تصاویر اشک‌های تلخ آقای گل پرسپولیسی‌ها/ واقعاً دیوانه شدم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش درباره سقوط تیمش به رقابت‌های لیگ دسته دوم ابراز تاسف کرد و با چشمانی اشکبار ورزشگاه را ترک کرد.

فرشاد پیوس سرمربی تیم چوکا تالش پس از پایان بازی و سقوط تیمش گفت: نمی‌دانم خداوند از دست یک نفر نمی‌دانم ما، مسئولین یا هر شخص دیگری ناراحت بود، به نظرم دل یکی را شکسته بودیم که نتوانستیم امشب ببریم؛ دو سه موقعیت ما از روی خط دروازه برگشت داده شد، به نظرم خدا دوست نداشت این تیم به لیگ یک برگردد و همیشه ائمه اطهار به ما کمک کردند اما این‌بار نشد. به نظر من صلاح و قسمت‌مان بود، من و کادرم با قلب و عشق‌مان آمدیم و تمرین کردیم و تا الان هم یک قرون پول نگرفتیم اما به عشق این هواداران ۵۰ روز است اینجا هستم.

تصاویر گریه‌های تلخ آقای گل پرسپولیسی‌ها/ من واقعا دیوانه شدم!

سرمربی چوکا با اشاره به گذشته این تیم در لیگ یک توضیح داد: آن آقایانی که قبلا اینجا بودند که خوب بلدند صحبت کنند و سیاه‌باز هستند، آن‌ها باید جوابگو باشند، نه بنده خدا لیدرها و هواداران که حضور دارند؛ من واقعا دیوانه شدم! چون می‌دانستم استقلال ملاثانی مساوی کرده، برای برد جنگیدیم چون مساوی هم به درد ما نمی‌خورد. متاسفانه اما نشد، آقایان حیف شد این تیم بعد از سال‌ها به لیگ یک آمد اما الان دوباره به لیگ دو رفت، چه پاسخی دارید؟

متن کامل اظهارات فرشاد پیوس را می‌توانید در لینک زیر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    ببینید ضعف مربیگری خودش رو داره میندازه گردن خدا و ائمه معصومین. با گریه کردن هم مظلوم نمایی می کنه. فرشاد پیوس رو چه به مربیگری. البته یکی از ادعاهای فرشاد پیوس در برنامه دورهمی مهران مدیری این بود که من 700 تا گل زدم که خودم یادم نیست بچه ها شمردن برام. گل کوچیک هاش رو هم حساب کرده. سنگ پای قزوین جلوی لنگیا کم میاره
  • تاج کبير اسیا IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    دقیقا همینطوره که میگی،تیم شهرمون رو فرستاد دسته ۲
    • ، IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      اگه راست می گوید خودتون برید مربی گری کنیدد،خیلی بهتون فشار میاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی