۹
علیرضا جهانبخش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کار حضور علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران در تیم فاینورد هلند تمام شده و این بازیکن امروز تست‌های پزشکی را هم پشت سر گذاشته است.

علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم فوتبال برایتون که از مدتها پیش مدنظر باشگاه فاینورد هلند قرار داشت، در آستانه امضای رسمی قرارداد با این تیم هلندی است.

جهانبخش که سال ۲۰۱۸ از تیم آلکمار هلند به برایتون انگلیس رفت، نتوانست در این تیم انگلیسی درخشش خود را تکرار کند و فصل گذشته در اغلب مسابقات نیمکت‌نشین بود. وی با تداوم این وضعیت، تصمیم به ترک برایتون گرفت و حالا یک قدم دیگر تا پیوستن به فاینورد هلند قرار دارد.

امروز تصویری از جهانبخش در روتردام هلند منتشر شده است که نشان می‌دهد وی برای انجام تست‌های پزشکی باشگاه فاینورد و امضای قرارداد در این شهر حضور دارد. این عکس سر و صدای زیادی در فضای مجازی و در میان هواداران برایتون و فاینورد به پا کرده است.

دنیس فان‌ارسل گزارشگر و مجری فوتبال هلند با انتشار پیامی اعلام کرد که تست‌های پزشکی جهانبخش در فاینورد به اتمام رسیده و وی قراردادی چند ساله را با این تیم هلندی امضا می‌کند. انتظار می‌رود قرارداد جهانبخش و فاینورد طی امروز یا فردا امضا شود. این وینگر ایرانی جانشین برخوایس می‌شود که اخیراً از فاینورد جدا شده است.

گفته می‌شود قرارداد جهانبخش و فاینورد ۳ ساله است و قابلیت تمدید یک سال بیشتر را هم دارد.

عکس خبرساز ستاره ایرانی در هلند/ تست پزشکی فاینورد تمام شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیخ راسل IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    ایول امیدوارم موفق باشه
  • هوادار تیم ملی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    فوتبال هلند چقدر ضعیف و بدبخت شده که جهانبخش ستاره آن است!
    • .،. IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      آره خب اگه از لنگ یا کیسه ترانسفر میشد همه عاشقش بودن
  • پرسپولیسی منطقی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    خدارو شکر
  • ناشناس IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    والا بچه ها هنوز میگن تواز این بهتری با این سن وسال آخه اول انقلاب جام شهید مهدی اسپندی بازی کردیم وآقا خشکباری مربی ما بود وتیکه کلامش... همش میگفت گوش کردی..!!
    • .،. IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      آره خب اگه از لنگ یا کیسه ترانسفر میشد همه عاشقش بودن
  • ورزشی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    جهانبخش قبلا هم آقای گل هلند شده و ستاره لیگ بود که به انگلیس رفت.انگلیس کشور نژادپرستیه و به ایرانیها میدون نمیده قبلا کریم باقری آندرانیک تیموریان و ... در انگلیس بودند که به آنها هم بازی نرسید و برگشتن ایران و در میان آنها بیشترین بازی و بیشترین فصل را جهانبخش در انگلیس بازی کرد و گل معروفش به چلسی رو زد.جهانبخش بازیکن فنی و با اخلاقی است که به زبان هلندی و انگلیسی و اسپانیایی تسلط دارد. البته نادانهایی که فکر منافع خودشان هستن و با ترکیب تیم ملی مشکل دارن و میخوان بازیکنان مد نظر خودشون رو بیارن و پول به جیب بزنن همیشه بازیکنان بزرگ را تخریب میکنند.
  • ن IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    سلام خدمت هموطنان عزیزم ووقت بخیر با عرض میخواستم به هموطنانم بگم تا یاد میدم انگلیس ضد ایرانیان بوده وهست تاریخ را ورق بزن ونگاه کنید که انگلیس چقدر با مردم ایران وکشور ایران مخالفند توی خونشون
  • امیر نهاوندی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    بااین اوصاف آزمون نباید بره لیگ جزیره همون اسپانیا یا ایتالیا خیلی بهتره براش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی