو چه می دهید ؟!. تازه بازیکنان و مربیان خارجی دیگه اعتماد نمی کنن که عضو این تیم شوند چون می دونن با تهمت ، از حقوق شان منصرف شان می کنید.
  • ... IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    شکوری رو اگه الان بیرون‌ نکندیابهش اخطارندهند مث ماجرای رسول پناه وشجاع خلیل زاده که رفت لطفا دقت کنید.شکوری وگرنه باطرفداران مواجه میشی
  • محمد FR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    سپاهان گلرسوم داره تورامیخواد چکار؟
  • رصا IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    این ابرام شکور که میگن کیه بازیکن بود قبلا
  • شمس IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    امسال ابراهیم شکوری که دستمال بدست وزارت و فدراسیون هستش اخطار میدیم خودتون رو جمع کنید و دست از سر این تیم مردمی بردارید وگرنه مردم و فوتبال دوستان و فوتبال شناسان با امسال تو بچه مدرسه ای که از پشت نیمکت آوردن گردنت .... رئیس و معاون و چی و چی بدون این تیم جای جنگولک بازی نیست با مردم طرف هستی این رو مدیران تیم و فدراسیون که نفوذی می زارن بدونن با احساسات طرف دارها بازی نکنید این بچه ها به عشق پرسپولیس بازی میکنن پولش رو امسال شما ها برمیدارین صبر هم اندازه داره کار رو به جای بد نکشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی