نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
۲ |
۰
تمجید استقلالی‌ها از ستاره دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از پایان مسابقه و هنگامی که آبی‌پوشان به رختکن بازگشتند، بسیاری از بازیکنان این تیم به تمجید از عملکرد حسینی پرداختند.

حسین حسینی در ضربات پنالتی کمک شایان توجهی به استقلال کرده و با مهار آخرین ضربه پرسپولیسی‌ها  حضور استقلال در مرحله بعدی جام حذفی را قطعی کرد.

پس از پایان مسابقه و هنگامی که آبی‌پوشان به رختکن بازگشتند، بسیاری از بازیکنان این تیم به تمجید از عملکرد حسینی پرداختند و ضمن تشکر از دروازه‌بان ثابت خود،خطاب به او می‌گفتند: «حسین جان! دمت گرم. عالی بود. عالی بودی. اصلاً گرفتن پنالتی آخر یک لذت دیگری دارد. وقتی توپ را دفع کردی، همه ما در آسمان بودیم . دستت درد نکنه. دستت درست که چنین حرکتی زدی. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی هم می‌درخشی و ما می‌بریم.»

حسین حسینی پس از ناکامی استقلال در دربی اردیبهشت دوباره به ترکیب ثابت استقلال بازگشت و انصافاً طی دو ماه عملکرد بسیار خوبی داشته است به طوری که طی 8 بازی اخیر استقلال فقط دو مرتبه دروازه‌اش باز شده است. یکبار برابر ذوب‌آهن در جام حذفی و مرتبه دیگر نیز مقابل تراکتور در لیگ برتر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    یکی باید نوه های اونو رو خوشحال میکرد کی بهتر از فغانی که دو بردشون تو ده سال گذشته با لجنکاریای اون بوده یکم شاد بشن تو این سالها دق کردن بیچاره های جام ندیده
    • فوتبال پاک IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      جام برای شماها مهمه که تحت هر شرایط لجنی به گرفتنش افتخار میکنید دربی پیش یادت رفت که چطوری داور پنالتی روی قائدی رو نگرفت ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی