نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
شهریار مغانلو - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس کار بسیار سختی برای حفظ شهریار مغانلو مهاجم گلزن خود دارد، چرا که باشگاه سانتاکلارا مبلغ بالایی درخواست کرده است.

شهریار مغانلو که به عنوان بازیکن قرضی از باشگاه سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس آمده در پایان فصل باید به سانتاکلارا برگردد. با توجه به عملکرد خوب شهریار در پرسپولیس، یحیی گل محمدی خواهان نگه داشتن این بازیکن برای فصل آینده است و خود شهریار هم دوست دارد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد ولی ابتدا باید رضایت باشگاه پرتغالی جلب شود.

مدیران باشگاه پرسپولیس از چند وقت قبل و با درخواست یحیی گل محمدی مذاکرات خود را برای دائمی کردن قرارداد مغانلو آغاز کردند. شنیدیم باشگاه سانتاکلارا که عملکرد شهریار و همچنین علاقه پرسپولیس به حفظ این بازیکن را دید برای صدور رضایتنامه مغانلو رقم عجیب و غریبی درخواست کرد و همین موضوع باعث شد مذاکرات طرفین به بن بست برسد.

مدیران پرسپولیس البته هنوز از توافق با سانتکلارا ناامید نشدند ولی با توجه به رقم بالای درخواستی باشگاه پرتغالی فعلا توافق برای جذب مغانلو امکان‌پذیر نیست. شهریار علاقه زیادی دارد تا فصل بعد هم در پرسپولیس بازی کند ولی اختیارش دست خودش نیست و باشگاه سانتاکلارا برای این بازیکن تصمیم گیری خواهد کرد. با این حال مهاجم گلزن پرسپولیس قصد دارد بعد از پایان لیگ خودش به صورت مستقیم با مدیران سانتاکلارا پای میز مذاکره بنشیند تا بتواند رضایت آن‌ها را جلب کند.

در این بین یک تیم صنعتی در داخل ایران و یک تیم قطری شرایط مغانلو را به طور کامل زیرنظر دارند و حتی مذاکراتی با باشگاه سانتاکلارا انجام دادند تا بتوانند شهریار را برای فصل آینده جذب کنند. این دو تیم مشکلی برای پرداخت مبلغ درخواستی سانتاکلارا ندارند و به راحتی می‌توانند این پول را پرداخت کنند. موضوعی که کاملا به ضرر پرسپولیس خواهد بود چرا که این باشگاه به لحاظ مالی توان رقابت با تیم‌های قطری و حتی تیم‌های صنعتی داخل ایران را ندارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    اگه دائمی هم نشد شهریار باید یه فصل دیگه به صورت قرضی جذب بشه، مسابقات آسیایی رو در پیش داریم، حفظ شهریار خیلی مهم عه.
  • شمسعلی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    مطمین باشید با فروش قایدی این...... هم تو لنگ می مونه
  • ناشناس US ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    بازیکنان بنجل و بدرد نخور کیسه که فقط بلدن استوری بزارن و فیلم هندی و هوچیگری بازی کنند حفظ می شن ستارگان بی نظیر ارتش سرخ
    • hamed IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      ما هم اندازه شما پول داشتیم میرفتیم بازیکن تیمهای خارج از ایران رو قرضی یا قطعی میخریدیم. چقدر برای ترابی و مغانلو پرداخت کردید؟ نگید یکی دو میلیارد که خنده مون میگیره
  • گرگانی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    اگه تونستیم جذبش کنیم چه خوب نشد مشکلی نیس عیسی و عبدی هستن .ما مثل الکیسه نیستیم پولای غیر متعارف خرج کنیم پرسپولیس خودش بازیکن با استعداد میتونه حذب کنه مثل عبدی که مطمنا ستاره لیگ میشه بعدا
  • حسن IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    سلام.به نظر بنده این مهاجم شش دانگ باید حفظ شود
  • شله زرد نارنجکی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    شله زرد از کجا پول میاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی