نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
۳ |
۵
علیرضا فغانی؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران - جام حذفی)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا فغانی داور برجسته فوتبال ایران امشب به برنامه شب های فوتبالی خواهد رفت.

علیرضا فغانی که بعد از حدود دو سال دوری از فوتبال ایران روز گذشته دربی ۹۶ پایتخت را قضاوت کرد امشب به یک برنامه تلویزیونی می‌رود.

بعد از پایان بازیهای باقیمانده هفته ۲۷ و سه دیدار از جام حذفی از جمله دربی، برنامه شب‌های فوتبالی امشب (جمعه) به بررسی فنی این مسابقات می‌پردازد.

مهمانان بخشی فنی دربی هم حمید استیلی و ستار همدانی خواهند بود. همچنین علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران که مسابقه دربی را نیز سوت زد، در برنامه شب‌های فوتبالی حاضر خواهد شد.

گفتنی است؛ شب های فوتبالی از شبکه ورزش امشب ساعت ۲۱ تا ۲۳:۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی آرش موسایی و اجرای محمد میر و محمد درخشنده روی آنتن خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    ئه؟ پس جَمعتون جَمعه امشب. از آقای استیلی تقاضا میکنم تحریم کنه و شرکت نکنه.
  • mohsen IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    می خوان روی اشتباهش سرپوش بگذارند از هر داور خارجی بپرسید می گوید صحنه خطای ارسلان کارت قرمز مستقیم داره در کل خود فغانی هم با هاش هماهنگ شده و گفته این صحنه کارت زرد داره عدالت در قضاوت باعث جلو گیری از فساد می شود و اونوقت یک مشت کارشناس توجیه شده شرافتشون رو کنار گذاشته اند و با بی شرفی کامل این صحنه رو قضاوت می کنند قاضی که رای عادلانه نده بی شرف هست این صحنه رو یه بچه کوچک هم می دونه کارت قرمز داره مثل بروسلی بلند شده با استوک کفش گذاشته تو پهلوی بازیکن بعد می گوید کارت زرد کافی شرافت در داوری مرده تمام
  • علی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    خیالتون راحت. شبهای فوتبالی همیشه لنگی بوده. وگرنه اجازه فعالیت بهشون نمیدادن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی