نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بوژیدار رادوشویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به حل مشکلش با این باشگاه، ابراز امیدواری کرد بتواند در پایان فصل بار دیگر جشن قهرمانی را برپا کنند.

 بوژیدار رادوشویچ که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش راهی کشورش شده بود با انجام این تعهدات از سوی باشگاه بار دیگر به ایران بازگشته و در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی کار را دنبال می‌کند.

گلر کروات سرخ‌ها درباره بازگشت به تهران و پرسپولیس بعد از غیبتی طولانی مدت گفت: اول از همه باید بگویم خوشحالم از اینکه به خانه دوم خودم برگشتم. امیدوارم دوباره بتوانم شروع خوبی داشته باشم. خیلی مشتاق بودم که در تمرینات تیم حاضر شوم.

وی درباره نگرانی هواداران بابت جدایی‌اش و پیام‌هایی که در این رابطه ارسال می‌کردند گفت: من با آنها در ارتباط بودم. آنها حمایت خوبی همیشه از من داشتند و جا دارد از این حمایت آنها قدردانی کنم. باید از سرمربی تیم آقای گل‌محمدی نیز تشکر کنم. همانطور که قبلا هم گفتم ایشان (سرمربی) به من انرژی خوبی دادند تا بتوانم کارم را در پرسپولیس ادامه دهم.

وی ادامه داد: همینطور باید از دکتر سمیعی و هیات مدیره محترم باشگاه تشکر کنم و آنها هم سعی کردند و آن قراری که با یکدیگر داشتیم را عملی کردند.

بوژیدار درباره آینده‌اش در این باشگاه هم اینطور توضیح داد: حسی که الان دارم ساده است و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را بار دیگر کسب کنیم. تا جایی که می‌توانیم‌ باید قهرمانی‌های متعددی کسب کنیم و امیدوارم در پایان فصل به این هدف و قهرمانی برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاخته، پاکدشت IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    آقای رادوشوویچ، همانطوری که خودت گفتی،، به خانه دومت خوش آمدی، پرسپولیس جای بازیکنان باتعصبی مثل شماست، وقتی آدم می‌بینه که شما نسبت به پرسپولیس اینقدر تعصب داری، افسوس می‌خوره برای اون کسانی که خودشون را به عربها می‌فروشند و برای تیم پر طرفداری مثل پرسپولیس دردسر درست می‌کنند و براش سنگ اندازی می‌کنند،،،، احسنت به غیرت و تعصب بوژیدار رادوشوویچ، و اف بر کسانی که چشم دیدن پرسپولیس را ندارند.
  • طه IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    ممنون بوژیدار. همیشه برای ارتش سرخ و هواداران قابل احترامی چون دارای شخصیت بزرگی هستی و احترام متقابل را انجام داده و می دانی. برسبولیس به تو همه بازیکنان مودب و با اخلاق می نازد حتی در صورت باخت چون غیرت دارید و همیت و همبستگی. گذشت و اتحاد برای هدف گروهی نه انفرادی که در این صورت توانمندی فردی شما بیشتر نماد می یابد و در قلب برسبولیس تا ابد ماندگاری. آفرین بر غیرت و تعصب شما.
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    پول هست دقدقه ای نیست به جز دوری از اقا یحیی .کجا بهتر از این جا اینحا پرپول پولیسه
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      دقیقا درست گفتی یادقائدی افتادم تاپول هست بازیکن کیسه هست نیست پی خوشگذرانی خودش
  • ناشناس IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    دوباره شد رادو با تعصب! حرف گلممد نباید روی زمین بمونه پولش حضرات تزریق کردن علی برکت الله
  • عشقپولیس IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    کفر آدم درمیاد با سفرهای لاکچری قاعدگی آخه بابا حیف پول نیست بدی ب سیاه بندری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی