نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استقلال دو برابر پرسپولیس پنالتی خراب کرده بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود برتری استقلال مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی، آبی‌پوشان در مسابقات این فصل لیگ برتر بیشتر پنالتی خراب کردند.

از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پرسپولیس و استقلال در حالی به مصاف هم رفتند که این دیدار سرد و بی روح در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

اما در ضربات پنالتی این آبی‌ها بودند که با شکست رقیب سنتی خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند. در ضربات پنالتی مهدی قایدی برای استقلال و همچنین مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر برای پرسپولیس پنالتی خراب کردند. با وجود برتری استقلال مقابل پرسپولیس در جام حذفی این تیم در لیگ دو برابر قرمزها پنالتی خراب کرده است.

اولین پنالتی از دست رفته استقلال در این فصل به بازی هفته نهم این تیم مقابل گل گهر سیرجان برمی‌گردد که وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها یک پنالتی هدر داد. استقلال آن بازی را با حساب ۲ بر یک به سود خودش به پایان رساند. دومین پنالتی هدر رفته استقلالی‌ها در این فصل مربوط به هفته چهاردهم و دیدار با نساجی برمی‌گردد. دیداری که با تک گل فرشید اسماعیلی به سود آبی‌ها به پایان رسید. در اواخر آن بازی یک پنالتی به سود آبی پوشان گرفته شد و مهدی قایدی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که ضربه چیپ قایدی به بیرون رفت. نکته جالب در خصوص پنالتی های از دست رفته استقلال این است که هر دو پنالتی در دوره مربیگری محمود فکری اتفاق افتاده است.

پرسپولیس اما در این فصل و تا قبل دیدار با استقلال در جام حذفی تنها یک پنالتی خراب کرده بود. در دیدار هفته هجدهم مقابل نفت مسجد سلیمان که با برتری ۲ بر یک سرخ پوشان به پایان رسید، امید عالیشاه پنالتی به‌دست آمده برای تیمش را به بالای دروازه زد و تنها پنالتی هدر رفته پرسپولیس در لیگ بیستم به نام او ثبت شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    داداش حالت خوب نیستا پنالتی که سیامک نعمتی تو بازی با نفت مسجد سلیمان از دست داد چی
  • آرش IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    سیامک نعمتی هم توی بازی رفت پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان یک پنالتی خراب کرد که اون بازی فک کنم صفر بر صفر مساوی شد به میزبانی نفت مسجد سلیمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی