نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
محمود کلهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود کلهر هافبک پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این بازی حرکت رو به جلوی خود را ادامه نداد و عملا به شکلی بازی کرد که استقلال بتواند سرعت بازی را به نفع خودش بالا ببرد.

محمود کلهر ملی‌پوش اسبق پرسپولیس در خصوص شکست این تیم مقابل استقلال و شرایطی که در ضربات پنالتی به وجود آمد گفت: فراموش نکنیم که هر بازیکنی در ضربات پنالتی ممکن است اشتباه کند و در فینال یورو هم این مساله را بارها دیدیم. بازی مقابل استقلال تمام شد و باید از امروز برای قهرمانی در لیگ برتر جنگید و این همان چیزی است که سرخ پوشان باید به آن توجه کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این بازی حرکت رو به جلوی خود را ادامه نداد و عملا به شکلی بازی کرد که استقلال بتواند سرعت بازی را گرفته و به بازی را به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی بکشاند تا در نهایت به آنچه می‌خواهد، برسد.

کلهر در پایان گفت: شاید برای پرسپولیس خوب شد که دیگر در جام حذفی حضور ندارد چرا که حالا شاگردان گل محمدی حالا با فراغ بال راحتی در لیگ بازی خواهند کرد و باید برای قهرمانی تلاش کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    یعنی خاااااااک ، پرسپولیس چنین پیش کسوت هایی داره که نتیجه اش این شده
  • نادی الکیسه حکومتی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    نحوه بازی کردن پرسپولیس دیکته شده از سمت وزارت بود بهر حال بچه لوس و تنبل و ننر وزارت و حکومت باید به هر ضرب و زوری یه جام بهش بدن.با تلاش و پشتکار عرضه جام گرفتن نداره مجبورن قهرمان 4 دوره لیگ رو قربانی کیسه کنن.
    • /// IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      با این حرفت خودتون رو زیر سوال میبری این سخنان توجیه شکستتون نیست یعنی بازیکنانتون به دستور وزارت و از عمد باختند؟بالفرض که وزارت میخواست پرسپولیس ببازه مربیان و بازیکنانتون چرا قبول کردند؟ خجالت هم خوب چیزیه.
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    جناب پیشکسوت حالا شاید این 3بازی اخر را داوران با شرافت سوت زدند ونه به نفع تیم سوگلی لنگ ودست لنگ از اون جام هم خالی
  • فرشاد IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    لیگم اگه دوستان بذارند دودستی باید بدید سرورتون سپاهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی