یک استقلالی پرچمدار کاروان ایران بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان همراه با هانیه رستمیان به عنوان پرچمداران مشترک کاروان ایران در افتتاحیه المپیک حضور یافتند.

مراسم و رژه افتتاحیه رقابت‌های المپیک توکیو برگزار شد و صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان همراه با هانیه رستمیان به عنوان پرچمداران مشترک کاروان ایران در این آیین حضور یافتند اتفاقی که با استقبال گرم هواداران استقلال در فضای مجازی مواجه شد.

نیکخواه بهرامی چند بار در خلال مصاحبه‌های خود صراحتاً اعلام کرده، برای پرسپولیس و هوادارانش احترام زیادی قائل است ولی از بچگی استقلال بوده و مسابقات این تیم را دنبال می‌کند به همین خاطر هواداران استقلال در فضای مجازی با انتشار عکس صمد در این رژه مسابقات المپیک، کرکری می‌خواندند و می‌گفتند: «یک استقلالی که جزو پرافتخارترین بسکتبالیست‌های تاریخ ایران محسوب می‌شود، پرچمدار کاروان ایران بود و با این کار خود پرچم استقلال را هم بالا نگه داشت.»

صمد نیک‌خواه بهرامی با مهدی رحمتی و تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان استقلال رابطه فوق‌العاده خوبی دارد.ورزش‌کاری که به احتمال زیاد پس از پایان رقابت‌های المپیک توکیو از میادین ملی خداحافظی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رکورد جالب یک ایرانی در المپیک/ حدادی؛ بلندقامت‌ترین بسکتبالیست توکیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    وای چه قدر حقیرین .
  • شمسعلی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    کلا تو هر عرصه ای تاجی جماعت پرچمدار ایران و ایرانی هستن.بزرگترین هنرمندان و بزرگترین ورزشکاران ایران طرفدار قدیمی ترین وبزرگترین تیم فوتبال ایران هستن تیمی ک از فدراسیون ایرا هم دوسال قدیمی تره.دروددددددددددددددددددددد برهرچی تاجیه ک اصالت از سر ورویه این تیم میباره.
  • الدوچرخه چی۸ IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    خدایا شکرت بالاخره دراین ایام تورم وکرونا یه دلخوشی هم به این بینواها دادی!خدایا ممنون که دله هیچ بنده ای رو نمیشکنی!بعد از این همه قهرمانی وجام وافتخار و رکورد برای پرسپولیسیها یه رژه و بلند کردن نمایشی پرچم در المپیک بدون تماشگر هم نصیب این بیچاره ها کردی که اونا هم یه دلخوشی حالا ولو در همین حد داشته باشن ویکم امار خودکشی و افسردگی و تلفات پایین بیاد!خخخ خخخ واقعا بعضیا چه قانع هستن وبه چیا دلخوش!
  • پارسه DE ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    هر پادشاه در قصرش یه دلقک نیاز داره. در بارگاه امپراطوری پرسپولیس هم الاستقلالیون حضور دارند. خوشمان آمد بازهم بخندانیدمان.
  • اوستا تیلور IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    ععععععع خانمها که همون لباس با همون طرح و ترکیب رو پوشیدن !! اعتراض به طرح لباسها عجب نتیجه ای داشت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • آتشفشان 6 آتیشه IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    خوبه خیلی هم خوبه دلتونو با این افتخارات خوش کنید ما هم هی پشت سر هم جام میگیریم....خخخخخخججججج
  • لنگ خاص IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    این دیگه کری خواندن داره،همه چی رو ربط میدن به فوتبال
  • شمسعلی. AE ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    چه کار کنن بیچاره ها از بی افتخاری چسبیدن به مسائل حاشیه ای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی