نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهدی مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داریوش مصطفوی هم که خبر مدیریتش در تیم امید اعلام شد در مصاحبه‌ای گفت هنوز چیزی به طور قطعی مشخص نیست. او حتی از نحوه اعلام این خبر توسط فدراسیون فوتبال گلایه داشت.

آرتین زهرابی؛ اعلام سراسیمه خبر مدیریت داریوش مصطفوی در تیم امید و پیش از آن مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی همین تیم؛ با اشکالاتی در همان ابتدا مواجه بود.

یک بار در ماجرای مهدوی کیا، سایت فدراسیون فوتبال مجبور به ادیت اصل خبر شد؛ چرا که گفته شده بود مهدوی کیا حکمش به عنوان سرمربی صادر شده اما بعدا عنوان شد که مهدوی پیشنهاد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است.

مصطفوی هم که خبر مدیریتش در تیم امید اعلام شد در مصاحبه‌ای گفت هنوز چیزی به طور قطعی مشخص نیست. او حتی از نحوه اعلام این خبر توسط فدراسیون فوتبال گلایه داشت.

سوال این است؛ تکلیف تیم امید چه شد؟ سرمربی و مدیرش امروز کجا هستند و آیا اصلا می‌دانند در این تیم مسئولیت دارند؟

سوال بعدی این است که اساسا چه عجله‌ای برای اعلام زودهنگام این اسامی بود؟ ایجاد یک ناهماهنگی آشکار و بازی‌های اسم و فامیل، جز این که اعتبار بعضی‌ها را مخدوش کند چه اثر دیگری در کار فدراسیون فوتبال داشت؟

اگر رئیس فدراسیون فوتبال فردی بود که ادعای مدیریت سیستماتیک نداشت، امروز بابت این سوتی‌ها سخنی به گزاف گفته نمی‌شد! منتقدان زمانی می‌توانند نوک قلم‌ها را تیز کنند که شاهد یک اشتباه فاحش مدیریتی از سوی تصمیم سازان فوتبال باشند؛ خب همین اشتباهات فاحش، دستاویزی برای طرح پرسش‌های اساسی از مدیران فوتبال شده است. باید به این سوالات پاسخ داد و اگر راهکار عملی برای آن وجود دارد، از حرفها و ادعاهایی که شنیده شد دفاع کرد.

نمونه می‌خواهید؛ همین داستان مدیر و سرمربی تیم امید؛ تکلیفش را به سرعت روشن کنید و به منتقدان بگویید اشتباه می‌کنند و نقدهایشان جای سوال و ابهام دارد...

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فيك رد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    متقلب، دروغگو، فاقد حداقل پرنسيب‌هاي اخلاقي
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    چرا فریدون زندی به این پست نرسید؟
    • کتک خوران فرودگاه IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      چون می خواستن فضولش و پیدا کنن دیدن اولیش تو هستی
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    ماشالله مهدوی کیا، اسطوره پرسپولیس و تیم ملی ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی