نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ابراهیم شکوری
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به اظهارات ناصر فریاد شیران معاون اجرایی استقلال واکنش نشان داد.

ناصر فریاد شیران پس از دریافت حکم معاونت اجرایی باشگاه استقلال، در برنامه زنده رادیویی حاضر شد و اظهاراتی را نسبت به اتفاقات پیش آمده بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام داد و استوکس بازیکن پیشین پرسپولیس را با صفتی ناپسند توصیف کرد.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی پرسپولیس به این اظهارات واکنش نشان داد و در یک برنامه رادیویی گفت: متاسفانه من صحبت‌های فریاد شیران را شنیدم و می‌توانم فقط تاسف بخورم و بگویم انسانها خودشان باید شان و جایگاهشان و احترام موی سفیدشان را حفظ بکنند. در رسانه ملی استفاده از چنین الفاظی نه تنها برای فوتبالیست‌ها و بازیکنان تیم حریف بلکه به عنوان یک انسان درست نیست.

وی اضافه کرد: من ندیده‌ام که یک مقام رسمی روی خط زنده یک برنامه از چنین الفاظ بی ادبانه ای استفاده کند. من متاسفم و مردم بهترین قاضی هستند در این موضوع. این یک مقدار ناشی از هول شدن ایشان بود چرا که هنوز مهر حکم معاون شدن‌شان خشک نشده بود و می‌خواست سریع مصاحبه کرده و موضع گیری کند. او خواست راجع به پرسپولیس و یحیی گل محمدی صحبت کند تا شاید بین هواداران جایی باز کند. من فکر می‌کنم این راه درست نیست که ما بخواهیم جایگاهی این طور با توهین به دست آوریم. رفتارشان کاملا غیر حرفه‌ای بود و شاید می‌خواستند خودشان را نشان دهند.

شکوری ادامه داد: همانطور که ما احترام همه همکاران‌مان را حفظ می‌کنیم و حرمت سن و سال و موی سفید دوستان را داریم امیدواریم خودشان هم احترام‌شان را حفظ کنند تا ما مجبور نشویم از الفاظ دیگری استفاده کنیم. ما تلاش می‌کنیم خویشتن داری کنیم.

شکوری در مورد شروع این تنش‌ها گفت: من فکر می‌کنم استارت این موضوعات را آقای مددی در برنامه تلوزیونی زد و اصلا برنامه مربوط به باشگاه پرسپولیس نبود. ایشان مستقیما از اسم مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی استفاده کردند و در رسانه ملی این‌ها را مطرح کردند. صحبت راجع به تیم حریف شاید به آن‌ها کمک می‌کند فشاری که روی‌شان است و این عدم مقبولیتی که در تیم‌خودشان دارند را بپوشانند ولی این راهش نیست. همه ما انسان هستیم و با چنین حالتی به سمت ما حمله شود.

در ادامه آن بیانیه زشت و زننده باشگاه رقیب مطرح شد. مردم ما خاطره خوبی از این بحث های «بگم، بگم» و گفتن اسم‌های مخفف ندارند و زیاد دوست ندارند راجع به این موضوعات صحبت شود. بازخوردی که مصاحبه آقای فریادشیران و بیانیه باشگاه داشت خود هواداران استقلال هم روی آن موضع داشتند و واقعا از کلمات بسیار زشت که شایسته فوتبال ما نیست استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:

او افزود: واقعیت این است باشگاه ما این را ثابت کرده و همه ارکان این را یاد گرفتند راجع به رقبا صحبت نکنند و در زمین خودشان را اثبات کنند. اما رقبای ما شروع به فرافکنی می‌کنند. دوستان از کلمه هوچی‌گری ناراحت می‌شوند اما دقیقا کلمه‌ای که می‌شود استفاده کرد همین است. من نمی‌دانم از چه کلمه ای استفاده کنم وقتی یک مقام مسئول که یک روز است سمت گرفته می‌آید از چنین الفاظی استفاده می‌کند نمی‌دانم چه باید بگویم.

وی اضافه کرد: خانواده ها این برنامه‌ها را گوش می‌کنند و این طور سخن گفتن در برنامه زنده رادیویی زیر سوال بردن کل فوتبال و ورزش ما است. ما سعی کردیم در زمین بجنگیم. دیشب دیدیم در فینال اروپا تیم بازنده به بقیه احترام می‌گذارد ولی این‌جا چون پرسپولیس چهار دوره قهرمان شده و در پنجمین دوره در صدر جدول قرار دارد هجمه عظیمی به سمت باشگاه می‌آید. به خدا این اتفاقات در آلمان هم می افتد و چندسال قهرمان می‌شوند.

شکوری ادامه داد: هرچقدر راجع به مسائل دیگر صحبت کنید مسئله اصلی در داخل زمین است. از دوستان خواهش دارم اخلاق را رعایت کنند. من شرمم می‌آید کلمه دیروز آقای فریاد شیران راجع به استوکس را تکرار کنم. دین ما و انسانیت ایجاب می‌کند آن‌قدر دریده راجع به مسائل صحبت نکنیم. ایشان در هیچ جایگاهی نیست که درباره یک انسان و اصلا نه بازیکن پرسپولیس چنین صفتی را بدهد. ما فوتبالی‌ها خوب می‌دانیم هرکس چه رزومه‌ای دارد و این‌که بخواهیم با این ادبیات حرف بزنیم فکر می‌کنم شایسته نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    از مکتب جعل و فساد انتظار ادب نداشته باش آقای شکوری! خداروشکر چندسالیه هوادارای آبی خودشون امثال این آدم ها رو جذب میکنن و باعث عقب موندگی خودشون شدن. اونا مدیر واقعی نمیخوان. امثال همین ها رو میخوان که با ۴ تا توهین و تهمت فقط دلشون خنک شه. آخه بدبخت ها این چیزا افتخار نیست والا. یه بار برای همیشه سر عقل بیاید. ولله امثال این آدم و بازیکناتون که هر سال بیشترین پول و میگیرن دارن به ریش شماها میخندن. چرا یه بار یقه بازیکناتونو نگرفتید که بگید الان دیگه دردتون چیه و چرا جام نمیگیرید؟؟ یه استوری میذارن و توش به پرسپولیس میخندن و پولشونو میگیرن و قهرمان شمام هستن. خودتون با فرهنگ هواداری این تیم و به این روز انداختید. تا فرهنگتونو عوض نکنید تیمتون درست نمیشه. خودتونم ته دلتون میدونید تبعیض هست اما به نفع شما. کدوم تیم بازیکن از لیگ ایتالیا داره؟؟ کدوم تیم دروازه بان نیمکت نشین ۱۲ میلیاردی داره؟؟ کدوم تیم بازیکنش قراردادشو فسخ کرده و غیر قانونی بازی کرده؟؟ البته ما استقبال میکنیم که همچنان در جهل بمونید!
    • لنگ ننگ فوتبال ایران و آسیا IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      مکتب جعل و تقلب تیم درپیت و بی اصالت باشگاه بولینگ عبدو است که چهل سال با حمایت های پشت پرده که شفاف سازی نمی شود مافیای فوتبال را در دست گرفتی...این اقای شکوری انگار یادش رفته که زمانی که در فدراسیون بود به همرا ذوالفقار نسب و درودگر و فتاحی۱- چجوری برنامه های لیگ رو بنفع لنگ تغییر میدادن .. ۲-در چینش داوران دست داشتن !!۳- تعییر تقویم بازیهای تیم ملی برای مساعدت لنگ در باشگاههای آسیا..۴- هموار کردن راه برای ستارگان لیگ برای حضور در تیم منحوس لنگ از راه تعدید وارعاب و پول بیشتر ۵- تعطیلی تمرینات تیم ملی بخاطر لنگ۶- فراری دادی مو مصنوعی از پدیده۷- پرداخت بیشتر اسپانسر ایرانسل و همراه اول مامان آذر و بابا مسعود لنگی .. دزدیدن ورزشگاه پیشرفته کاظمی از استقلال ودادن آن به لنگ و حالب اینکه کلنگ این ورزشگاه بنام مرحوم حجازی خورده وحتی استقلال در ان تمرین کرده بود..دیگه از این جنایت بیشتر ؟؟!!!لنگی ها حالا فکر کنن نتیجه فقط تو زمین بدست میاد..می رسه اون روزی که کثافت کاری و لجن کاری تون بزنه بیرون و دوزار آبروی نداشته اتون هم در تیم فاقد قدمت واصالت عبدو از بین بره..
  • لنگ خاص IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    هردوجفتتون خجالت بکشید،مثلا معاون دو باشگاه پرطرفدار کشور هستید،فقط با این کارها هوادارهای کم سن وسال واحساسیتونو بجون هم میندازید،پنجشنبه تومیدان از خجالت هم دربیاید دیگه این مسخره بازیها چیه،خوبه فوتبالمون وجه جهانی نداره وگرنه روزی چند کشته وزخمی میداد
  • ایوبی US ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    اینهم یکی دیگر از شاهکارهای استقلال و رسانه ملی(رادیو).فریادشیران بر آنتن زنده رادیو بازیکن سابق پرسپولیس را هرزه و منحرف میخواند!همچنین خود را عضو کمیتهء اخلاق خوانده و از اینطریق خود را صالح به چنین اظهار نظری میداند!راز برخوردهای کمیته های قضایی با پرسپولیس آهسته آهسته از پرده برون می آید.چگونه است که اعضای این دو کمیتهء انضباطی و اخلاق سر از باشگاه استقلال در می آورند؟ و چگونه است که تهیه کنندگان برنامه های صدا و سیما امثال این آقایان دهان دریده را نیامده به برنامه های خود دعوت میکنند؟!آنگاه با مستمسک قرار دادن قانون تنها راه مانده برای سرمربی محترم پرسپولیس که خوداری از مصاحبه با مجریان رانتی این برنامه هاست تحت فشار قرار میدهند.گفتگوی مستقیم شکوری و فریادشیران میزان منطق پذیری و ادبیات حاکم بر این دو باشگاه را بعنوان مشتی از خروار بیان میکند.ادامه دارد
  • ایوبی US ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آقای شکوری مبنای شروع گفتمان جدید حاکم بین دو باشگاه را موضع ابرازی آقای مددی بر آنتن زنده برای رویارو قرار دادن رسول پناه خائن و هتاک با یحیی گلمحمدی به نیت بردن پرسپولیس به حاشیه اعلام نمود در حالی که بسیار پیش از این محمود فکری با زهرخندی گناهکارانه این درخواست را از میثاقی در فوتبال برتر کرده بود.باشگاه استقلال بارها تلاش نمود از طریق مدیر اجباری و ناخلف پرسپولیس"رسول پناه" باشگاه پرسپولیس را به حاشیه برد.آیا تا به اکنون مجریان برنامه های صدا و سیما این رفتار باشگاه استقلال را به نقد کشیده و اگر نه علت چیست؟ رفتار دوگانهء کمیته های قضایی تاکنون مورد نقد برنامه های صدا و سیما قرار گرفته؟اگر مجریان در نقد کمیته های قضایی عذری دارند چگونه اکنون که مستمسکی برای تحت فشار قرار دادن تیم یحیی یافته اند کمیته ها و سازمان لیگ و رییس هیئت فوتبال...را تحت فشار جهت تنبیه پرسپولیس و مربی موفقش قرار میدهند؟!اساسا این آشوب و بلوا در آستانهء دربی به نفع کدام تیم است؟آیا هواداران نمیبینند که پرسپولیس در لیگ بیستم در چند جبهه میجنگند؟ادامه دارد
  • شمسعلی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    هرچی اقاااااااااا مرتضی فنونی زاده بگه همون درسته
  • ایوبی US ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آیا همین رفتارها بازیکنان جوانی مثل بازیکن آلومینیوم را تشویق به آن خطای ناجوانمردانه با کنعانی نمیکند؟آیا آن خطا لا اقل یک کارت زرد نداشت؟ اینست حقیقت آنچه استقلالی ها در حمایت همه جانبه از پرسپولیس مکرر و مکرر اعلام میکنند؟ و آیا این کنش مصداق حقیقی هوچیگری نیست؟
  • ایوبی US ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    اکنون واضح و روشن گردید که میلیچ قرارداد خود با استقلال را فسخ نموده بوده و وکیل او به فیفا هم نامه زده بوده است.آیا لاپوشانی های استقلال و همچنین سازمان لیگ مورد برخورد قضایی قرار خواهد گرفت و یا هواداران پرسپولیس باید به پیروی از هواداران و مسئولان استقلالی ماجرا و مستندات خود را به کنفدراسیون و رقبای آسیایی استقلال فکس کنند؟ آیا مسئولان فوتبال کشور با پاشیدن بذر نفاق میان هواداران دو تیم چه هدفی را دنبال میکنند؟ حالا و در آخرین گام صدا و سیمای رانتی،انتصابی،ضد مردمی و غیر پاسخگو نیز آتش بیار معرکه گردیده
  • تاجی اصیل IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    واقعا راست گفتن که ادب مرد به ز دولت اوست. واقعاً این چه حرفی بود فریاد شیران گفت؟! درسته ما با هم رقیبیم ولی تاج کبیر خیلی با مرام تر از این حرفاس و این صحبتهای نسنجیده رو پای این مکتب ننویسین ، متاسفم بابت این ادبیات سخیف ایشون
    • سیستان پر گوهر IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      آفرین ،واقعا خوشم اومد رقابت هرچقدرم که مهم باشه ولی گذراست .فقط انسانیت و شرف که میمونه ..از شما به عنوان هوادار رقیب آبی هرچقدرم که فضا ناجوانمردانه باشه ولی انسانیت و وجدان مهمتره واز شما ممنونم بخاطر سطح فکر خوبتون
    • مجهول الهویه۱ IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      مگه استوکس پیشکسوت پرسپولیسه یا فرزند پرسپولیسه یا اسطوره پرسپولیسه. یکی بود اشتباهی اومد دو تا بازی کرد رفت چپ میرن استوکس راست میرن استوکس!!
  • Omid US ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    man aghar jayeh perspolisyha basham aslan javabeh in ahmagha ra ba bi mahaly mikonam, onha donbaleh in barnameh hastand ta betavanand kesafat karyhayeh khodeshan ra tamiz konand
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    بنظرم دامن زدن به این موضوع بسود ما نیست این دقیقا چیزیه که اونا میخوان یعنی به حاشیه بردن تیم در ضمن دهان به دهان شدن با افراد هتاک شان خود ما رو هم پایین میاره.جواب هتاکیاشون رو با جام هامون میدیم. ولی اگه تهمتی زدن باید کشیدشون دادگاه.۴۴۴۴
  • امیر علی GB ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    ناصر فریادشیران چند پرونده انضباطی باز در فدراسیون فوتبال داره چطور و چگونه این شخص شده معاون باشگاه استقلال وضعیت فوتبال ما با سرعت رو به سراشیبی در حرکت متاسفانه رئیس فدراسیون کارآمدی در راس امور نیست و چشم انداز فوتبال ما فقط سیاهی بس
  • ناشناس IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آقای دکترشکوری تقلبی نظر قبلی در مورد رادو شویچ را هم توضیح بده تا ادبیاتت را متوجه بشیم
  • گرگانی IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    دفعه قبل سیلی خوردن که تازه یکم کمرشون داره راست میشه سیلی بعدی رو جوری بزنین کمرشون فصل بعد هم راست نشه اینا رو فقط اینجوری باید جواب داد خیلی بد دهن هستن
  • ایرج IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    ببین ابراهیم شکوری شده معلم اخلاق !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • محمد IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      هوچی گری تو ذات پرسپولیسه جالبه همین گل محمدی و شکوری به همه توهین میکنن حالا معلم اخلاق شدند؛ از پنالتی گرفتن قائدی نگرانند ولی میدونن که پنالتی هم بکنند داور نمیگیره چون تحت هر شرایطی پرسپولیس باید برنده بشه ... اینا هم آخرین زور دولت و فدراسیون برای حمایت از پرسپولیسه من اصلا حرف این استقلالی رو تائید نمیکنم بله خیلی هم زشت بوده اما رفتارهای گل محمدی کنعانی زادگان و شکوری به مراتب بدتر و بی ادبانه تره تاحالا محترم تر از کریم باقری ومهدوی کیا، صمدمرفاوی و ذرینچه در فوتبال ما نبوده چرا هیچوقت هیچ طرفداری به اینان توهین نمی کند چون حرمت دیگران را نگه می دارند.
  • تیمسار IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آقای شکوری شما دیگه چرا حالا اون بابا از نیمکت برق تهران و ذخیره های برق شیراز شده تدارکات چی استقلال ذوق زده شده یک شکری خورده ولش کنید بابا
  • محمد IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    ازانسانهای شهر نشينی راتجربه دارند بعیدوزننداست ای پايتخت نشینان خودایدکه چنين کاری شایسته‌ ایرانیان‌ نيست مثلی هست که‌ مگن ابلهان دعواکنند............
  • ... DE ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    به یک دادزن و بگیر و پاره کن، در حد همین فریاد جدید برای مدیر عامل بی سواد و بی عرضه یک باشگاه فرهنگی ورزشی! به جهت جمع و جور کردن افتضاحات مدیریتی به شدت نیازمندیم. علاقه مندان رزومه فریادی و نمونه صدای خود را به ستاره مربع خط تیره بفرستند.واکسن هم نزده بود و شناسنامه هم نداشت بهتر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی