یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۵
۳ |
۱
لیونل مسی؛ بهترین بازیکن و آقای‌گل کوپا آمریکا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین در پایان رقابت‌های کوپا آمریکا آقای‌گل و بهترین بازیکن تورنمنت شد.

در پایان رقابت‌های کوپا آمریکای ۲۰۲۱ که آرژانتین با شکست یک بر صفر برزیل برای پانزدهمین مرتبه قهرمان شد، لیونل مسی جوایز فردی را هم به خودش اختصاص داد.

مسی با ۴ گل در کنار لوئیس دیاس از کلمبیا آقای‌گل شد و این جایزه را گرفت. همچنین کاپیتان آرژانتین جایزه بهترین بازیکن تورنمنت را هم به خودش اختصاص داد.

لیونل مسی؛ بهترین بازیکن و آقای‌گل کوپا آمریکا

همچنین امیلیانو مارتینس سنگربان تیم ملی آرژانتین که یکی از بازیکنان برجسته این دوره مسابقات بود هم جایزه بهترین دروازه‌بان را کسب کرد.

امیلیانو مارتینس؛ بهترین دروازه‌بان کوپا آمریکا 2021

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر علی IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    چه عکس خاص و متفاوتی با یک دنیا تیتر... حالا فقط ویترین افتخارات مسی قهرمانی جام جهانی رو کم داره با این بازی های هوشمندانه و بدور از فوتبال احساسی آمریکای جنوبی که آرژانتین در این تورنمنت بازی کرد این قهرمانی دور از دسترس نیست
  • دوپینگ، ارزنیمایی، مافیا IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    سلام بر توپ طلای هفتم. مبارکت باشه ارتش یک نفره .
  • سعيد عزيزپور IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    مسي تداوم حيرت انگيزي داره، خوب گل ميزنه، عالي پاس ميده، هزاربار ميزنن تو پاش بلند ميشه ادامه ميده، واقعا" دريبلي كه ميزنه اينقدر شيرينه كه هيچوقت تكراري نميشه، مسي به فوتبال زيبايي را اضافه ميكنه، هيچ موقع تكراري نميشه، البته توي تك به تك ها بعضي موقع ها اشتباهاتي داره ولي اونقدر حركاتش، تواضعش به فوتبال عمق و زيبائي داده كه اون اشتباهات را ميشه كاملا" نديده گرفت. چونكه خيلي موقع ها از هيچ شاهكار ساخته و اين هميشگي است. نه برخلاف ديگران مقطعي، اگه مسي فوتبال را كنار بگذاره من ديگه فوتبال نگاه نميكنم. عليرغم احترامي كه براي توابغ فوتبال قائلم، مسي ابر ستاره دنياي فوتباله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی