نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
داریوش مصطفوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داریوش مصطفوی پیش از نزدیک شدن به عزیزی خادم، در دوران ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال هم حکمی در کمیته استیناف گرفته بود.

داریوش مصطفوی یک بار دیگر در فدراسیون فوتبال حکم گرفت و این بار به توصیه کمیته ملی المپیک مدیر تیم امید شد. این حکم در حالی برای داریوش مصطفوی صادر شد که او در سال ۸۹ به دلیل شکایت علیه فدراسیون فوتبال به مراجع قضایی و خروج ۲۲۰ میلیون تومان از حساب فدراسیون فوتبال به طور مادام العمر از حضور در فوتبال محروم شده بود. 

در خبری که سال ۸۹ از سوی خبرگزاری فارس منتشر شده بود می‌خوانیم: «هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال، داریوش مصطفوی را به طور مادام‌العمر از فعالیت در فوتبال محروم کرد. این رای به تصویب اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات رسیده و به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز ابلاغ شده است. هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال قصد دارد این رای را به اطلاع فیفا نیز برساند تا مصطفوی حق فعالیت در کلیه سمت‌ها در فوتبال ایران و حتی خارج از کشور را نیز نداشته باشد. مصطفوی چندی پیش با شکایت به مراجع قضایی خارج از فوتبال توانست مبلغی در حدود ۲۲۰ میلیون تومان از حساب فدراسیون به عنوان حق خود برداشت کند.»

البته داریوش مصطفوی در زمان ریاست مهدی تاج هم به عنوان یکی از اعضای کمیته استیناف صدور محوز حرفه ای انتخاب شده بود. این اتفاق نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال رای صادره در زمان ریاست علی کفاشیان را نقض کرده است! داریوش مصطفوی پیش تر مدعی شده بود این حکم اصلا به او ابلاغ نشده بود. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریهان DE ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    قوانین ما جداست. رو دوستی و رفاقت سریع تغییر می کنه. گاهی مثبت و گاهی منفی برای افراد.
  • ایوبی US ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    تاریخ فوتبال کشور هرگز خیانت و رذالت مصطفوی را به پرسپولیس فراموش نخواهد کرد
  • ابرام US ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    در اولین اقدام و در در اولین فرصت ٬ باند مخوف عزیزی خادم ٬ مصطفوی و ( قندلی) با زدن زیر آب( اسکو چیچ) و با مانور و اسم رمز ((خرد جمعی)) به منصه ظهور خوا هد رسید . می بینیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی