نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ابراهیم شکوری و ناصر فریادشیران
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

ناصر فریادشیران و ابراهیم شکوری معاونین اجرایی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روی خط زنده با هم رو در رو صحبت کردند.

در یک برنامه رادیویی ناصر فریاد شیران به عنوان معاون باشگاه استقلال روی خط آمد و اظهاراتی را راجع به باشگاه پرسپولیس، گل‌محمدی و آنتونی استوکس انجام داد که واکنشی را از سوی ابراهیم شکوری در پی داشت.

شکوری عنوان کرد که آقای فریاد شیران نباید آن‌قدر دریده راجع به مسائل حرف بزند و برای او ابراز تاسف کرد.

پس از حرف‌های شکوری، فریاد شیران هم روی خط آمد تا در ادامه جدل‌های دو باشگاه در خارج از زمین مناظره‌ای بین آن‌ها شکل بگیرد. مناظره‌ای که بیشتر به مشاجره شباهت داشت که آن را می‌خوانید.

فریاد شیران: من هم خدمت علاقه‌مندان به فوتبال و خصوصاً استقلالی‌ها سلام عرض می‌کنم. من صحبت‌های آقای شکوری را نشنیدم، فقط شنیدم ایشان صحبت از سابقه کردند که خواستم بگویم سابقه من دقیقاً مشخص است و احتیاجی به گفتن ندارد و اگر صحبتی انجام می‌دهم بر اساس سابقه خودم است و شناختی که از فوتبال ایران دارم. من ۵ سال کمیته اخلاق بودم و از پشت پرده‌های فوتبال آگاهی کامل دارم و از آقای شکوری و کادر فنی پرسپولیس و جامعه فوتبال هم بیشتر اطلاعات دارم و نیازی نیست که بگویم چه کسی هستم. بنده جایگاهم مشخص است. قبلاً مدیر آکادمی استقلال بودم و الان هم معاون اجرایی باشگاه هستم. آقای شکوری آیا مشکلی با این پست من دارید؟

شکوری: من هم سلام عرض می‌کنم خدمت آقای فریاد شیران. من با پست شما مشکلی ندارم بلکه مشکل من با ادبیات شما است.

فریاد شیران: پس چرا دارید با کلمات بازی می‌کنید؟

شکوری: به این خاطر که شما احترام ورزشکاران را حفظ نکردید.

فریاد شیران: ورزشکاری که مشکل اخلاقی دارد چرا باید جذب این باشگاه شود.

شکوری: این دیگر در حوزه اختیارات باشگاه پرسپولیس است آیا استقلال هم بخواهد بازیکنی جذب کند باید از باشگاه پرسپولیس اجازه بگیرد؟

فریاد شیران: بازیکنی که مشکل اخلاقی داشته و همیشه در حال فرار بوده است و پول گرفته و رفته است.

شکوری: به شما مربوط نیست آقای فریاد شیران، شما در جایگاهی نیستید که بخواهید در این مورد صحبتی کنید.

فریاد شیران: جایگاه من مشخص است و لطفاً با ادبیات درست صحبت کنید، جایگاه من مشخص است و شما کسی هستید که زیر قرارداد ویلموتس را امضاء کردید.

مجری رادیو: آقای فریاد شیران موضوع برنامه ما ارتباطی به ویلموتس ندارد.

فریاد شیران: چرا وقتی صحبتی مطرح می‌شود آقای شکوری باید جایگاه خودش را بداند. اولاً از من کوچک‌تر است و باید احترام من را داشته باشد و با ادبیات خوبی صحبت کند.

شکوری: آقای فریاد شیران می‌توانید لطفاً بفرمایید جایگاه شما کجاست که می‌توانید درباره بازیکن و پرونده‌های گذشته تیم حریف صحبت کنید. دوست دارید ما هم درخصوص پرونده‌ها صحبت کنیم؟ اینکه چه اتفاقاتی در فلان استخر افتاد؟

فریاد شیران: شما به مربی خودتان نمی‌گویید که در حیطه اختیارات خودش صحبت کند چرا باید به مدیرعامل باشگاه ما انگ هوچی گری بزند؟ هوچی گری یعنی چی؟

شکوری: ما هم همین را می‌گوییم که به مدیرعامل باشگاه استقلال اصلاً مربوط نیست که چرا مدیرعامل و سرمربی ما رو در روی همدیگر قرار نمی‌گیرند. آیا این حرف بدی است؟

فریاد شیران: ایشان اجازه ندارد که با صداوسیما به این شکل رفتار کند.

مجری رادیو: بنده به‌عنوان کارمند صداوسیما، باید از حق جایی که در آن کار می‌کنم دفاع کنم. باید بگویم اگر ایشان به اینجا رسیدند از قِبَل همین صداوسیما بوده است. ولی وریا غفوری هم نباید به این شکل حرف بزند. چند هفته پیش آقای وریا غفوری مگر نگفته است که دوربین‌های صداوسیما خاموش شود؟

فریاد شیران: اگر ایشان هم این کار را کرده است اشتباه کرده است. من هم همین را می‌گویم که چرا باید کسانی که تا پیش‌ازاین به صداوسیما التماس می‌کردند برای صحبت، امروز باید چنین رفتاری از خود نشان دهد؟ اصلاً این توهین به جامعه رسانه و مردم است.

مجری رادیو: آقای فریاد شیران مگر شما خودتان نمی‌گویید که هر مسئولی باید در جایگاه خودش صحبت کند؟ چرا خودتان این را رعایت نمی‌کنید؟ الآن هم شما درباره تیم خودتان صحبت کنید و آقای شکوری هم درباره تیم خودش صحبت کند. ما اصلاً نمی‌خواهیم که تنشی ایجاد شود. پنج‌شنبه دیدار دربی در جام حذفی را پیش رو داریم و قطعاً یکی از این دو تیم آن شب حذف خواهند شد و به نظر می‌رسد اگر بخواهد به این شکل ادامه پیدا کند پنج‌شنبه‌شب این تنش‌ها به اوج خودش خواهد رسید.

فریاد شیران: من هم این حرف را قبول دارم. تا پیش‌ازاین مدیران دو تیم می‌آمدند و می‌نشستند در یک جای مناسب و می‌گفتند و می‌خندیدند و می رفتنند در زمین می‌جنگیدند. اما الآن شما بگویید که ما شروع کردیم یا آقای گل محمدی؟ الآن هم آقای شکوری در حال فرافکنی هستند. پرونده ایشان ....

شکوری: اگر اجازه دهید من هم ‌صحبت کنم. آقای فریاد شیران عزیز استارت این کار را مدیرعامل باشگاه استقلال در یک برنامه زنده تلویزیونی زد. ایشان گفتند چرا آقای گل محمدی را مقابل مدیرعامل قرار ندادند. خب باشگاه پرسپولیس ساختار خودش را دارد و زمانی که یک نفر از باشگاه ما روی خط می‌آید طبق پروتکل رفتار می‌کنیم و شخص دیگری نمی‌آید که مقابلش قرار بگیرد.

فریاد شیران: این صحبت‌های شما را هواداران خوششان می‌آید. اینکه بگویید باشگاه پرسپولیس ساختار دارد و استقلال ساختار ندارد.

شکوری: این را دیگر خودتان می‌دانید. شما نباید با کنایه این حرف‌ها را بزنید.

فریادشیران: سرمربی شما از ابتدای لیگ چند مرتبه اخراج شده است؟

شکوری: این دیگر به شما مربوطی نیست.

فریاد شیران: این حرکتی که در دیدار مقابل گل گهر انجام داد هرکسی دیگر بود ۶ ماه محروم می‌شد.

شکوری: آخر این اصلاً به شما مربوطی نیست. فدراسیون کمیته اخلاق دارد، کمیته انضباطی دارد.

فریاد شیران: مگر می‌شود به ما مربوط نباشد؟ شما برای تعداد کارت یک بازیکن می‌روید اعتراض می‌کنید. اینجا حق باشگاه استقلال است که اعتراض کند

شکوری: خب بروید اعتراض خودتان را بکنید، اصلاً برای چه مربی ما باید ۶ ماه محروم می‌شد؟

فریاد شیران: برای همان حرکت‌هایی که انجام داد. اگر آقای پیروانی و بازیکنان دیگر نبودند که داور را زده بود.

شکوری: من فکر می‌کنم اگر این برنامه بخواهد ادامه پیدا کند شما می‌خواهید درباره بازیکنان جوانان و نونهالان ما هم صحبت کنید.

فریاد شیران: نه، من آن چیزی را که دیدم را می‌گویم.

شکوری: آقای فریاد شیران شما هنوز روی آن حرف خودتان درباره لفظی که درخصوص بازیکن سابق ما استفاده کردید هستید؟

فریاد شیران: کدام حرف را می‌گویید؟

مجری رادیو: منظورشان صحبت های شما در خصوص آنتونی استوکس است.

فریاد شیران: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. بازیکنی که این‌همه مشکل داشته است.

شکوری: به شما مربوطی نیست. شما مگر قاضی هستید؟

مجری رادیو: آقای فریاد شیران خیلی از چیزها عیان است. آیا باید درباره همه آن‌ها روی آنتن زنده رسانه ملی صحبت شود.

شکوری: من حق می‌دهم به آقای فریاد شیران. بالاخره ایشان باتوجه به پستی که گرفتند باید هم  این حرف‌ها را هم بزنند.

مجری رادیو: لطفاً با پست آقای فریاد شیران کاری نداشته باشید. همان‌طور که خودتان هم گفتید.

فریاد شیران: چرا پست من چشم شما گرفته است؟ بیایید درباره فوتبال صحبت کنیم.

شکوری: آقای عزیز من هم معاون اجرایی باشگاه و هم سخنگوی باشگاه هستم وقتی صحبت می‌کنم مطمئن باشید که این سیستم را می‌شناسم و می‌دانم راجع به چه چیزی حرف می‌زنم و حرف‌های من موردقبول کادر فنی و باشگاه است و خدا کند درباره همه باشگاه‌ها همین‌طور باشد.

فریاد شیران: آقای شکوری با کلمات بازی نکنید.

شکوری: حتماً از این به بعد از کلمات شما استفاده می‌کنم.

 مجری رادیو: با توجه به این حرف‌ها من فکر می‌کنم بهتر است این برنامه به اتمام برسد و همین‌جا از هر دو عزیز خداحافظی می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    4 امتیاز مهندسی شده به پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان و گل گهر به پرسپولیسی ها هدیه داده شد و همین 4 امتیاز قهرمان رو در پایان فصل مشخص می کنه. همچنین در دو دربی استقلال و پرسپولیس در این فصل 4 امتیاز مهندسی شده به پرسپولیس حکومتی داده شد. در دربی رفت پنالتی دقیقه 10 استقلال گرفته نشد و مانع باخت پرسپولیس شدند (1 امتیاز مهندسی شد) و در بازی برگشت پنالتی دقیقه 3 روی مهدی قایدی گرفته نشد ( 3 امتیاز مهندسی شد). شما فقط همین 8 امتیاز رو از پرسپولیس کم کنید می بینید امکان نداره قهرمان لیگ بشه. این فقط مهندسی های 4 تا بازی بود.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      در این فصل 21 امتیاز مهندسی شده به پسپولیس حکومتی داده شده و اونا رو از رتبه دهم جدول آوردن صدر جدول که من قبلا این امتیازات مهندسی رو براتون نوشتم و همه دیدن. تا اینجا هم 11 پنالتی استقلال طبق نظرات کارشناسان برای استقلال گرفته نشد و با همین امتیازاتی که به پرسپولیس حکومتی دادند و امتیازاتی که از استقلال گرفتند جلوی قهرمانی استقلال در این فصل رو گرفتند. الان هم در 24 تیر یک تیم از هم پاشیده به نام استقلال باید به مصاف پرسپولیس با ثبات بره. از وقتی قرعه پرسپولیس به استقلال خورد دوباره تیم رو از نظر مدیریتی و بازیکن و ... دچار بحران کردند تا تیم استقلال 24 تیر نتونه نتیجه بگیره.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      همه قهرمانی های پرسپولیس در زمان مسعود سلطانی فر جعلی و مهندسی شده بوده. هم پوکرشون در لیگ برتر و هم پوکرشون در سوپرجام و هم ستارشون جعلیه که البته به قول آذری جهرمی سیارشون قلابیه. امسال هم گلتشون قلابیه مخصوصا با 4 امتیازی که در بازی با مس رفسنجان و گل گهر بهشون هدیه داده شد توسط کمیته داوران و با دستور از بالا
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      اگه حادثه پیش بینی نشده ای رخ نده که خارج از دست مهندسین لیگ باشه باید بگیم گلات مهندسی شده مبارک پرسپولیسی های حکومتی
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      مهندسی های لیگ برتر برای پرسپولیس حکومتی 1399-1400 (تا پایان هفته 27):.............. 1- پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) 2- در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) 3- پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده). 4- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      5- در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 6- گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). 7- دو تا گل پرسپولیس مقابل نساجی مازندران آفساید بود. (2 امتیاز مهندسی شده). 8- در بازی سپاهان و پرسپولیس جدا از اینکه یک پنالتی سپاهان گرفته نشد، وحید امیری هم باید دقیقه 60 مسابقه کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد و پرسپولیس باید 35 دقیقه 10 نفره بازی می کرد که باخت پرسپولیس حتمی بود و این اخراج سرنوشت مسابقه رو تغییر می داد.. (1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      9- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی روی مهدی قایدی دقیقه 3 به صورت کاملا آگاهانه گرفته نشد چون اگه این پنالتی گرفته می شد تمامی برنامه های تیم پرسپولیس و یحیی گلمحمدی به هم می ریخت و اونا که برای بازی فشرده برنامه ریزی کرده بودند مجبور می شدند برای جبران گل جلو بکشند در نتیجه فضای زیادی برای گلزنی مهاجمان استقلال فراهم می شد و استقلال می تونست حتی دربی رو با برد پرگلی ببره. دقیقا یادتون بیاد دربی رفت، که پنالتی رو مهدی قایدی دقیقه 10 رو نگرفتند تا استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو نیفته. (3 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      10- در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان گل عبدی خطا بود چون وقتی می خواست استوپ سینه بکنه این استوپ سینش ناموفق بود و توپ داشت می رفت روی پای چپش بیفته اما با یک حرکت دست به توپ جهت داد تا روی پای راستش بیفته و همون توپ گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 11- در بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان، پنالتی واضح گل گهر توسط داور گرفته نشد که بازی 2 بر 2 مساوی نشه. (2 امتیاز مهندسی شده)
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      می‌بینید تا اینجای بازی ها، 21 امتیاز به صورت زیرکانه و مهندسی شده به پرسپولیس هدیه داده شد و شما اگه این 21 امتیاز رو از پرسپولیس کم کنید رتبه واقعی پرسپولیس در جدول دستتون میاد. چند ساله همینطوری پرسپولیس حکومتی رو قهرمان می کنند. پس همه مردم و هواداران فوتبال دارن می بینن که اگه برای پرسپولیس این مهندسی ها صورت نمی گرفت الان پرسپولیس باید با 34 امتیاز در رده دهم (10) جدول بود ولی می بینید با دادن امتیازهای مهندسی شده از رتبه دهم جدول این تیم رو تا رتبه اول بالا کشیدند. فصل های پیش هم چنینی وضعیتی داشتند. بعدا میگن ما خودمون قهرمان شدیم. الا لعنة الله علی القوم الظالمین
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      در ضمن در مقابل این امتیازات مهندسی شده ای که به پرسپولیس اهدا کردن امتیازات سایر تیم ها خورده شده که باید به امتیاز اونها اضافه بشه. مثلا تا اینجای کار 11 پنالتی مسلم استقلال گرفته نشد و چندین گل سالم استقلال مردود اعلام شد که همه این ها مهندسی کردن برای قهرمانی پرسپولیسه. اگه این پنالتی ها گرفته می شد و گل های سالم استقلال، مردود اعلام نمی شد و امتیازات مهندسی شده که گفتم به پرسپولیس هدیه داده نمی شد استقلال چندین هفته قبل، قهرمان لیگ برتر شده بود.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      نوید مظفری: در این صحنه دو بازیکن سپاهان در مسیر توپ قرار دارند و گل مردود است. حسین عسگری: به نظر من این صحنه آفساید است چون اگرچه بازیکن ضربه نزده اما در مسیر حضور داشته و حتی یکی تلاش کرد که به توپ ضربه بزند. رسول فروغی: در این صحنه سه بازیکن در منطقه آفساید قرار دارند و دو تا می‌توانند در توپ اثر بگذارند که یکی تلاش می‌کند به توپ ضربه بزند و آفساید است. بابک داوری: بازیکن سپاهان که گل را به ثمر رساند موقع ضربه به توپ توسط همدسته در وضعیت آفساید بوده و گل مردود می‌باشد. نوذر رودنیل: گل کاملا آفساید است و داور باید این گل را مردود اعلام می‌کرد. حیدر سلیمانی: بازیکن سپاهان کاملا جلوتر از آخرین بازیکن پیکان بود و این مصداق آفساید است . داوران سپاهان را در کورس قهرماتی نگه داشتند
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      الدوچرخه ۳ بار قهرمان لیگ شده و هر سه قهرمانی اش در دوره بابا محمود بوده . بعدش استقلالی ها میگن سلطانیفر و امیر عابدینی باعث قهرمانی پرسپولیس شدند . عابدینی فقط چنده ماه رئیس فدراسیون فوتبال بود از خرداد تا آبان . الان در ماه چطور می توانست پرسپولیس را قهرمان لیگ کند . یک سوال از استقلالی ها دارم . زمانی که عابدینی مديرعامل پرسپولیس بود شما ها انتظار داشتید برای قهرمانی استقلال تلاش کند . طرف مديرعامل پرسپولیس بوده خب معلوم برای قهرمانی پرسپولیس تلاش می کند . عابدینی از خرداد ۷۳ تا آبان ۷۳ رئیس فدراسیون بود . الان من نمی دانم چطور استقلالی ها میگن عابدینی در چند ماه باعث قهرمانی های پرسپولیس شد . خیلی این حرفشان غیر منطقی طرف چند ماه رئیس فدراسیون بوده بعدش میگن همه افتخارات پرسپولیس در دهه ۷۰ بخاطر عابدینی بوده . عابدینی از خرداد ۷۳ تا آبان ۷۳ رئیس فدراسیون بود
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      نوید مظفری: در نیمه اول بازی سایپا - استقلال هیچ پنالتی رخ نداد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      سعید مظفری زاده : بازیکن مس باید اخراج می شد . احمد صالحی : بازیکن مس باید کارت قرمز می گرفت ‌. حیدر سلیمانی : بازیکن مس باید کارت قرمز می گرفت . نوید مظفری : بازیکن مس باید اخراج می شد . محمد فنایی : بازیکن مس باید اخراج می شد . رسول فروغی : بازیکن مس باید اخراج می شد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      رسول فروغی : گل مهدی عبدی آفساید و هند نبود . یدالله جهانبازی : گل مهدی عبدی آفساید و هند نبود و توپ به سینه اش خورد . احمد صالحی : آفساید نبود و هند هم اتفاق نیفتاد و گل درست بود . سعید مظفری زاده : گل مهدی عبدی آفساید و هند نبود
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      نمونه ای از کمک داوران یار سیزدهم کیسه به کاج . هفته دوم گرفتن پنالتی اشتباه برای کیسه و گرفتن آفساید اشتباه به نفع کیسه و خراب کردن موقعیت تک به تک تیم فولاد توسط داور با گرفتن آفساید اشتباه . هفته سوم بازی کردن میلیچ دوپینگی و نگرفتن ۱ پنالتی برای ماشین سازی هفته سوم . هفته پنجم نگرفتن ۱ پنالتی برای صنعت نفت و آفساید گرفتن گل سالم نفت آبادان . نمونه های دیگری از کمک های یاران سیزدهم کیسه یعنی داوران به این تیم . نگرفتن ۱ پنالتی ذوب آهن و اخراج نکردن بازیکن کاج. نگرفتن ۲ پنالتی برای آلومینیم اراک در بازی مقابل کاج . اخراج نکردن عارف غلامی در دربی نمونه هایی دیگر از کمک داوران به کیسه ، نگرفتن یک پنالتی واضح برای گل گهر سیرجان در بازی با تیم دوچرخه سواران . گرفتن آفساید اشتباه و خراب شدن موقعیت تک به تک تیم سایپا توسط داور در بازی با کاج . نگرفتن پنالتی برای تراکتور در دور رفت لیگ برتر
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      نمونه هایی دیگر از کمک داوران به کیسه . نگرفتن یک پنالتی واضح برای گل گهر سیرجان در بازی با تیم دوچرخه سواران . گرفتن آفساید اشتباه و خراب شدن موقعیت تک به تک تیم سایپا توسط داور در بازی با کاج . نگرفتن پنالتی برای تراکتور در دور رفت لیگ برتر ، نمونه ای دیگر از کمک داوران به الدوچرخه دایو مهدی قائدی مقابل گل گهر که منجر به گل استقلال شد اگر دایو قائدی خطا گرفته نمی شد استقلال گل نمی زد در بازی گل گهر مقابل استقلال خطایی که روی منشا در محوطه جریمه اتفاق افتاد را داور برای گل گهر پنالتی نگرفت در بازی جام حذفی استقلال و پیکان ، گل استقلال به پیکان آفساید بود و در بازی پیکان و استقلال در لیگ برتر هم یک پنالتی برای پیکان گرفته نشد و شیخ دیاباته هم اخراج نشد . کمک های داوران به کیسه تمامی ندارد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      احمد صالحی : بازیکن آلمینیوم باید کارت قرمز می گرفت . یدالله جهانبازی : بازیکن آلمینیوم باید اخراج می شد . سعید مظفری زاده بازیکن آلمینیوم باید کارت قرمز می گرفت . باز هج داوران به ضرر پرسپولیس سوت زدند
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      در بازی پرسپولیس و گل گهر ، دادر به ضرر پرسپولیس سوت زد . خطایی که منجر به گل ، گل گهر شد اصلا خطا نبود و کلی داور هم این موضوع را گفتند که خطایی که منجر به گل اول گل گهر شد خطا نبود
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      میلیچ در مورد اینکه آیا بار قبل قراردادش را فسخ کرده بود یا نه گفت: همه چیز قانونی انجام شد. همه چیز از طریق فیفا پیگیری شد. قرارداد من آن طوری که بود ادامه پیدا کرد و ادامه دارد. قرارداد من الان یک طرفه فسخ شده است و در زمان مناسب به فیفا شکایت می کنم و باید به من جریمه بدهند
    • احسان IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      مهندسی لیگ فقط اونجاش که میلیچ میگه من فسخ کردم اما یه نیم فصل با قرارداد غیر قانونی بازی کرده برای کیسه
    • محمود IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      پس ببین شما چقدر بدبخت و بی عرضه هستین که با وجود اینکه تو این فصل و فصل های قبل از داوری کم امتیاز دشت نکردین ، بازم هر فصل آرزوتون رسیدن به رتبه سوم لیگه تا شاید ای اف سی به خاطر پرسپولیس شما کیسه کشارو آدم حساب کنه و تو آسیا راهتون بده.تو همین هفته گذشته بازی کیسه و سایپا داور یه پنالتی اشتباه به نفع شما گرفت تا قبل دربی کیسه یکم روحیه بگیره .همین هفته پیش سپاهان که رقیب پرسپولیس تو لیگه یه گل آفساید مسلمو قبول کرد تا سپاهان از پرسپولیس عقب یافته.واقعا ببین چقدر بی عرضه و بدبختین که با وجود تمام این رانت و امتیاز هایی که تو این سالها ازش برخوردار بودن ، دارین بابت موفقیت پرسپولیس دق میکنید و مثل عقده ای ها حسرت دلتونو فریاد میزنید.فریاد شیران یه جای حرفشو درست گفت .اگه جایی غیر از فوتبال ایران بود وقتی معلوم میشد مجیدی تو دوران بازیش دوپینگ میکرده تا آخر عمر محروم میشد .وقتی تو دربی بازیکنا و سرمربی هوچیگر کیسه اونجوری به پرسپولیسیا حمله کردن حداقل شش ماه محروم میشد . وقتی تیم استقلال جلوی در اتوبوس پدیده پاداش باخت رحمتیرو نقدی و علنی میداد کیسه یک فصل محروم میشد .
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      در بازی برگشت آلمینیوم و استقلال، یک پنالتی واضح برای آلمینیوم گرفته نشد . توپ در محوطه جریمه الدوچرخه به دست فرشید اسماعیلی خورد ولی داور پنالتی نگرفت . کمک های داوران به نفع الدوچرخه تمامی ندارد
    • ایران سرفراز IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      آقایی که داری به هموطن ات توهین میکنی با شما م کسی هست اینجا از طرفداران تیم استقلال بتونه فقط یه سوال منو جواب بده؟چرا بعد از فینال جام حذفی و باخت تون به تیم تراکتور بعد از نیم شب حالا ساعتش زیاد مهم و بحث ما نیست بازیکنان محبوب و میلیاردر تون جلو مردم تو فرودگاه تا تونستید از شون کتک خوردید فیلمش هست هم کتک خوردید هم فحش و ناسزا شنیدید آخه چرا؟ اونم تقصیر وزیر بود؟ وقتی بهترین و گرانترین بازیکنان موجود ایران شیخ یک و نیم میلیون دلاری رو دارید بهانه چیه؟ تا حالا شده از خودتون بپرسید مشکل فنی تیم تون چیه؟ فرهاد چیزی بلد نیست من نمیخوام توهین به کسی بشه ولی وقتی رفاقت همدلی تو تیم تون نیست هر کسی فقط به فکر پر کردن جیب خودشه وضع همین میشه بنده اکثر بازی ها رو نگاه می کنم مورد الان بنده تیم شماست از لحاظ فنی هیچ تحلیل های بازیکن سابق خودتون و جناب محمد تقوی که بدون غرض داره میگه که تیم اصلا تحرک نداره باز فنی ضعیفه با فحش دادن فقط بار گناهان خودتون و زیاد میکنید و آخر سر به خود آدم بر میگرده
    • علی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      دوست عزیز به شما باید توسازمان بازرسی پست بدن حیفه با این حساب و کتاب دقیق که داریداز علم تون استفاده نشه...
    • RaaR IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      یه طوری مقاله پشت هم سر هم کردی و نوشتی و نظر دادی هیچکس ندونه فکر میکنه تو آخر فوتبال دنیایی و هم کارشناس داوری ...آخه ریقو اینایی که سرهم کرد و شماره گذاری کردی که فقط توهمات ذهن بیمار خودته ،کی قبولشون داره ؟ خودت میگی وخودت هم اثبات میکنی واستناد میکنی به اثبات خودت ؟؟ بابا تو خیلی توانمندی خداییش
    • پاسخ به RaaR IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      کارشناسی ها توسط کمیته داوران صورت گرفته و من دخل و تصرفی توی اونا نداشتم. گرچه خود من کارشناس هستم اما دقیقا مطابق کارشناسی های کمیته داورانه. فقط حقیقت تلخه
  • مجید IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    این که هنوز غوره نشده مویز شد... به آقای فریاد شیران بگین صبر کنه مهرش خشک بشه بعد اظهار نظر کنه.....
    • حمید علوی CA ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      داداش گلم برادران فریادشیران هرکدوم اندازه ی سن ابی شکوری سابقه در فوتبال مملکت دارن.
    • مولر از برلین DE ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      فریاد شیران.. من 5 سال کمیته اخلاق بودم!!!!!!!!!!! الان هم برای استقلال از جان مایه می گذارد!!!!!! زمانی فتحی هم همینطور بود و گفت دواتشه استقلال بوده!!!!!! حالا ببینید چرا امثال صادقیان 6 ماه محروم می شد . ولی خبری از دلاوران فرودگاه نشد!!!!!!!!!!!!!!!
    • مهدی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      سابقه دارن اما از درصد گرفتن از خانواده بازیکنان جوان و نوجوان و ماست مالی کردن یکسری پرونده به نفع تیم مورد حمایتشون که الان مشخص شد که چرا سالهای سال هیچ حکمی در کمیته اخلاق به ضرر کیسه داده نمیشد خانزاده به خاطر درگیری بیرون ورزشگاه ۹ ماه محروم شد همون اتفاق برای بازیکن کیسه افتاد اصلا احضار نشد پیام صادقیان داور را هول داد ۶ ماه محروم شد رویا داور هول داد اصلا احضار نشد بازیکن استقلال تصادف کرد تو حالت غیر طبیعی و یک نفر کشته شد اصلا احضار نشد مشخص شد مجیدی ساغی پور غیر مجاز بوده اصلا حرفی زده نشد خشایار محسنی دلال معروف پاداش داده بود به داور دربی که گل محمد نوری را افساید اعلام کرد از طرف باشگاه استقلال اصلا رسیدگی نشد کجای کاری عمو ۱ سال کار کردن درست شرف داره به ۱۰۰ سال کار کردن از نوع فریاد شیرانی
    • حقگو IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      دوست عزیز باید به فریادشیران حق داد آخر در مقابل گرفتن یک پست بعد از اخراج شدنش و داشتن یک درآمد باید جامه از تن بدرد چه رسد به دفاع به قول خودش از منافع تیمشان اگر ایشان در کمیته اخلاق فدراسیون هم بوده واقعاً به حال این فوتبال باید زار زار گریه کرد
  • شمسعلی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آقای فریاد شیران یادتان هست در تیم ملی ساک آقای مایلی کهن را این ور اونور میکردی احتمالا این ماموریت را در باشگاه استقلال با ساک آقای مددی انجام میدهی چون تو حتی در دوران بازی کردن هم شناخته شده نبودی چه برسد به حالا که حتی نامتان هم برای فوتبالدوستان نا آشناست
    • علی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      داداش نمیدونم چند سالته ولی اونی که با مایلی کهن بود نادر بود نه ناصر...
    • دامون IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      شمسعلي جان اونيكه با آقاي مايلي كهن كار ميكردن و يار غار همديگه بودن! برادر ايشون آقا نادر بودن كه يه زماني هم تو يه دوره مدير عامل استقلال شده بود و از دروازه بانهاي قديمي بود كه استقلال هم بازي كردن!! ايشون ناصر فريادشيران اخوي آقا نادر هستن... اينو گفتم چون نود درصد ايشونو با برادرشون اشتباه ميگيرن
    • مهدی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      فکر کنم یکسریا فکر میکنن علامه فوتبال هستن و خیلی میدونن نادر فریاد شیران برادر این یارو دستیار مایلی کهن بوده و ایشون ناصر فریاد شیران کار چاق کن مایلی کهن و هردو همزمان در تیم ملی بودن منتها ایشون راه رسم درصد گرفتن را بلد بوده الان به نون نوای رسیده و زبون باز کرده نادر فریاد شیران هم اخلاقی و هم معرفتی خیلی بالاتر از این برادرشه
  • کیوان ارحمند US ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    یکنفر که استفلال احتیاج داشت تو دهنی به این باند فرش دزد بزنه همین ناصر فریاد شیران بود و بس
    • مهدی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      ابروی استقلال را برد فریاد شیران من مصاحبه را کامل شنیدم از جنبه یک هوادار بی طرف میگم فریاد شیران هیچ حرفی برای گفتن نداشت فقط با حرفاش میخواست دل یکسری هوادار بچه سال را به دست بیاره کاشکی شعور ادمها به حدی برسه که بفهمن چه حرفی خوبه چه حرفی بد
    • دوچرخه IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      ادبیات خالص و بدون روپوش هر کیسه دل تهمت افترا ناسزا گیر دادن به این و اون فرا فکنی کم آوردن در زمین بازی بعلت نداشتن سواد و دانش فوتبالی عقده ی چندین سال بدون جام بودن هتاکی بددهنی شاخصه ی هر دوچرخه سواریه واقعا برای تیم استقلال متاسفم که هم چین آدمی میاد تو رسانه ملی فقط و فقط توهین بد دهنی میکنه فاتحه ی این نوع رقابت باید خوانده بشه خدایی حق با پرسپولیس ه خدا هم با ماست بابا مردانه بیاید در زمین مبارزه کنیم
  • ... IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    دو نفر که با ادبیات کوچه و خیابانی تو رسانه به هم میپرن لیاقت جایگاهی که معلوم نیست چجوری بهش رسیدنو ندارن.آقای شکوری شما در زمان فوتبالتون که چنگی به دل نمیزدی و جز فوتبالیستای درجه چندم بودی چجوری امدن به فوتبالتم همه میدونن(رفاقت با پسر سلطانیفر) تو گند ویلتموسم شریکی حداقل احترام به بزرگتر و چطور حرف زدن با یک بزرگترو یاد بگیر. آقای فریاد شیران هر کس جای شما و اون اربابت مددی بود از جلو در باشگاه استقلال رد نمیشد این بنده خداها چطور بگن شمارو نمیخوان. خدا لعنت کنه کسایی که جایگاهای بزرگو به آدمای کوچیک میدن
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    من کاری به تیم های دیگه ندارم ولی از تمام اعضای پرسپولیس ، تمام کسانی که تو باشگاه مشغولند و سمتی دارند میخوام شان تیم وما هوادارها و خانواده بزرگ پرسپولیس رو حفظ کنن . به هیچ عنوان کار اقای شکوری رو نمیپسندم ،مثل اینکه ایشون متوجه جایگاه ما تو جدول نیست و نمیدونه حاشیه سمه و ممکنه قهرمانی رو ازمون بگیره ! با این کارا شما دارین تو زمین بدخواهان پرسپولیس بازی میکنید ۴۴۴۴
  • کاربرعمومی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    از رفتارهای فریادشیران کاملا مشخصه که از حرص داره این کارا رو میکنه و دقیقا هوچیگریه..کسی که کم بیاره از این شاخه میپره به اون شاخه.یهو وسط حرف میره سراغ ویلموتس یا استوکس کارا و بازیکنان خودشونو یادشون رفته که چجور پولایی گرفتن و در رفتن...همین میلیچ.صدبار فسخ کرده باز برگشته... مردم مملکتمون ازاین رفتارهای مشابه فریاد شیران زیاد انجام میدن..همه به این رفتار اشنان
  • مسعود IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    ادبیات این دو عزیز برای هواداران فوتبال متولد دهه 40 و 50 بسیار سخیف و باورنکردنیه ولی برای متولدین سایر دهه ها نمی دانم. کلماتی که استفاده کردند بیشتر در بازی زمین های خاکی بین نوجوانان 10 یا 12 ساله میشه شنید. چه فلاکتی در این سرزمین اتفاق افتاده که این آقایان با مدرک دکترا!!!!!! شدن معاون اجرایی دو باشگاه پرطرفدار کشور با سابقه 60 ساله!! بدبختانه سایه آدم های کوتوله در این مملکت بلند شده
  • محسن IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    شکوری خوب جواب داد به این یارو اما حیف نخواست کامل بگه مثلا از درصد گرفتن فریاد شیران از خانواده بازیکنان جوان و نوجوان نگفت که میگرفته تا بفرستشون تو تیم های پایه یا درباره این نگفت که دلال معروف که تو یکی از دربیها پول به داور داده بود به خاطر افساید گرفتن گل محمد نوری سالهای که ایشون تو کمیته اخلاق بود خیلی باهاش مچ بوده و باهاش دلالی میکرده و درصد میگرفته و در کمیته اخلاق به شکایاتی که از این دلال و باشگاه نزدیک به این دلال میشده رسیدگی نمیکرده داستان استخر هم کامل میگفت این بتده خدا باید الان خودش را گم گور میکرد
  • مهدی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    کار به جای رسیده شغال زوزه میکشه بعد بهش میگن فریاد شیران یکی به این سخنگوی باشگاه کیسه بگه بزار مهر حکمت خشک بشه بعد بیا با این حرفا دل یکسری هوادار بچه سال کیسه را شاد کن
    • عقده ستاره دارند IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      از قدیم گفتن از نخورده بگیر بده به خورده و گرنه صدای زوزه کفتارهای گوش خراش آزارتان می دهد !!! در ۴۳ سال گذشته همه امکانات مملکت در اختیار لنگ حکومتی حقیر بوده است و با انواع تخلفات و خلافکاریها و هوچیگریها و مردم فریبی ها با کمک مافیای حکومتی لنگی و رسانه های وابسته به آنها کار خود را پیش برده اند و هیچگاه سیر نمیشوند و تازه دیگران را متهم می کنند و صدای عو عو شان گوش ما را کر میکند.هرچقدر قهرمانی کثیف و ننگین در سینی و اسنپ تقدیم لنگی ها کنند باز سیر نمیشوند و به آدم حمله می کنند و با سنگ هم دور نمیشوند
    • مهدی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      اسم تیم تو را به خاطر نظام عوض کردن اون وقت تیم من که از اول اسمش خار بوده تو چشمت حکومتیه پرسپولیس اسمیه که حاضر نشدیم به هر دلیل اسمش را عوض کنیم اما هوادار تیمی داره این حرفا را میزنه که یه روز تاج پشت شاه یه روز استقلال پشت پرچم نظام سنگر گرفته زیادی خودت را هم خسته نکن
  • مهدی GB ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    عااالی. وقتی افرادی چون علی دایی، علی کریمی، و برخی دیگر از بزرگان فوتبال سرخابی را به ناحق از فوتبال دورنگاه دارند، باید هم به جای بحث فنی مدیریتی در فوتبال، کار به اینجا بکشد. —- جالب آنکه صداوسیما، اینجا هم دست بالا را دارد و به دنبال نمایش اقتدار است. اصلاً فیفا رو هم صداوسیما مطرح کرده؛ ایتالیا هم برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ باید مدیون صدا و سیما باشه که بازی هاش رو پخش کرد!!
  • عجب لو دادی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    تو کمیته اخلاق بوده پس معلوم شد چرا هیچ حکمی بابت دوپینگ دسته جمعی و ساغی پودر صادر نمیشد
  • هوادار آبی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    من قبلا برای آقای گل محمدی بعنوان بازیکن تیم ملی احترام خاصی قائل بودم ولی اخیرآ شاهد رفتار های عجیب غریب از ایشون هستیم بخصوص در بازی با گل گهر باور کردنی نبود ایشون باید مواظب باشد بیشتر از این شان و شخصیت خودش را پایین نیاورد هم رفتار خیلی زشتی داشت و هم مصاحبه نسنجیده ای انجام داد که با عث ایجاد تنش بین هواداران دو تیم پر طرفدار شد.
    • مهدی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      واقعا اخیه تور به خدا نمیخواد خودت را منطقی نشون بدی عموی اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به باقیه تو اگه منطق داشتی باید میگفتی دعوای رسول پناه و گل محمدی چه ربطی به مدیر عامل تیمت داره که تو برنامه زنده بهش اشاره میکنه دعوا و تنش از مصاحبه مدیر عامل تیمت با برنامه فوتبال برتر شروع شد و یحیی جواب مددی را داد حتما از نظر تو منطقی باید میستاد نگاه میکرد و جواب اراجیف مددی را نمیداد
  • کاربرعمومی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    گلات بدجور خار شده رفته تو چشم تاسیون علی الخصوص کیسه کشان... هر چی میخواهید بگید اما سوزشتون مشخصه...ما تیم حکوتی هستیم و گلامونم همه افسایدن و به نفعمون داورا میگیرن...اصلا همه چی به نفع ماست فقط شما بسوزید :))))))))))))))))))))))))))))))))
  • پرسپولیس بی نهایت IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آقای فریادشیران آدم عاقل لقمه رواندازه دهنش می گیره.توراکوچیکترین طرفدارهای تیم رقیب قبولت نداره بدنیست به کانال تیم رقیب یه سری بزنی
  • پرسپولیس IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    فریاد شیران به تو ربط نداره مفهوم شد. اگه عرضه دارین تیم خودتان را بسازید .نمی تونید خوب کنار بکشید بذارید هوا بیاد .جمع کنید کیسه کشا همیشه تو حاشیه هستید با هوچیگری میخوان جام بگیرند
  • آرمانی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آقا فریاد شیران ک از همچی با اطلاع ی بازیکن ت ادحیل بود ب نام اولونگا تو بازی رفت برگشت مقابل استقلال ب گفته هواداران خودشون ب تیم استقلال تجاوز کرده لطفا بگید رسیدگی کنه
  • احمدرضا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    دمت گرم اقای دکتر ابراهیم شکوری عزیز.خوب پاسخی به صحبت های این اقا دادید
  • یکی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    این شکوری یک زمانی تو سازمان لیگ و فدراسیون مسئول بوده و حالا تو تیم لنگه و این جور از لنگ دفاع میکنه. شما پیدا کنید پرتقال فروش را
  • 6و6 IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آقای مددی ، فریاد گرگان آورد تا سیبلش بشه و با این حرفاش فشار و ذهن هوادر استقلال از خودش کم کنه
  • تاجی اصیل IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آقا من چند وقتیه یه سوال ساده دارم چرا کسی جواب نمیده؟! اگر فرض بر این باشه که یک تیم باشگاهی ازش حمایت میشه و قرار هست که بهش جام بدن، پس چرا تیمهای دیگه اینهمه خرج میلیاردی می‌کنن تا قهرمان بشن؟! برای چی دنبال آنالیزور و مربی خارجی میرن؟ چرا تا حالا اسناد و مدارک محکمه پسندی به محاکم بین المللی فوتبال ارائه ندادن؟ چرا وقتی در ایتالیا گفتن بازیهای یوونتوس مشکل داره اثبات کردن و محکوم شد، این باشگاهی که میگن ازش حمایت میشه که دیگه بزرگتر از یوونتوس نیس! وقتی برای محروم کردن بازیکن بخاطر یه کلیپ تا کره ماه هم که شده میرن ، پس چرا در این قضیه به مصاحبه و حرف اکتفا میکنن؟!!! جواب ساده هس. منه هوادار قدیمی رو نمیتونن فریب بدن تا به آلاف الوف خودشون برسن!!
  • لنگ حکومتی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    مگه رسانه ها مجری ها نباید بی طرف باشند مجری رسما از لنگ طرفداری می کنه
  • یک پرسپولیسی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    واقعا تعجب می کنم . این آقایون متوجه نیستن اینطوری دارن ریشه فوتبال رو می سوزونند؟ این رفتار هاشون در آینده خیلی نزدیک فوتبال ما رو آماتور می کنه. کار این آقایون خیانت در حق آینده فوتباله ایرانه. اینکه خیلی راحته هر کس هر موفقیتی میاره یه انگ و تهمت بهش بزنیم خودمون رو خنک کنیم ولی پیش وجدانش آدم می دونه که چه کرده البته فکر کنم دیگه وجدانی واسه این آقایون نمونده. استعداد های فوق العاده ای مثل طارمی، قاعدی، ترابی یا ... در سال های آینده هم متولد میشن ولی وقتی تو فوتبال ما جوانمردی وجود نداشته باشه و هر کی موفق بشه، چند نفر زیر آبشو میزنند و بهش تهمت می زنند اونوقت دیگه همه استعدادها حروم میشن. آقایونی که صبح تا شب کارتون شده تهمت زدن به این و اون، اخلاق بدی رو رواج دادید. اخلاق جر زنی واسه وقتی که موفق نمیشید. اخلاق تهمت ناروا زدن. این رفتاری که رواج دادید، دامن خودتون رو این دنیا و اون دنیا میگیره.
  • هرچی بابا مسعود بگه ! IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    لنگی های حکومتی مخصوصا در ۱۰ سال اخیر قهرمانی های مهندسی شده و چندش کسب کرده اند و میخواهند صدای ۱۵ تیم دیگر را در نطفه خفه کنند . میگویند ما با تضعیف سایر تیمها ، جعل قرارداد ، دلارهای اوبامایی ، حمایتهای حکومتی ، ناداوری ، حق خوری ، گلهای آفساید و هند و خطا ، دزدیدن پنالتی سایر تیمها و سایر تخلفات قهرمان میشویم و چون حافظه تاریخی مردم ایران ضعیف است در زمان گم میشود و فقط افتخارات پوشالی و ننگین را بحساب می آوریم و ستاره خفت بار بر سینه می زنیم ولی هیچکس حق اعتراضی هرچند کوچک هم ندارد و باید صدا و ندای به حق اعتراض ۱۵ تیم دیگر را خفه کنیم و هر هفته آلوده و کثیف امتیاز جمع کنیم و در آخر دلالها و مردم فریبها و خلافکارها جام را بالای سر ببرند
    • علی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      بخدا اگه پرسپولیس از لیگ هم کنار بکشه با همچین آدمایی به هیج جا نمیرسید...
  • رضا BE ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    میشه یه استقلالی عزیز فهمیده و دانشمند که معمولا از همه زیر و بم و پشت پرده های فوتبالی خبر داره میشه جواب این سوال رو بده که چطور یک تیم میتونه با وجود داشتن فقط یک بازیکن توی اردوی تیم ملی، بازیش عقب بیفته؟؟ احتمالا اگر اون تیم استقلال باشه و اون بازیکن قاعدی باشه میشه؟
  • شاهین US ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    جون فرناز جونتون اونجاتان بسوز طرفدارهای کیسه حقیر بدبخت سیاره ای.با امید پنجمین قهرمانیییییییی ارتششششششش سرخخخخخخخخ.
  • پرسپوليس سرور فوتبال ايران IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    همه همين مصاحبه را بخونن فرق فرهنگ دو باشگاه را متوجه ميشه
  • ... DE ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    انصافاً نژاد خوبی خریده این آقای مددی. داد زدن، بگیر. سروصدا کن.
  • یه هوادار IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    دیگه حال آدم از این فوتبال بهم میخوره
  • علی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آقای فریادشیران که بقول خودت بزرگتری...علاوه بر بزرگتر بودن عاقل هم بد نیست.زشت نیست تو رسانه ملی حرفهایی زده بشه که در شان هیچکدوم ازدو باشگاه و هوادارن نیست...
  • Farid US ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    Faryad shiran yek adameh noufouzy va …hast ke touneste poste begirad in martikeh khare ahmagh liyaghatsh dar chaheh mostara hast, chetourt in afrad dar komiteh akhlagh boudeand , dar moredeh emzae kardane gharardad in agha barayeh darodasteh fedeasion kar mikard va majbour boude ke emzae konad , Douala injadt ke shoma ra ax academy biroun kardand dobareh az dare dighary ba poroyee bargashty martikeh ahmagh
  • عمر خیام نیشابوری DE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    مسؤلین خبر ورزشی و دیگر رسانه ها باید به عمق و ریشه و دلایل واقعی این ورزش و فوتبال آلوده و بیمار بپردازند و روشنگری کنند و آن هم متداول, نه دامن زدن به این همه پرت و پلای انحرافی وغیر سازنده. اگر چه همه هم میدانند, که خیلی از رسانه ها هم با دامن زدن و یا با بزرگ کردن این نوع تیترهای انحرافی خواسته و یا نا خواسته برای جلب توجه بیشتر مخاطبان خود همراه با منفع اقتصادی توآم میباشند( تبلیغات و آگهی ها...). اما و با وجود این نکات اقتصادی, رسانه ها هم باید منافع دراز مدت ملی و ملت ایران و هم منافع خود را هم در نظر بگیریند و دراولیت کار خود قرار بدهند و نه این روش های پوپولیستی. سالیان دراز اکثر رسانه ها در ایران شهامت و استقلال و ازادی فکری و کاری نداشته و ندارند و متاسفانه خیلی درد آورتر از آن, اجازه نداشتن و انتقاد کردن سازنده و علمی و تخصصی از کل سیستم و مسؤلین ( چه در ورزش و وغیره) راهم بعلت محدودیت های شدید سیاسی (سانسور!), که نبود این دور اندیشی و آینده نگری و انتقادی کلان در ایران, باید خیلی امیدوار باشیم و خوش بین باشیم, که بقول معروف: در نهایت ملت ایران عاقبت بخیری داشته باشد!!!
  • دو ستاره لنگ سوز IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    از لنگیا بیشتر از این انتظار نمیره مکتبشون هوچیگریه....
  • Omid US ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    Faryad Shiran adameh Sepahyha va Estelaty boudeh mitavanid backroundeh ishan ra check konid? adameh besiar khatarnky hast, movazebash bashid, motasefam barayeh federasioneh footbal ke in agha shodeh moeaveneh komiteh akhlagh
  • ناشناس IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    آقای شکوری که لقب دکتر را یدک می کشی وزمانی دبیر کل خطاب می شدی اکنون در قبال قرارداد ویلموتس مسئول هستی و باید جوابگو باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی