نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
۲ |
۰
کارلوس کیروش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آیا کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم ملی کلمبیا و ایران هدایت تیم ملی عراق را در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بر عهده می‌گیرد؟ 

در حالی که سایت فدراسیون فوتبال عراق در این باره خبری منتشر نکرده است خبرنگاران و رسانه‌های عراق این احتمال را جدی می‌دانند و حتی خبر می‌دهند تا پایان هفته جاری این قرارداد امضاء خواهد شد به خصوص که نخست وزیر عراق قول همکاری در زمینه مالی به فدراسیون فوتبال عراق داده است. 

در تازه ترین خبر پایگاه خبری الفرات عراق از اعلام توافق با کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد. به نوشته این رسانه عراقی کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق به امضای قرارداد با کارلوس کی‌روش پرتغالی نزدیک شده تا این مربی جانشین کاتانتس روی نیمکت تیم ملی عراق باشد.

یک منبع نزدیک به کمیته عادی‌سازی فدراسیون عراق در این خصوص گفت: کمیته عادی‌سازی مدتی است که مذاکرات را با کی‌روش آغاز کرده و توافق بین دو طرف حاصل شده است. انتظار می‌رود حداکثر تا دو روز آینده خبر این توافق به صورت رسمی اعلام شود. این کمیته شرایط سه مربی بزرگ با سوابق قابل توجه در هدایت تیم‌های ملی مختلف را مورد ارزیابی داد که کفه ترازو به سود کی‌روش سنگین‌تر بود.

فدراسیون فوتبال عراق هم چنین تلاش‌هایی را برای جذب مربی بومی آغاز کرده بود اما نظر مردم و هم چنین رسانه‌ها در مورد مربی بومی مساعد نیست و از اینرو کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق در تلاش است یک مربی خارجی را جانشین کاتانتس کند. مربی ای که به دلیل مشکلات مالی مایل نیست به حضور خود در تیم ملی عراق ادامه دهد و با انتشار ویدئویی از این تیم خداحافظی کرده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    عراقی ها بدونن کیروش بهترین امکانات و تجهیزات رو میخواد، راجعبه این مسائل توافق کرده باشن چون کیروش سراینا قاطی میکنه. بعدشم قطعا کیروش از لیگ عراق راضی نخواهد بود کما اینکه از لیگ ایران اصلا راضی نبود، و دنبال عراقی های اروپایی میره. و همچنین دستور اردوهای بلندمدت میده تا اونجوری ک خودش میخواد تمرین بده و فشار بیاره، بنابراین چالش بعدی باشگاه های عراقی با کیروش خواهند بود. کما اینکه کاتانچ هم به این موضوع اشاره کرد و انتقاد کرد از باشگاه های عراقی که همکاری نمیکردن و بازیکنانشونو اجازه حضور در تیم ملی نمیدادن. قطعا چالش های عجیبی کیروش باهاش مواجه خواهد شد.
  • کتک خوران فرودگاه IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    در جواب علی کیسه .اولا عراق بهتر از ایران می تونه امکانات و فرآهم کنه .دوما بازیکنان عراق همیشه یه سر و گردن از ایرانی ها بالاتر بودن چه عماد رضا چه بشار رسن .چه کرار جاسم و چه هوار محمد و چه ابوالهیل ...اینهایی که در لیگ ایران دیدی .حالا نشاط اکرم و یونس محمود و که نمی گیم ... بعد هم شما فرگوسن وطنی مطالبت و به عربی بنویس برای فدراسیون عراق بفرست پشیمونشون کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی