نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
آرش رضاوند و مهدی قایدی (ماشین سازی - استقلال)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی شماره ۱۰ استقلال بهترین گلزن این تیم مقابل حریف هفته بیست و نهم لیگ برتری‌اش است.

مهدی قایدی با به ثمر رساندن ۳ گل در تاریخ مسابقات دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان بهترین گلزن استقلال مقابل این تیم بوده است. قایدی در دیدار رفت لیگ برتر نوزدهم زننده تک گل تساوی بخش استقلال مقابل این تیم بود.

این مهاجم ریزنقش و مؤثر استقلال که ۲۲ ساله است در همان فصل در دیدار برگشت نیز یکی از دو گل استقلال را به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست پیدا کند. گلزن دیگر استقلال در دیدار برگشت لیگ برتر نوزدهم امیر ارسلان مطهری بود. همچنین قایدی در دیدار رفت لیگ برتر هجدهم در ۲۱ سالگی و در استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان بار دیگر دروازه این تیم را باز کرده بود. این مسابقه با نتیجه دو بر یک به پایان رسید و دیگر گل استقلال را در آن دیدار اللهیار صیادمنش به ثمر رساند.

مهدی قایدی با زدن سه گل به این تیم جنوبی بهترین گلزن استقلال در همه ادوار گذشته در تقابل با تیم نفت مسجدسلیمان لقب می‌گیرد که توانسته از مجموع ۱۱ گل زده این تیم به تنهایی حدود یک چهارم گل‌های زده استقلال را به ثمر برساند.

استقلال در طول سالهای گذشته تنها ۸ بار با نفت مسجدسلیمان دیدار کرده و هیچ بازیکنی حتی نتوانسته دو بار به این تیم گل بزند ولی قایدی به تنهایی سه بار دروازه این تیم را باز کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی