نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
۰ |
۰
تمرین اینتر
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه اینتر از بیم شیوع ویروس کرونا در میان بازیکنانش، از حضور در یکی از تورنمنت‌های تدارکاتی خود در اردوی پیش‌فصل انصراف داد.

نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا اعلام کرد که باشگاه اینتر به برگزارکنندگان جام فلوریدا اطلاع داده که به دلیل شیوع گونه جهش یافته جدید ویروس کرونا موسوم به دلتا، در این تورنمنت تدارکاتی حضور پیدا نخواهد کرد.

اینتری‌ها قرار بود پنجشنبه هفته جاری به آمریکا سفر کنند، اما طبق گزارش کوریره این سفر لغو شده است، چرا که مسئولان باشگاه نمی‌خواهند بازیکنان‌شان را به دلیل ابتلا به کرونا در ابتدای اردوی پیش‌فصل دو هفته از دست بدهند. پرهیز از حضور در رویدادهای پرازدحام و سفرهای طولانی دو دلیل اصلی اینتر برای پرواز به آمریکا بوده است.

نراتزوری قرار بود شش روز دیگر در مرحله نیمه نهایی جام فلوریدا در شهر اورلاندو با آرسنال روبه‌رو شود، اما حالا این بازی لغو شده است. اگر اینتر این خبر را تأیید کند آن وقت باید به برگزارکنندگان تورنمنت غرامت بپردازد.  

اینتری‌ها روز گذشته (یکشنبه) در اولین بازی‌ تدارکاتی‌شان با هدایت سیمونه اینزاگی، مقابل تیم لوگانوی سوئیس در وقت‌های عادی ۲ - ۲ مساوی کردند و در ضربات پنالتی پیروز شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی