نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱۰
ویدیو| فغانی: باید به ارسلان مطهری کارت زرد می دادم و قرمز نداشت
طول ویدئو: 04:16

توضیحات علیرضا فغانی درخصوص خطای ارسلان مطهری روی فرشاد فرجی در دربی را ببینید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه US ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    خب تو همون استرالیا کارت زرد بده ببینیم چکارت میکنن.
    • شاهرخ خان: IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      کامنت اول: کاریش نمیکنن خانوم، میارنش تو برنامه شبهای فوتبالی تا دو مجری دوزاریش کمتر گوشه رینگ بندازنش چون تو چند دربی گذشته خیلی به استقلالیا خیر رسونده!! مردک هنوز که هنوزه دست از تکبرش برنمیداره و میگه داشتن چهار تا کارشناس در یه سطح بهتر از داشتن پنج تا کارشناس در سطح بالا و یه کارشناس در سطح پایینه. توقع داره همه مثل خودش خودفروخته باشن و بیان رو اشتباهاتش سرپوش بذارن. در مورد برخورد مطهری هم میگه من متوجه چیزی نشدم ولی وقتی مطهری پاشو برد بالا و داشت توپو نگاه میکرد فرجی از بغل اومد و برخورد پیش اومد. اولا که توپ روی سر فرجی بود و فرجی از بغل نیومد، ثانیا اگه مطهری قصد زدن توپو داشت که باید میزد تو گردن فرجی چون ارتفاع توپ بیش از کمر فرجی بود. بعد که این مزخرفاتو تحویل میده میگه ولی من این چیزا رو ندیدم!! خب اگه ندیدی چطور راجع بهشون داری حرف میزنی و صحبت از شدت ضربه و صافی پا میکنی؟! جالبه بعد میگه وقتی دیدم فرجی داره از درد به خودش می‌پیچه رفتم و پهلوشو دیدم. خب تو که پهلوی کبودشو دیدی همونجا باید کارت قرمزتو بیرون میاوردی و منتظر کمک داور اول و داور چهارم هم نمیشدی.
    • شاهرخ خان: IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      کامنت دوم: آقای فغانی واقعیت اینه که شما داری مثل پینوکیو دروغ میگی. من به شخصه از باخت پرسپولیس توی ضربات پنالتی ناراحت نیستم ولی از قضاوت شما و کمکهات ناراحتم و از اینکه نمیخوای قبول کنی که اشتباه کردی. در ضمن یه کرنر هم توسط کمک دومت ضربه دروازه اعلام شد برای استقلال و یه اوت هم که باز به نفع استقلال سوت زدی. کمک اولت بیش از کمک دومت اشتباه داشت و اخراج مطهری وظیفه او بود که باهات صحبت کنه و مجابت کنه به اخراج او.
  • میلاد IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    کاملا مشخصه که مطهری عمدا لگد به بدن بازیکن‌پرسپولیس میزنه و قطعا کترت قرمز داره . اگه غیر عمد بود کارت زرد داشت
  • حمید IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    لگدی که کعبی اگر اشتباه نکنم به فیگو زد درجام جهانی بازی ایران و پرتغال به مراتب از این بدتر و وحشتناکتر بود ولی داور فقط یه کارت زرد به کعبی داد .
    • ... IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      حتما داور اون بازی هم فغانی بوده که اعتقاد به زرد داشته.
  • شمسعلی. AE ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    آقای فغانی شما کارت زرد ندادی عمدا هم ندادی که بعدا راهی برای قرار از ندادن کارت قرمز داشته باشی که من تماشاچی به خودم بقبولانم بابا طرف آدم عادلی است و خودش گفت کارت زرد داشته فقط من ندیدم و جالبتر اینکه عین همان صحنه را در لیگ قهرمانان اروپا که بازیکن خطاکار با ضربه ی آرامتر اخراج می شود جنابعالی با زرنگی می فرمایید شاید ایشان اشتباه کرده کارت قرمز داده براوو آقای فغانی که در استرالیا حداقل این توجیهات را یاد گرفته اید
  • Milad DE ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    به هر حال شما خودت پیشنهاد دادی از استرالیا بیای بازی رو قضاوت کنی بی دلیل نبود فقط ننگ بر فیفا که تو داورش هستی فیلم بازی رو شخصا تحویل کمیته داوران فیفا در سوئیس خواهم داد و ترجمه این مصاحبه شما رو هم به همین ترتیب تا ببینیم تو راست میگی یا نه پنالتی های حسینی هم بماند به یادگار از فساد داور تاجر. راستی تبلیغات چند؟
    • شاهرخ خان: IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      دمت گرم میلاد این کارو بکن. چون این مردک فکر میکنه تو عصر حجر داره زندگی میکنه و از دوربین و حرکت آهسته و این چیزا خبری نیست. ماستمالیزاسیون مال ۵۰ سال پیش بود که تعداد دوربینها کن بود و کارگردان تلویزیونی قابلیت مانور روی تصاویر نداشت. توجیهات فغانی واقعا نشون از تعلق خاطر خودش و خانومش به استقلال داره. بابا یه کلمه بگو اشتباه کردم و خلاص. سرتو که نمیبرن. هیچی بهتر از صداقت نیست. صداقت اولا باعث میشه یک عمر راحت سرتو راحت زمین بذاری و بخوابی، ثانیا باعث میشه خودتو مضحکه عام و خاص نکنی، ثالثا باعث میشه بزرک بشی و از خواری و خفت بیرون بیای.
  • نادی الکیسه حکومتی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    اینکه با دیدن تصویر آهست ههم هنوز خودت رو به نفهمی زدی جالبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی