نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کارلوس تخفیف داد/ عراق قرارداد کی‌روش را ارسال کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق قرارداد پیشنهادی به کارلوس کی‎روش و دستیارانش را جهت بررسی به موزامبیک ارسال کرد.

به نوشته پایگاه خبری الفرات عراق کمیته عادی‎سازی فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد پیشنهادی به کارلوس ‎کی‌روش را به کشور موزامبیک ارسال کرده در حالی که مربی پرتغالی به دلیل شرایط نامناسب جسمی و بیماری پدرش در این کشور حضور دارد.

الفرات مدعی شد کی‎روش از دریافت قرارداد و پیشنهاد عراق استقبال کرده و آماده است با انتخاب چهار دستیار خودش هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد. مربی پرتغالی بدون هیچ دخالتی دستیاران خودش را انتخاب خواهد کرد و تاکنون حضور مربی عراقی در کادر مورد نظر وی مطرح نشده است.

این قرارداد یک ساله و قابل تمدید خواهد بود و کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق مدعی شده مبالغ مطرح شده از جمله دستمزد سالانه ۲.۵ میلیون دلار صحت ندارد و کی‌روش با مبلغ کمتری هدایت تیم ملی عراق را خواهد پذیرفت. در صورت موافقت نهایی سرمربی پرتغالی با جزئیات قرارداد وی رسماً به عنوان سرمربی جدید تیم ملی عراق معرفی می‌شود.

یک منبع نزدیک به کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق همچنین گفت: در صورت حصول توافق نهایی امضای قرارداد در بغداد صورت می‌گیرد. همچنین اخباری که درباره تأکید کی‌روش بر سکونت در کشور امارات و ضرورت تهیه یک واحد مسکونی برای وی و برگزاری کلیه تمرینات تیم ملی عراق در امارات مطرح شده صحت ندارد و تکذیب می‎ شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کارلوس IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    بیچاره عراق،،چون کیروش فقط مربی نیست بلکه وزیر ،رییس فدراسیون ،رییس لیگ،خلاصه هرچه سمت در فوتبال وجود دارد به کیروش تعلق میگیرد
    • پرسپولیس ، میلان، ایتالیا IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      کارلوس کیروش بود که هشت سال به فوتبال ایران اعتبار داد - بازیکنان امروز تیم ملی ایران حاصل هشت سال زحمات این مرد دوست داشتنی هستند . مطمئنا تیم ملی فوتبال عراق با امکانات زیادی که در اختیار کیروش میذارن ساختار فوتبال عراق رو متحول خواهد کرد حالا ببینید. اسکوچیچ اگر مربی بود همون تیمهای لیگ برتری رو به جایی میرسوند - این تیم ، حاصل هشت سال زحمات کیروش هست.
    • ناشناس IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      یکچیز دیگه یادت رفت. یک تخفیف داده به شرطی که معاون ورئیس دوره ای مجلس هم بشه.
    • عادل IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      اگر اينطور باشه که شما بگيد اين لطفيه که کيروش به عراق می کنه ! چرا که حقوق يک مربی را ميگره و در زمينه مديريتی و اجرائی هم کمکشون می کنه تا زودتر فوتبالشون پيشرفت کنه ! شايد تا حالا متوجه شده باشيد که مشکل فوتبال کشورهائی مثل ايران و عراق بيشتر از اينکه ضعف فنی باشه ؛ ضعف مديريتيه ! کيروش اون چيزهائی که لازمه پيشرفت فوتبال ما بود به فدارسيون می گفت و برانجام آن اصرار داشت چرا که انجام آن کارها نياز اوليه موفيت تيم ملی بود ! دخالت در نوع پرواز - دخالت در ساخت زمين تمرين و مجموعه پک - دخالت در برنامه ريزی ليگ - دخالت در مساله معضل سربازی بازيکنان - دخالت در کيفيت لباس های تمرين - دخالت در کيفيت اردوهای تدارکاتی و .....! به نظر شما درکشورهائی که مديرانش ياد گرفتند ساعت 9 بيايند سرکار و ساعت 3 بروند منزل استراحت کننند و کل بازده جلساتشان به خوردن موز و سيب و چای و شيرينی بگذرده و نهايتآ صورت جلساتشان به انشاالاه و ماشالاه گفتن ختم بشه و يک هفته قبل ازشروع بازي ها هنوز نداننند که آيا هتل رزو کردند يا خير ميشه کار را سپرد و درکارشان دخالت نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟
    • زمانی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      این که خوبه. وقتی مسؤلین بی عرضه و دزدی داری چه بهتر یکی عین کی‌روش بشه همکار حتی ریس جمهور
    • محمد IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      وایضا بیچاره تیمهای همگروه عراق چون یه سهمیه برای عراق از همین حالا رزروه. چرا که تجربه نشون داده کیروش تو هر چی ضعیف بوده تو صعود تیمها به جام حهانی موفق بوده. آره داداش گلم.
  • مجهول الهویه IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    اروپایی ها ایران و عراق رو به یک چشم نگاه می‌کنند حتی بعضیهاشون نمیدونند اینها دو کشور مجزا هستند با دو ملت متفاوت. روحیات کی روش و عراقی‌ها اصلا با هم سازگار نیست و من بعید میدونم این قرارداد بپایان برسه.
  • امیر IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    کارلوس نرو اونجور جاها
    • علیرضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      اونا گَدایَن خخخخ
  • بهنام IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    هر جا سخن از چاپیدن و دفاع فوق اتوبوسی است نام کیروش میدرخشد
  • قرمزته IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    برو به جهنم بغداد بفهمی تهران بهشت بود
  • امیر IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    ویلموتس دلال بود نه کیروش. کار سختی برابر عراق با کیروش خواهیم داشت.
    • سامان IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      دلال یحیی هست که از بازیکنا درصد میگیره! چرا ادعای رسول پناه که میگفت یحیی از بازیکنا درصد میگره بررسی نشد؟ بجاش رسول پناهو خفه کردند.
  • ایران IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    دوستان چشم بسته قضاوت نکنید کیروش مربی بزرگی هست در زمان خودش اسطوره هایی مثل علی کریمی و دایی و باقریها و مهدوی کیا ها نداشت ولی از حداقل پتانسیل بازیکنان بهترین بهره را برد او بازیکنانی که مستعد بودن ولی شناسایی نشده بودند را کشف کرد وبه تیم ملی دعوت کرد که الان همان بازیکنان سرمایه های تیم ملی فوتبال ایران هستند.
  • علی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    عراق باکیروش یابدون کیروش چهارم گروهه
  • جواد IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    کی‌روش بازی کن سالاری رواز تیم‌های ایرانی جمع کرد ولی در این مدتی که نیست می‌بینیم که بازیکن سالاری چه بلایی بر سر تیم‌ها اورده
  • امیر علی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    این تلاش بچه ها بود که بهترین شدند مابهترین بازیکن ها رو داریم حتی تیم ذخیره مون اگر جدی بازی کنه عراق رو شکست می دهد به شرطی که بازی رو از اول جدی بگیرند وتلاش کنند مثل قبل به اما و اگر نرسه ! کی روش کیه در برابر شیران ایرانی
  • مهران IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    استعداد بازیکنان ایرانی باعث صعود و درخشش تو جامهای جهانی شد مثلا همین برانکو که تو تیم ملی موفق بود یا ویرا که موفق بود همین برانکو یک در صد موفقیت تو ایرانو تو تیم عمان بدست نخواهد اورد یا مثلا مربی بزرگ هلندی تو عربستان دوام نیاورد اگه تو جام جهانی روسیه گل محمدی یا همین اسکوچیچ مربی بودن بهتر بودیم و اینطور تو جام جهانی و جلوی چشمان میلیاردها بیننده افتضاح بازی با اسپانیا به بار نمیامد
    • علی IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      حیرت آوره این میزان از مقاومت در برابر فهمیدن. کجای بازی ایران با اسپانیا افتضاح بود که هیچکس ندید ‌‌‌‌و فقط شما مخالفان کیروش که قوه درکتون زایل شده دیدید
  • آریا IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    کیروش اگه مربی بود از منچستر و رئال مادرید شش ماهه اخراج نمیشد.ببینید چه بر سر کلمبیا آورد فقط پول زیاد گرفت و کلمبیا رو نابود کرد، 8سال فقط پول مفت گرفت و تنها کاری که کرد این بود که ایران رو تبدیل کرد به دفاع اتوبوسی مقابل تیمها. دراگان اسکوچیچ بی ادعا در حال حاضر بهترین مربی برای ایران هست.
  • آریا IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    کیروش اگه مربی بود از منچستر و رئال مادرید شش ماهه اخراج نمیشد.ببینید چه بر سر کلمبیا آورد فقط پول زیاد گرفت و کلمبیا رو نابود کرد، 8سال فقط پول مفت گرفت و تنها کاری که کرد این بود که ایران رو تبدیل کرد به دفاع اتوبوسی مقابل تیمها. دراگان اسکوچیچ بی ادعا در حال حاضر بهترین مربی برای ایران هست.
  • سیروس IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    مشکلی نیست خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود . همون شکلی‌ که براشون استادیوم ساختیم کیروش که هیچ مورینو هم می خواستند براشون استخدام می کردیم، پس تا هستم و هست دارمش دوست خوش باشید
  • غلامک IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    وقتی لایک ودیس لایکها رو می‌بینید باید متوجه بشید که مردم چقدر کی‌روش رو دوست داشتن وقارمان وناجی فوتبال ایران بود حالا هی خودتو بزن، به، نفهمی واقعا نفهمی
  • بهادر IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    غلامک خودتو ناراحت نکن، اینا متوجه نیستند که تو به عنوان کارشناس برجسته فوتبال دنیا به تمام تاکتیک های روز فوتبال دنیا آشنا هستی ، از حرف زدنت مشخصه چقدر میفهمی.
  • کامران IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    واقعا یکی عراق یکی عربستان مربیانی اوردن که تو چند سال اینده آسیا براشون خیلی کوچیک باشه. حالا نگاه کنید . میدونید چرا بچه های تیم ملی از اسکو راضین چون خودشن همه کار ه تیمن .هیچ کس نمیتونه منکر تاثیر کیروش تو فوتبال ایران بشه . تازه کیروش کارش تو عراق خیلی راحتر از تو ایرانه اول که اونجا پر استعداده و دلالی هم نیست که بخواد بهش بازیکنی رو تحمیل کنه. اگه ایرانم دست جنبده بود و تا قبل از رفتن رنه برنا فرانسوی که برا دنیا مخصوصا تو ساخت وپرورش بازیکن برا خودش رزومه ای پر و پیمونی دا ره بهت میگفتم ایرانم میشد بی شک مثل مراکش . مرا‌کشی که فقط بد شانس بود . دیگه باید ساخت با اقایییی اسکوووویچچچ
  • حسین IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    واقعا حیف بود بهترین مربی تاریخ فوتبال ایرانه با اختلاف ،هنوز هم دیر نشده ،اما ما مسئولانی داریم که قدر ادمهای درستکارو با لیاقت رو نمیدونن شایدم همچین ادمهایی رو نمیخوان!
  • A. H IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    فدراسیون آقای تاج به خاطر اینکه مبلغ قرارداد کیروش بالا بود و سالانه 1.5یلیون دلار از ایران میگرفت، رفتن دنبال یه مربی که هم ارزونتر باشه هم کلاس بالاتری داشته باشه و در نهایت مارک ویلموتس با مبلغ 7میلیون دلار سرمربی ایران شد، چیزی در حدود 4برابر بیشتر از قیمت کیروش و با 1درصد افتخارات کیروش. ((مدیران بی لیاقت)). به فدراسیون عراق و مردمش تبریک میگم و مطمین باشن فوتبالشون آینده روشنی خواهد داشت. اسکوچیچ هرگز در اندازه کیروش نیست اما از امثال ویلموتس خیلی بهتره و انشاالله نتیجه میگیره با ایران.
  • هموطن IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    با همین عراق حالمونو میگیره! حالا ببینید کی گفتم! تو فوتبال ایران جلوی باندبازی و بازیکن سالاری و مافیا را گرفت یه عده ای که به ضررشون بود نذاشتن بمونه و کار کنه. برخورد درست و سفت و سختش با رحمتی که یادتون نرفته! متاسفانه پرسپولیسها با تحریک برانکوی کینه ای که دوست نداشت کسی را بالاتر از خودش ببینه صد هزار نفری تو استادیوم آزادی علیهش شعار دادند جو مسموم کردند و بالاخره فراریش دادند. حالا ببین اگه با عراق به جام جهانی صعود نکرد؟!
    • امیر IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      یک شبه عراق دگرگون نمیشه.کمه کم چهار سالی طول میکشه تا کیروش رو عراق تاثیر بزاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی