نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تصاویر| گریه دردناک آقای گل پرسپولیسی/ خدا نگاهی به ما نکرد/ آن سیاه‌ بازها باید پاسخگو باشند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش درباره سقوط تیمش به رقابت‌های لیگ دسته دوم ابراز تاسف کرد و با چشمانی اشکبار ورزشگاه را ترک کرد.

در یکی از مسابقات حساس هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ یک، تیم فوتبال چوکا تالش که برای فرار از سقوط نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار با قشقایی داشت، بازی را به این تیم در خانه خود ۲ بر ۱ واگذار کرد تا سومین تیم سقوط کننده به رقابت‌های لیگ دو در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران نام گیرد.

فرشاد پیوس سرمربی تیم چوکا تالش پس از پایان بازی و سقوط تیمش در گفتگو با خبرنگاران گفت: شرمنده مردم خوب تالش شدم، در ۶ بازی که من آمدم تیم‌مان با جان و دل کار کرد، هر چه در توان داشتیم گذاشتیم اما زور نداشتیم؛ سیستم بازی تغییر دادیم و نفرات را جا به جا کردیم و واقعا امروز فکر می‌کنم خدا به تیم قشقایی کمک زیادی کرد و به ما نگاهی نکرد.

وی افزود: نمی‌دانم خداوند از دست یک نفر نمی‌دانم ما، مسئولین یا هر شخص دیگری ناراحت بود، به نظرم دل یکی را شکسته بودیم که نتوانستیم امشب ببریم؛ دو سه موقعیت ما از روی خط دروازه برگشت داده شد، به نظرم خدا دوست نداشت این تیم به لیگ یک برگردد و همیشه ائمه اطهار به ما کمک کردند اما این‌بار نشد. به نظر من صلاح و قسمت‌مان بود، من و کادرم با قلب و عشق‌مان آمدیم و تمرین کردیم و تا الان هم یک قرون پول نگرفتیم اما به عشق این هواداران ۵۰ روز است اینجا هستم.

پیوس که با چهره‌ای درهم و ناراحت صحبت می‌کرد، در در ادامه صحبت‌های خود گفت: ۵۰ روز است که اینجا هستم و از صبح تا شب تمرین کردیم و کار کردیم، اما جوابگو مردم باید نفراتی باشند که قبلا اینجا حضور داشتند؛ بعد از ۲۰ سال تیم را با نداری و بدبختی به لیگ یک آوردیم اما الان پول و همه چیز بود، اما رفاقت و دوستی نبود. در ۶ بازی که من بودم، دوستی و رفاقت بود.

سرمربی چوکا با اشاره به گذشته این تیم در لیگ یک توضیح داد: آن آقایانی که قبلا اینجا بودند که خوب بلدند صحبت کنند و سیاه‌باز هستند، آن‌ها باید جوابگو باشند، نه بنده خدا لیدرها و هواداران که حضور دارند؛ من واقعا دیوانه شدم! چون می‌دانستم استقلال ملاثانی مساوی کرده، برای برد جنگیدیم چون مساوی هم به درد ما نمی‌خورد. متاسفانه اما نشد، آقایان حیف شد این تیم بعد از سال‌ها به لیگ یک آمد اما الان دوباره به لیگ دو رفت، چه پاسخی دارید؟

تصاویر| گریه دردناک آقای گل پرسپولیسی/ خدا نگاهی به ما نکرد/ آن سیاه‌ بازها باید پاسخگو باشند

فرشاد پیوس درباره رضایت هواداران از عملکردش و درخواست برای حضور در چوکا برای فصل آینده گفت: من عشقم و زندگی‌ام چوکاست، دو پیشنهاد خوب داشتیم اما تا پیشنهاد از این تیم آمد، پذیرفتم؛ اما آدم‌هایی باید بیایند تا بلد باشند پول خرج کنند، بازیکنانی را گرفته‌اند که اصلا در سطح روستا بودند و کلی پول گرفتند! این مسائل باید مشخص شود، ما الان ۱۴ بازیکن داشتیم اما حرفی نزدم. بچه‌های ما زحمت کشیدند، دست‌شان را می‌فشارم.

پیوس با تمجید از هواداران گفت: هواداران ما شبانه‌روز در کنارمان بودند، من برای برد تیمم را به زمین فرستادم چون مساوی به درد ما نمی‌خورد؛ آقایانی که قبلا در این تیم بودید و پول گرفتید و رفتید، بیایید پاسخگوی هواداران باشید، نمی‌دانید که با چه سختی این تیم را به لیگ یک آوردیم و آن‌ها چقدر سختی کشیدند.

او درباره ادامه همکاری‌اش با چوکا گفت: من اگر همین فردا بگویند قراردادم را تمدید می‌کنم اما به شرطی که مدیریت و امکانات خوبی باشد، خیلی باید به این تیم برسند؛ همه می‌خواهند مالک شوند اما سخت است، آقایان قبلی هم کار کردند و در این ۶ هفته هم که من بودم، امکاناتی که می‌خواستم در اختیارمان گذاشتند اما آن‌هایی که دل‌شان با این تیم نبوده، بیایند و جوابگو باشند.

سرمربی چوکا تالش در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: مگر می‌شود دوباره این تیم به لیگ یک آورد؟ خیلی سخت است؛ این هواداران عشق واقعی هستند، من شرمنده آن‌ها هستم و مسئولیت همه این اتفاقات و سقوط تیم هم با فرشاد پیوس و کادرفنی است. ما مقصر بودیم و از مردم گیلان و تالش عذرخواهی می‌کنم.

فرشاد پیوس پس از این جملات دیگر قادر انجام ادامه مصاحبه نبود و با چشمانی اشکبار این‌چنین به سقوط چوکا تالش واکنش نشان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    البته باعرض احترام به پیشکسوت تیم پرسپولیس در این دو سه دهه از فوتبال ایران مربی پرسپولیسی موفق دیده نشده
    • یه بنده خدا: IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      بله وقتی شما شمشیر چوبی دستت باشه و دیگرون (مربیان استقلالی) مسلسل بایدم بگیم مربی پرسپولیسی خوبی دیده نشده. اگه امثال قلعه‌نوعی و مجیدی تونستن با یه مشت بازیکن بی‌نام و نشون و نهایتا ۱۰۰ میلیونی کار کنن و موفق بشن اون وقت حرف شما درسته. مهدی تارتار نمونه موفق یه مربی پرسپولیسیه که همیشه تیمهای خوبی رو روونه میدون کرده و خوب نتیجه گرفته. مورد اخیرش هم بازی پیکان سپاهان بود که با اشتباه داوری (گل آفساید حاج‌صفی) بازی یک یک شد.
  • ایمان IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آقا فرشاد تو برای طرفداران چوکا تالش بزرگ سلطان بود هستی و خواهی بود ، مردم تالش نمک نشناس نیستن ، همه دیدن توی این 6 هفته ای که اومدی چطور تیم متحول کردی ، تو برای بازیکنای چوکا فقط سرمربی نبوده و نیستی ، ای کاش یه ذره از تعصب شمارو اون آدمهای داشتن که اول فصل باوجود اینکه همه مردم تالش میخواستن شما مثل فصل قبل که چوکا رو بعد 20 سال آوردی لیگ 1 سرمربی تیم باشی ولی نذاشتن و موقعی که تیم متلاشی کردن دست به دامن شما شدن ، آقا فرشاد بمون دوباره چوکا رو بیار دسته اول یادت باشه به مردم تالش بزرگ قول دادی باهم تیم میبریم لیگ برتر ، کار تازه شروع شده
  • افشين فرشچي IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    تو مربي نيستي، توپ را به زمين ديگران نينداز. وضع تيم را ديدي و چيزي نگفتي و الان كه گند زدي آسمان و ريسمان مي بافي!!!
  • abedi6 IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    به امید خدا چوکا دوباره میاد لیگ یک و بعد هم لیگ برتر
  • MGH IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    یعنی خدا اینقدر بیکاره خودشو درگیر بازی های لیگ 1 کنه؟؟؟ بعدشم بیاد طرف قشقایی رو بگیره؟ متوجه هستی اصلا چی داری میگی؟ یعنی برای خدا فرق داره کی ببره کی ببازه؟
  • 6و6 IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    مربی فقط استقلالی مث نقل و نبات همه جا هستن و مث نقل و نبات گند میزنن ، پاشازاده ، لطیفی ، فکری ، اکبرپور، قلعه نوعی ،رحمتی ، و....
  • سعید IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    گریه هیچ دردی رو از کسی تا حالا دوا نکرده ، برو بجای گریه کردن به دانش خودت اضافه کن، تیم رو زدی نابود کردی و گریه میکنی، برو علم مربیگری یاد بگیر، راستی گرفتن پول قرارداد هم فراموش نشود
  • ح م IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    به عنوان یک استقلالی آقای پیوس راخیلی دوست دارم آدم ی هست که کارش هم درسته بعۻی وقتها کاری جورنمیشه گناه آقای پیوس چی هست درضمن سرمربیگری کاری هست که ازعهده همه شخص هم برنمیاد وجداازمربیگری چیزهای دیگری هم درصعودتیمهادخیل اند مثلا سرمایه .امکانات سخت افزاری ونرم افزاری کادرفنی مجرب یک زمین تمرین واستادیوم خوب .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی