نگاهی به هفته آخر لیگ آزادگان/ قرعه خوب فجر سپاسی و هوادار 
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده فصل جاری رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور دوشنبه هفته آینده بسته می شود. 

در حال حاضر فجر سپاسی با امتیاز ۵۷ و تفاضل ۱۷ صدرنشین است. هوادار با همین تعداد امتیاز و تفاضل ۱۵ در رده دوم جدول قرار دارد و بادران هم با همین تعداد امتیاز سوم است و تفاضل این تیم ۱۲ است. به جز این سه تیم دیگر مدعیان در هفته پایانی شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارند. 

اما در هفته پایانی قرعه تیم های فجر سپاسی و هوادار به مراتب راحت تر از تیم بادران است و به نظر می رسد اگر دچار لغزش نشوند راه آسان تری برای صعود به لیگ برتر نسبت به تیم بادران پیش رو دارند. در هفته پایانی فجر سپاسی در خانه تیم گل ریحان به میدان خواهد آمد. تیمی که در قعر جدول قرار دارد و به دسته دوم سقوط کرده و روز گذشته هم در مصاف با شهرداری آستارا ۶ بار دروازه اش باز شد و یکبار هم موفق به گلزنی نشد. هوادار هم در خانه میزبان شهرداری آستارا خواهد بود. تیمی که خیالش از بابت بقاء در جدول بازی ها راحت شده است. اما تیم بادران باید در خانه تیم ملوان به میدان برود. تیمی که اگر چه شانس صعود به لیگ برتر را از دست داده است اما ارایه گر بازی جوانمردانه ای در برابر حریفان است و حتی با پیروزی در برابر مس کرمان شانس صعود این تیم به لیگ برتر را کم کرد. شانسی که دیروز با شکست در برابر هوادار به طور کلی از بین رفت. 

در صورتی که فجر سپاسی و هوادار در برابر حریفان خود پیروز شوند بادران کار سختی برای صعود به لیگ برتر پیش رو خواهد داشت به خاطر اینکه تفاضل گل این تیم ۳ گل نسبت به تیم هوادار و ۵ گل نسبت به تیم فجر سپاسی کمتر است؛ البته در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد. برنامه هفته پایانی لیگ یک از این قرار است: 

قشقایی شیراز - پارس جنوبی جم  
ملوان - بادران تهران
آرمان گهر- چوکا تالش  
رایکا بابل - خوشه طلایی ساوه  
خیبر خرم‌آباد - نود ارومیه  
استقلال خوزستان - مس کرمان  
هوادار - شهرداری آستارا  
شاهین شهرداری‌بوشهر- استقلال ملاثانی  
گل ریحان البرز- فجر سپاسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی