محمود کلهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود کلهر هافبک پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این بازی حرکت رو به جلوی خود را ادامه نداد و عملا به شکلی بازی کرد که استقلال بتواند سرعت بازی را به نفع خودش بالا ببرد.

محمود کلهر ملی‌پوش اسبق پرسپولیس در خصوص شکست این تیم مقابل استقلال و شرایطی که در ضربات پنالتی به وجود آمد گفت: فراموش نکنیم که هر بازیکنی در ضربات پنالتی ممکن است اشتباه کند و در فینال یورو هم این مساله را بارها دیدیم. بازی مقابل استقلال تمام شد و باید از امروز برای قهرمانی در لیگ برتر جنگید و این همان چیزی است که سرخ پوشان باید به آن توجه کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این بازی حرکت رو به جلوی خود را ادامه نداد و عملا به شکلی بازی کرد که استقلال بتواند سرعت بازی را گرفته و به بازی را به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی بکشاند تا در نهایت به آنچه می‌خواهد، برسد.

کلهر در پایان گفت: شاید برای پرسپولیس خوب شد که دیگر در جام حذفی حضور ندارد چرا که حالا شاگردان گل محمدی حالا با فراغ بال راحتی در لیگ بازی خواهند کرد و باید برای قهرمانی تلاش کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    یعنی خاااااااک ، پرسپولیس چنین پیش کسوت هایی داره که نتیجه اش این شده
  • نادی الکیسه حکومتی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    نحوه بازی کردن پرسپولیس دیکته شده از سمت وزارت بود بهر حال بچه لوس و تنبل و ننر وزارت و حکومت باید به هر ضرب و زوری یه جام بهش بدن.با تلاش و پشتکار عرضه جام گرفتن نداره مجبورن قهرمان 4 دوره لیگ رو قربانی کیسه کنن.
    • /// IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      با این حرفت خودتون رو زیر سوال میبری این سخنان توجیه شکستتون نیست یعنی بازیکنانتون به دستور وزارت و از عمد باختند؟بالفرض که وزارت میخواست پرسپولیس ببازه مربیان و بازیکنانتون چرا قبول کردند؟ خجالت هم خوب چیزیه.
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    جناب پیشکسوت حالا شاید این 3بازی اخر را داوران با شرافت سوت زدند ونه به نفع تیم سوگلی لنگ ودست لنگ از اون جام هم خالی
  • فرشاد IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    لیگم اگه دوستان بذارند دودستی باید بدید سرورتون سپاهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی