نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
فرهاد مجیدی و محمود فکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام اولین سرمربی استقلال بود که همراه با فولاد خوزستان در هفته هفدهم مغلوب استقلال تهران شد و پس از آن هم مهدی رحمتی، امیر قلعه نویی، فیروز کریمی و فراز کمالوند برابر مردان فرهاد مجیدی ناکام شدند تا این که محمود فکری هم به فرهاد باخت.

فرهاد مجیدی چند روز قبل از آغاز هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر برای سومین مرتبه سکان هدایت استقلال را در دست گرفت و شرایط تیم‌ها به گونه‌ای بود که تعداد بسیار زیادی از دیدارهای پیش روی آبی‌پوشان پایتخت مقابل حریفانی برگزار می‌شد که از وجود سرمربیان استقلالی روی نیمکت خود استفاده می‌کردند.

مسابقاتی که حساسیتی مضاعف داشت و اتفاقاً مجیدی تا اینجای کار در این دیدارها عملکرد فوق‌العاده خوبی داشته است. جواد نکونام اولین سرمربی استقلال بود که همراه با فولاد خوزستان در هفته هفدهم مغلوب استقلال شد و پس از آن هم مهدی رحمتی، امیر قلعه نویی، فیروز کریمی و فراز کمالوند برابر مردان فرهاد مجیدی ناکام شدند. سه‌شنبه شب نیز نفت مسجدسلیمان با محمود فکری مقابل استقلال شکست را پذیرا شد تا ششمین سرمربی استقلالی نیز برابر مجیدی و استقلال در نیم فصل دوم پیکارهای لیگ برتر شکست بخورد. در میان مربیان استقلالی تا اینجای کار فقط علیرضا منصوریان توانسته همراه با آلومینیوم اراک یک امتیاز از فرهاد بگیرد.

استقلال هفته آینده با نساجی مازندران بازی دارد و از قضا، ساکت الهامی سرمربی این تیم هم برای مقطع کوتاهی در جمع آبی‌پوشان تهرانی مربیگری کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    من از همین الان نگران لیگ سال آیندده ام که با افزایش تعداد سرمربیان استقلالی ، حق به حقدار نرسه. کاش جدول امتبازگیری استقلال مقابل تیم ها رو به 2 بخش کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید. هر هفته استقلالی های سابق با کمترین تلاش مقابل استقلال وا میدند.
    • ایمان IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      شما نگران رفتن هیئت وزیران باش :))) البته بار فتن اونیکی وزیر هم اسناد زورگیری از اپراتورها لو میره! شما فکر کن همراه اول اسپانسر استقلال شده 20 میلیارد داده اونوقت وزیر همینجوری 30 میلیارد از همراه اول داده لنگ صداشم درنیاورده تا زمانیکه اسنادش لو رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی