نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کامرانی‌فر خطاب به مربیان فوتبال: قانون را در نشست‌های خبری رعایت کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ و باشگاههای کشور اعلام کرد که مقررات مربوط برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی را رعایت کنند.

حسن کامرانی فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در راستای ماده ۵۱ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ در تاریخ ۲۶ تیرماه، در خصوص عدم شرکت سرمربی تیم های فوتبال در کنفرانس های مطبوعاتی قبل و بعد از بازی و همچنین عدم رعایت مقررات مربوط به برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی و مصاحبه ها و مندرج در آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران، مصوب ۱۳۹۸ تخلف انضباطی محسوب و بر اساس ماده ۱۱۷ مقررات انضباطی طبق مجازاتهای مندرج در این مقررات از جمله جرایم نقدی و محرومیت با اشخاص متخلف اعم از سرمربی، مسئول رسانه‌ای و باشگاه مربوط از سوی ارکان قضایی برخورد خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    قانون را در کشور و لیگ قانون مدار رعایت کنید :)) لنگ تو بازی سپاهان قمه کشی میکنه میزارن بازیش با استقلال تموم شه تا جلسه رسیدگی تشکیل بدن، گل محمدی داورو میزنه بعد از 17 روز یک جلسه محرومش میکنن در حالیکه شهاب گردان بخاطر همین کار بلافاصله تا اطلاع ثانوی محروم شد! رونالدو هم 5 جلسه محروم شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی