نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
تلاش‌ها برای رساندن کاپیتان غفوری/ ۲+۱ بازیکن استقلال برای دربی در حالت استندبای
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به جز وریا غفوری، دو بازیکن دیگر استقلال هم شب گذشته دچار آسیب‌دیدگی شدند که وضعیت آن‌ها برای دربی مشخص نیست.

در دیدار پیش از دربی استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، شاگردان فرهاد مجیدی در ورزشگاه پاس‌قوامین تهران به مصاف سایپا رفتند که این مسابقه با برتری دو گله آبی‌ها که در دقایق پایانی بازی رقم خورد، به پایان رسید و ارسلان مطهری زننده هر دو گل استقلال بود.

مهم‌ترین مسئله درباره ترکیب آبی‌ها، تغییرات مهم فرهاد مجیدی در کانال راست و چپ تیمش بود که به دلیل غبیت وریا غفوری به دلیل مصدومیت و محرومیت محمد نادری شکل گرفته بود و سبحان خاقانی و بابک مرادی به جای آن‌ها به زمین فرستاده شده بودند که عملکردی نسبتاً قابل‌قبول را از خود نشان دادند.

در فاصله ۴ روز تا دربی پایتخت، تلاش پزشکان استقلال برای رساندن وریا غفوری کاپیتان باتجربه آبی‌ها به مسابقه حساس مقابل پرسپولیس است و شب گذشته نیز دو نفر بازیکن جدید هم به جمع مصدومان استقلال اضافه شدند که وضعیت آن‌ها برای دیدار با پرسپولیس نامشخص است؛ سبحان خاقانی و عارف غلامی.

خاقانی از ناحیه مچ‌پا به نظر می‌رسید که دچار آسیب‌دیدگی شده و قادر به همراهی تیمش در ادامه مسابقه نبود و جایش را به احمد موسوی در دقیقه ۶۶ داد؛ تعویض بعدی استقلال هم اجباری بود و عارف غلامی پس از برتری در یک نبرد هوایی، دچار مصدومیت شد و فرهاد مجیدی ترجیح داد روی او ریسک نکند و غلامی نیز با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد و محمد دانشگر به جای او وارد زمین شد.

باید دید تا روز پنجشنبه که دربی حساس استقلال و پرسپولیس در جام حذفی برگزار خواهد شد، سرنوشت سبحان خاقانی و عارف غلامی و البته وریا غفوری به عنوان غایبان احتمالی شهرآورد پایتخت به کجا خواهد رسید و آن‌ها آیا قادر به همراهی تیم خود در این مسابقه حساس در جام حذفی خواهند بود یا فرهاد مجیدی با چالشی جدید برای انتخاب ترکیب خود مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی