کنفرانس خبری گرت ساوتگیت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت ساوتگیت می‌گوید بعد از برد انگلیس مقابل دانمارک در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰ همه شاد بودند، اما کار اصلی را باید در فینال مقابل ایتالیا انجام دهند.

حسرت ۵۵ ساله انگلیس برای فینالیست شدن در یک تورنمنت بزرگ ملی را گرت ساوتگیت و شاگردانش خاتمه دادند و حالا یک گام تا قهرمان شدن برای نخستین مرتبه در جام ملت‌های اروپا فاصله دارند.

گرت ساوتگیت در کنفرانس خبری قبل از فینال یورو ۲۰۲۰ مقابل ایتالیا گفت: «بازی نیمه‌نهایی را دوست داشتیم، چرا که در زمین شادی‌مان را با هواداران شریک شدیم و البته در رختکن هم جو خوبی وجود داشت. فکر کنم وقتی با اتوبوس به هتل برگشتیم هم چنین حالی داشتیم، موسیقی پخش می‌شد و لحظات خوبی بود، ولی در ذهن‌مان این مسئله بود که هنوز به جایی نرسیده‌ایم. در واقع هر اتفاقی بیفتد این بازیکنان میراث بزرگی به جای گذاشته‌اند و حالا بحث رنگ مدال مطرح می‌شود. احتمالاً شما در زندگی فرصت‌های کمی مثل این خواهید داشت. بنابرین باید از فرصتی که داریم استفاده کنیم و از شانس‌مان بهره ببریم.»

ساوتگیت از ایتالیا هم تمجید کرد و گفت: «ایتالیا فوق‌العاده است. آن‌ها رکورد بیش از ۳۰ بازی بدون شکست دارند که باورنکردنی است. این دیدار یک چالش برای ما است که منتظرش هستیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی