نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
طعنه شکوری پس باخت به استقلال/ در مصاحبه  به در و دیوار گیر نمی‌دهیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس گفت: فغانی از دوستان ما است، اما اخراج بازیکن استقلال گرفته نشد.

ابراهیم شکوری پس از شکست پرسپولیس مقابل استقلال در ضربات پنالتی نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما وقتی می‌بازیم هم مانند وقتی می بریم مصاحبه می‌کنیم و به هیچکس و به در و دیوار گیر نمی‌دهیم. فغانی از دوستان ما است اما اخراج گرفته نشد.

وی افزود: این فوتبال است و ما در پنالتی بازی را باختیم. هیچ چیز از ارزش‌های مام کم نمی شود. در لیگ برتر صدرنشین و بهترین تیم ایران و شاید آسیا هستیم. بچه‌های پرسپولیس خوب بازی کردند و ۱۲۰ دقیقبه جنگیدند. بخشی از پنالتی هم شانس است اما امیدوارم بتوانیم در مسابقات لیگ که مدعی هستیم با قدرت ادامه بدهیم.

معاون باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: فوتبال خوبی بازی کردیم اما روی بد فوتبال را دیدیم. در یورو هم دیدید تیم‌های بزرگ دنیا هم در پنالتی باختند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    این متکبر خودشیفته بامرام چه دوستی ای با ما دارند؟ اصلا هم دوست ما نیستند کلا شیوه شون همینه امیدوارم دیگه به ایران برنگردند مگه برای دیدن خونواده شون. همون اول هم گفتم ازش خاطره خوبی نداریم باشه. حالا فعلا واسه بعضیها داوری خوب بود تا بازی بعد.
    • مجهول الهویه IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      البته منظورم بیمرام بوده که گوشی عوضش کرده. واقعا فاجعه هند مجید حسینی و خطا رو علیپور رو تکرار کرد. عیب نداره فوتباله دیگه ولی غرولندهای بعضیها که فقط به داور گیر میدن و معتقدند داوری علیهشون عمدا جهت داره جالبه!
  • پارسه GB ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    دم شما گرم فقط ایکاش همین یه کنایه کوچولو رو هم نمیزدی. امروز خوب نبودیم و باختیم امیدوارم تلنگری بشه برای ادامه لیگ و لیگ قهرمانان. فدا سر آلکثیر و عبدی.
  • اسی 4444 IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    الان یعنی چی این حرف ؟ زود خودت رو انداختی وسط که چی رو ثابت کنی ؟ مگه داور پنالتی گرفته بود ؟!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • لنگ خاص IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    جناب سفارشی درسته که مطهری باید اخراج میشد،ولی خدایی بازی خوبی انجام ندادین نه شما ونه استقلال
  • مسعود IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    مطهری به گفته کارشناسان بله نهایت کارت زرد داشت حالا یه بازی به نفع شما گرفته نشد براتون بازی رو درنیاوردن شما به چیزی گیر ندادین!... بازی قبلی یادتونه پنالتی واضح که حتی خود فرش دزدتون هم اعتراف کرد که پنالتی بود امروز هم شانس آوردین درجریان بازی نباختین توپنالتی باختی کلا عادت کردین بازی رو براتون دربیارن مرد باشین مردونه بازی کنین
    • منوچهر IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      فکر کنم کور هم هستی تک به تک عبدی اخراج یزدانی کارت زرد غلامی پنالتی سید راندیدی
  • کیسه IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    فرناز پودری بازم شانس اورد
  • نای IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    باعث تاسف شمابه عنوان یک پیشکسوت بازی روخوب ارزیابی کردید.بیسوادترین درفوتبال هم بازی رودرحدمحلات ارزیابی کردند
  • محمد IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    بهترین تیم ایران که پاپا مسعود زحمتشو کشیدن و آسیا که ستاره ای که من ندیدم از آسیا و نخواهم دید راستی چند تا فرش هم هست بیا ببرشونخخخححح
  • ح م IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    آخه قربونت برم لنگی جان استخوان بایددردکنه بیماربناله.حقیقت تلخه اما گفتنش واجبه.مامی گیم دراین بازی روی کنعانی زادگان خطاشد.ونمی شه منکرشدبازی پیش رومهدی قاۍدی خطای پنالتی بودوداورهابیشترشان قبول داشتن.حالاشمامی خوای چی راثابت کنی.فوتبال ماکجاش پاکه.
  • چگوارا IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    ما بردیم اما هنوز هم به پاپا گیر میدیم چون درسته بردیم اما بازم با دست و پای بسته بردیم. نیازی به گفتن نیست با یک نگاه به نیمکت کادر فنی و وضعیت پرداختی و هیئت مدیره و مدیر عامل استقلال کاملا دلیل اعتراضات ما بعد برد هم مشخصه.جالبیش اینجاست که اولین سال نیست این وضعیت ماست 6 ساله همینه. نباید هم گیر بدید چون توی یک فوتبال تمیز بدون تبعیض بدون اینکه پنالتیتون برای دومین دربی متوالی سوخت بشه شکست خوردید. دقیقا به چی میخواید اعتراض کنید به اوت زدن آل کثیر یا مثلا سوپر جام هفته بیست و هفتم که فصل قبلش گفتم نمیشه عوض کرد سه صفر بازنده اعلام کردن. بی چی میخواید اعتراض کنید؟ این فقط شروعی بود برای پایان یک جریان. از این فصل به بعد پوکر و گلات کن اگر اصالت داری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی