نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
بوژیدار رادوشویچ و هروویه میلیچ
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهتر است در شرایطی فعلی وزارت ورزش به قرارداد دو بازیکن کروات پرسپولیس و استقلال و رفتار آنها ورود کند.

بیش از یک ماه است که بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس به کشورش رفته و به بهانه مشکلات مالی و اختلاف با مدیریت باشگاه پرسپولیس به ایران برنگشته و خواستار فسخ قرارداد شده، آن هم در شرایطی که غیر از فصل جاری دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

رادوشویچ پس از خروج از ایران، از باشگاه پرسپولیس خواسته‌هایی مانند پرداخت تمام مطالباتش از فصول گذشته، پرداخت مطالبات این فصل، پرداخت حق ایجنتی مدیر برنامه‌هایش، پرداخت حق شکایتی که وکیلش از باشگاه پرسپولیس انجام داده و هم چنین ۱۸ هزار دلار پولی که در قراردادش به عنوان رضایت سرمربی گنجانده شده و مورد رضایت کالدرون و گل‌محمدی نبوده داشته است.

رادوشویچ در جدیدترین خواسته خودش اعلام کرده که باید یک سال دیگر هم به قرار داشت اضافه شود و می‌داند که اگر قرارداد در شرایط فعلی فسخ شود باشگاه پرسپولیس باید تمام پول قراردادش در ۲ سال آینده را پرداخت کند. همچنین رادوشویچ می‌تواند برای فصل آینده با یک باشگاه دیگر قرارداد ببندد و مابه تفاوت آن قرارداد و قرارداد با باشگاه پرسپولیس را از پرسپولیس بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در چند نوبت اعلام کرد که مشکلی بابت خواسته‌های رادو ندارند و او باید به تهران برگردد و پولش را هم نقد بگیرد، اما این دروازه‌بان کروات در چند وقت گذشته با استفاده از کلید واژه‌هایی مانند بی‌احترامی یا توهین کار خودش را پیش برده.

دیروز هم هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال، تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد و او هم عین همین رفتار رادوشویچ را داشت. یعنی یک رفتار مشابه از دو بازیکن کروات، از دو تیم رقیب! استقلالی‌ها هم باید منتظر تمام رفتارهایی که رادوشویچ با باشگاه پرسپولیس انجام داد در مورد خودشان هم باشند.

حالا سوال اینجاست که چطور با این بازیکنان کروات قرارداد امضا شده که آن‌ها می‌توانند به این صورت چنین رفتارهایی انجام بدهند و باشگاه‌های بزرگ و دولتی ایران را اینطور تهدید کنند و در خوش بینانه‌ترین حالت از آن‌ها باج خواهی کنند؟

مدیرانی که باعث امضاء قرارداد با این بازیکنان و یا تمدید قرارداد با آنها در شرایط عجیب و غریب شدن هم باید پاسخگو باشند که چطور به خودشان اجازه دادند در بستر یک باشگاه دولتی چنین قراردادهای امضا کنند تا این دو بازیکن کروات بتوانند با خیال راحت از دو تیم مردمی و البته با پشتوانه دولتی این طور باج خواهی بکنند.

شاید بهتر است در شرایط فعلی، وزارت ورزش، حراست وزارت ورزش به نوع قراردادهای این دو بازیکن حتی تمدید قراردادهای آنها ورود کنند و اعلام و تحقیق کنند که چرا باید چنین قراردادهای امضا شود و چرا دو بازیکن خارجی به این راحتی و به یک شکل متحد دو باشگاه بزرگ ایران را اذیت کنند.

البته شایان ذکر است که مدیر برنامه، وکیل و حتی مترجم این دو بازیکن یک نفر هستند و در این مدت هم دیده شده که نوع مصاحبه‌های این دو بازیکن به یک صورت است و هم دو از یک مدل کلید واژه‌های تکراری برای حمله به مدیران و حتی مربیان پرسپولیس استقلال استفاده کردند.

اگر یکبار با چنین قراردادهایی و با چنین شرایطی برخورد ویژه شود و با مسببان آن هم برخورد ویژه صورت بگیرد، دیگر شاهد چنین باج خواهی‌های کلانی آنهم در چنین شرایطی نباشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    این خبر رو از خبرگزاری میزان بازنشر کردین و البته پایین مطلب خودتون این نکته رو ذکر کردین که از اونجا نقل شده. به نظرم شما که تخصصی ورزش کار می کنید توی بازنشر خبراز بقیه خبرگزاری ها کمی دقت کنین. کاملا معلومه که این مطلب رو ی سری آدم غیر ورزشی وبا طلبکاری تمام نوشتن. باید به این دوستان بگیم اصلا ربطی به نوع قرارداد نداره،دستمزد این دوتا بازیکن خارجی پرداخت نشده و این باعث می شه که اونا بتونن قراردادشون رو فسخ کنن. پس بهتر اینه که اول به خودمون ی نگاهی بکنیم،بعد انگ دزد و کلاهبردار بودن رو به بقیه بزنیم.
    • شاهرخ خان: IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      با اینکه باید پولشو میدادن و ندادن کاری ندارم اما قراردادش به اون ابلهی که باهاش قرارداد بسته ربط داره. اولا که چرا قرارداد سه ساله باهاش بسته، ثانیا چرا قرارداد دلاریشو کرده یورویی، ثالثا چرا به مبلغ قراردادش اضافه کرده در صورتی که سنش بالاست و دروازه‌بان فیکس هم نبوده و باید از مبلغش کم میکرده، رابعا بندهای ترکمنچایی به قراردادش اضافه کرده که فقط از فتحعلیشاه قاجار و ایشون برمیاد. اینجور مدیرا باید محاکمه بشن تا درس عبرتی بشه برای بقیه که با پول بیت‌المال غلط اضافه نکنن. انصاریفر هم مثل فتح‌الله‌زاده باید به جرم ضرر زدن به بیت‌المال محاکمه بشه. انصاریفر الان خفه خون گرفته و دیگه صداش در نمیاد. به امید روزی که دیگه پای هیچ خارجی‌ای (بازیکن و مربی) به ایران باز نشه علی‌الخصوص کرواتش. فدراسیون برای تنبیه کرواتها باید تا پنج سال اجازه کار به اونا رو نده تا آدم بشن. قیمت واقعی رادو، میلیچ و دیاباته ۵۰ هزار دلاره نه بیشتر. الان اینا دو تا ابله برن با باشگاههای کرواسی قرارداد ببندن عمرا سالی ۵۰ هزار دلار بدن. اصلا با خارجیها باید قرارداد ریالی بسته بشه تا خودشون بیفتن دنبال تبدیلش ب دلار.
  • # محاکمه نامدیران IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    جایگاه میلیچ با جایگاه بوژیدار بعنوان گلر ذخیره پرسپولیس متفاوت هست قشنگ معلومه که هدف رد کردن میلیچ و تضعیف استقلال است در ایران گلری در حد بوژیدار اونم ذخیره فراوان داریم اما میلیچ بازیکن شاخصی هست درجه یک نیست اما در فوتبال ما از خوبهاست
  • گرگانی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    رادو خیلی خوب بود ماسلفانه مجبورش کردن واسه فسخ اقدام کنه
  • توفان DK ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    این مزخرفات از ذهن کدام روان پریشی در میاد؟ پولشان را نداده اند و شکایت کرده اند تا حق و خقوقشان را بگیرند هر جای دنیا بود به همین طریق عمل می شد. مگر برانکو و شفر و دیگران نگرفتند؟ حناب متوهم می نویسه باچ گیزی ار باشگاه های بزرگ! مسخره است. چون باشگاه های بزرگی هستند حق دارند حقوق و دستمزد مردم با بالا بکشند و مانند ارباب بزرگ عمل کنند . دوم ان که درخواست تمدید قرارداد هم حق هر بازیکن است . اگر نوسنده تا کنون ندیده و نشنیده که به خاطر همین اختلاف نظر در زمان نمید قرارداد بسیاری از بازیکنان باشگاه هایشان را ترک کرده اند اصلن بیخود می کند مقاله مثلن ورزشی حقوقی می نویسد. سوم ان که در اینجا نظر لطف و مهر این بازیکنان بوده. پولشان را نگرفته اند و باید باشگاه به گونه دیگری جبران کند خواستار قرارداد طولانی تری شده اند . در جالی که می دانند باشگاه حقوق بده نیست! ولی بار هم به گونه ای خواسته اند کنار بیایند. دمشان هم گرم ! نمی خواهید والسلام حق و حقوق کاملشان را بدهید و تمام.. نیازی به مقلن افشاگری ها و دروغ گویی های شکوری نام ها و این گونه نادرست گویی ها و مثلن تحریک کردن نیست
    • شاهرخ خان: IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      به نظر میاد شما وکیل این دو گوساله (رادو و میلیچ) هستی که داری ازشون طرفداری میکنی. پولشونو باید میدادن که ندادن اما دلیل نمیشه که حالا بیان با شرط و شروط غیرمنطقیشون مثل انصاریفر ابله موافقت کنن. منظور نویسنده از باجگیری، اضافه کردن یک سال دیگه به قرارداده که رادو خواهانش شده همونطور که میلیچ خواهان دو ساله شدن قراردادش شده. بازیکنا و مربیای ایرانی صد پله بهتر از کرواتها هستن. حالا اینکه مرغ همسایه برا شما غازه یه بحث دیگه است. در ضمن این شکوری گوساله هم هیچی حالیش نیست که داره با تغیر جواب رادو رو میده و اوضاعو خرابتر میکنه. به جای اینکه با پنبه سرشو ببره چاقو دستش گرفته و هر روز داره جری‌ترش میکنه. اینا اگه مدیریت بحران بلد بودن اوضاع مملکت این نبود. متاسفانه مملکت افتاده دست یه مشت احمق که اصول مدیریت رو نمیدونن و با شاخ و شونه کشیدن برای خارجیها دارن بزرگترین ضربه‌ها رو به بیت‌المال میزنن. باید رادو رو با زبون خر کنن بیاد ایران و پولشو مثل سگ بندازن جلوش تا درگیر شکایت ۸۰۰ هزار تاییش نشیم. اصلا بهترین دروازه‌بان دنیا هم که باشه، دلیل نمیشه که شرط غیرمنطقی بذاره.
  • آبیم IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    ببین واسه دوتا بدرد نخور چه قشقرقی به پا شده
  • Omid US ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    kamelan dorost migoyeed, bayad in 2 bazykon ra dighar be Iran rah nadahand va hamintour yek parvandeh barayeshan be onvaneh tahdid baz konand, va morabyaneh ahmageh mesleh Goel Mohamady bayad be modiran komak konand na inkeh poshteh bazykon bahasnd, masoulaneh Iran lotfan dighar dar ayandeh bazykoneh Crovate be Iran nayavarid, inha goshneh hastand va barayeh pooul hamekat mikonand, tamameh dozdhayeh Europa bishtar az Yougosalvey ghadim hastand

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی