نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
۰ |
۰
گریزمن و دیبالا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این احتمال وجود دارد که باز هم شاهد جابه‌جایی دو ستاره بین بارسلونا و یوونتوس باشیم و این دو بازیکن هم آنتوان گریزمن و پائولو دیبالا خواهند بود.

نشریه «اکیپ» گزارش داد، باشگاه یوونتوس و بارسلونا که رابطه خوبی با یکدیگر دارند و تابستان گذشته هم این رابطه خوب خود را با معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو نشان دادند، ممکن است در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری هم بار دیگر دست به معاوضه بازیکن بزنند.

مدیران باشگاه بارسلونا در تماس با همتایان خود در باشگاه یوونتوس از تمایل خود برای معاوضه آنتوان گریزمن با پائولو دیبالا سخن گفته‌اند. بارسا در حالی نسبت به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی بانوی پیر علاقه‌مند است که اخیراً سرخیو آگوئرو و ممفیس دپای را به خط حمله تیم تحت‌هدایت رونالد کومان اضافه کرده است.

در سوی دیگر گفته می‌شود؛ پائولو دیبالا اگر پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه یوونتوس دریافت نکند، حاضر نیست پیش از پایان قرارداد کنونی‌اش که تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد از جمع راه‌راه پوشان تورین جدا شود. باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا، چلسی و تاتنهام همچنان وضعیت او را زیرنظر دارند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی