نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
۱۳ |
۵
حمله پرسپولیسی‌ها به دبیرکل فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اظهارات حسن کامرانی‌فر در یک برنامه تلویزیونی باعث خشم شدید هواداران پرسپولیس شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال به جای اسم پرسپولیس از اسم پیروزی استفاده کرد و همین مسئله باعث ناراحتی شدید هواداران پرسپولیس شد.

آنها انتظارنداشتند حسن کامرانی‌فر که از چهره های فوتبالی است اسم اصلی تیم محبوبشان را بر زبان نیاورد و از واژه پیروزی استفاده کند اما کامرانی فر بدون هیچ دلیلی این کار را کرد و حالا باید از خودش پرسید که چه دلیلی داشت که اسم پرسپولیس رابر زبان نیاورد؟ کامرانی‌فر در حالی دبیرکل فدراسیون فوتبال شد که رئیس دپارتمان داوری بود. او باید مراقبت‌ حرفهای عادی خود هم باشد.

حالا باید دید دبیر کل فدراسیون فوتبال چه واکنشی مقابل ناراحتی شدید پرسپولیسی‌ها نشان می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    دبیرکل نشون داده بیدی نیست ک ازاین بادها بترسه.واقعیتش هم اس اصلیش پیروزی
    • پرسپولیسی بامنطق IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      بچه ها خواهشا الان موقع خوبی برای این حرفها نیست آخه تازه اسم تیم مون رو بنام پرسپولیس ثبت کردن ایشون هم دهها سال مثل بقیه مردم تیم رو بنام پیروزی میشناسه حق هم داره پرسپولیس سال 57 منحل شد و رفت به خودتون بیاین بعد از چهل ساله تازه میگن ثبت کردیم اونم معلوم نیست راسته یا نه !!!!!!!؟
    • ناشناس IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      مرد حسابی چرا راجع به چیزی که نمی دونی اظهار نظر می کنی،تا جایی که من یادمه اسم پرسپولیس رو بنیاد جانبازان اواسط دهه ۶۰ به پیروزی تغییر داد نه سال ۵۷ اونم بخاطر عکس العملی که هواداران پرسپولیس برابر ... بنیاد نشون دادن .
    • انا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      واقعیت اینه اسم اصلی استقلال هم تاج حکومتیه شما بدبختا از اسم پرسپولیس هم میترسید بدبختای حقیر
  • شمسعلی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    بعد شصت سال دیروز تازه اسم تیمتون رو تونستید به اسم پرسپولیس ثبت کنید.این همه سال قایمکی پرسپولیس بودید روزنامه ارگانی بتشگاهتون تا دوسال پیش پیروزی بود این همهههههههه دم از اصالت میزنیدددددددد ولی از اسمی ک باهاش شصت سال مسابقه دادید فراری هستید به ما بگید تاج خوشحالیم بگید دوچرخه سواران خوشحالیم چون اصالت داریم پس دم از اصالت نزنید پیروزی چی ها اسنپی حکومتی
    • پارسه RO ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      اصالت شما برپایه پاچه خواری بنا شده بنابر این با گذر زمان و تحولات سیاسی از هر اسمی که روتون بزارن استقبال میکنید فقط کافیه اون اسم براتون منفعت و رانت بهمراه داشته باشه، مهم اینه که سران رژیم خوششون بیاد فرق نمیکنه تاج باشید یا استقلال تهران یا حتی اسپارتاک تهران. در مقابل شما ما قرار داریم که هیچ وقت خودمون رو نفروختیم. بارها سران نظام سعی کردن اسم و هویت تیممون رو ازمون بگیرن با اسامی مثل بنیاد، آزادی، چمران و پیروزی اما هیچ وقت مردم کوچه و بازار اسمی جز پرسپولیس رو فریاد نزدند و همین ایستادگی خاری شده تو چشم شما حکومتی ها و دادشی های تازه به دوران رسیده تاسیتون. ما هم کاملا متوجه شدیم این پیروزی پیروزی کردناتون از سر درماندگی و عجز هست.
  • شمسعلی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    ما بازنده های اصلی مکتب تاج دیگه چیزی برا باخت نداریم ما همه چی رو باختیم هم اخلاق و هم بازی ، استقلال یا تاج کشتی در حال غرقی هس که به هر چیزی دست میندازه تا چند روزی بیشتر روز آب باشه ولی نهایتاً در اعماق تاریخ دفن هستیم. چند سال دیگه کسی حتی اسممون رو هم به یاد نمیاره درست و غلطش پیشکش!!
  • غضنفر IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    عزیزی خادم، وزارت رفاهیِ حامی استقلال در دولت و مجلس، از ابتدا پیگیر دبیر کلی خطیر بوده و امروز بطور قطع کسی را در این پست منصوب کرده که به آبی ها و پدر ارجمندشون خوش خدمتی هایی کنه که این متلک در مقابلش هیچه، تازه داریوش مصطفوی را هم کنار دستش نشونده که این پیام را با صدای بلند به همه برسونه!
  • محمدطاها IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    خیلی جالبه این‌ باشگاه بعد از ده سال درگیری حقوقی تازه دو روز هست از پیروزی به پرسپولیس تغییر کرد یعنی تا حالا این تیم پیروزی بود؟! ولی خب برام سواله چرا به این تیم می گفتیم پیروزی به هواداراشون برمیخورد دلیلش چی بود بنظرتون؟! پیروزی که خیلی قشنگه:)))
  • ایوبی US ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    مگر ممکن است آقای کامرانی فر بدون هیچ دلیلی از نام پیروزی برای پرسپولیس استفاده کند؟!اصلا نویسنده مطلب از کجا دانسته که کامرانی فر برای این کار هیچ دلیلی نداشته؟! اینکه با توجه به هجمه های هفته گذشته و بر علیه پرسپولیس گفت اگر چند روز بیشتر دبیر شده بودم عده ای رو به ورزشگاه راه نمیدادم چه؟ این را هم سهوی بر زبان آورد؟ از اکنون و جهت پوشیدن عملیات ضد پرسپولیسی آیندهء این آقای دبیر موضوع را ماستمالی نکنید.یعنی تصادفی ایشان و ناصر فریادشیران جوهر حکمشان نخشکیده تیرپرانی کردند؟آقای زنوزی و ارسلان مطهری و دیگران چه؟اینان نیز تصادفی نام پرسپولیس را پیروزی میخوانند و تذکری نیز نمیگیرند؟
  • لنگ خاص IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    من واقعا نمیدونم پیروزی چشه،اسم به این قشنگی.چندین سال بصورت رسمی اسم تون بورد بخاطر همین خیلی ها عادت کردن
  • گرگانی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    جز پیروزی گفتن هیچی نذارن تنها راهی هست که عقده گشایی کنند با قهرمانی هامون چشم تون و کور و گوش تون رو کر کردیم نمیدونن اسم تیم پرسودلیسه اون رمانی که اسم رسمی پیروزی بود همه میگفتن پرسپولیس الان که دیگه پرسپدلیس شده تازه به سری یادشون افتاده واسه کری خوندن بگن پیروزی
  • زنده باد ایران IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    بنا و تاسیس این تیم بنام پرسپولیس بوده ونام گذاری شده وپس از تغیر رژیم شاهنشاهی رژیم جدید باتوجه به افکار اسلامی نام این تیم را تغییر داد وتیم پرسپولیس هیچ دخالتی نداشته وحتی طرفداران ورقبا این تیم را پرسپولیس صدا میزدنن وتشویق وکری میخوندن پس قبول نداشتن نام مجهول پیروزی را ، اما وقتی دیدن احتمال منهل شدن تیم بخاطر نامش توسط رژیم جدید میشه رازی به تغییر نام شدن حتی در این راه یه قهرمانی را بخاطر ابراز ناراحتی از این تغییر نام ازدست دادن بخاطر بازی نکردن بانام جدید ولی در هر صورت نام تغییر کرد ولی همچنان در ورزشگاه وبازیکنان پرسپولیس صدا میزدن پس الان حق خودشون میدونن که نام این تیم به درستی آورده بشه پرسپولیس، البته لازم به گفتن است که تیمی هم بوده که طرفدارهاش راضی به تغیر نامش بودن وهیچ واکنشی نشون ندادن مانند دوچرخه سواران که امروزه بنام استقلال میشناسیم این است فرق بین تیم مردمی و... زنده باد ایران زنده باد خلیج پارس زنده باد پرسپولیس قهرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی