نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
درخواست ویژه از اداره برق/ می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم؛ برق را قطع نکنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو هفته به پایان فصل اخیر لیگ یک باقی مانده است. در پایان تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر صعود می‌کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. 

جلسه هماهنگی پیش از بازی فجر سپاسی شیراز - شاهین شهرداری بوشهر در شیراز برگزار شد. این بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ یک ایران دوشنبه هفته جاری در استادیوم پارس شیراز برگزار می‌شود. 

در نشست هماهنگی این بازی نماینده اداره برق حضور داشت و نماینده سازمان لیگ به طور جدی از وی خواست به هنگام برگزاری بازی برق استادیوم را قطع نکنند چون بازی‌ها قرار است به طور همزمان آغاز و به طور همزمان به پایان برسد. نماینده اداره برق هم قول داد که در این زمینه همکاری لازم را با فدراسیون فوتبال داشته باشند. 

در حال حاضر و  در لیگ یک تیم فجر سپاسی با ۵۴ امتیاز صدرنشین و شاهین شهرداری بوشهر با ۵۳ امتیاز تیم چهارم جدول به حساب می‌آیند. تیم برنده شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر خواهد داشت به خصوص اگر تیم برنده فجر سپاسی شیراز باشد. 

در هفته‌های اخیر به دلیل خاموشی‌های گسترده در سراسر کشور چند بازی دچار وقفه شد؛ این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران درخواست میزبانی برای سال ۲۰۱۷ را ارایه کرده است! در آخرین نمونه قطعی برق موجب شد علی خسروی ناظر داوری بازی پیکان در برابر سپاهان نزدیک به یک ربع در آسانسور استادیوم شهدای شهر قدس گیر کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی