نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
پیام واتس‌اپی مجیدی به هیئت مدیره استقلال/ نگرانی فرهاد برای فصل آینده
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد چند بازیکن مطرح استقلال در آستانه اتمام است و فرهاد مجیدی از هیئت مدیره آبی‌ها خواسته تا قرارداد آنان تمدید شود.

هفته گذشته بود که فرهاد مجیدی در مصاحبه ای در محل تمرین تیمش به انتقاد از وضعیت این باشگاه پرداخت و اعلام کرد اگر حتی یک بازیکن از این تیم جدا شود او هم از استقلال جدا خواهد شد.

با این اظهارات اصغر ملکیان عضو هیئت مدیره استقلال در اردوی این تیم پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان حاضر شد و اعلام کرد مشکلات مالی بازیکنان به زودی حل خواهد شد. با این وجود تمرینات استقلال طی روزهای گذشته به دلیل اعتراض بازیکنان برگزار نشده و این تیم امروز با همین شرایط راهی قائمشهر خواهد شد اما با همین شرایط سرمربی تیم استقلال که نگران وضعیت تیمش برای فصل آینده است در پیامی به اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه خواستار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم شده است.

مجیدی روز گذشته در پیامی واتس آپی به اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که قرارداد بازیکنانی که به اتمام رسیده حتما تمدید شود. قرارداد نفراتی چون ارسلان مطهری، سید حسین حسین، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مسعود ریگی، سیاوش یزدانی، محمد نادری(مشروط)، دیاباته و یکی دو بازیکن جوان این تیم به اتمام رسیده است و هیئت مدیره باشگاه استقلال باید برای فصل آینده برای جذب این نفرات اقدام کند.

وضعیت شیخ دیاباته با باشگاه استقلال برای فصل آتی هنوز مشخص نیست اما با توجه به قیمت این بازیکن و خروجی وی در فصل گذشته استقلالی ها تمایل چندانی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارند و احتمال جدایی وی از جمع آبی پوشان بعد از پایان جام حذفی وجود دارد. میلیچ هم چند هفته پیش با اتمام قراردادش با استقلال از این تیم جدا شد و به فیفا شکایت کرد.

باید دید آیا باشگاه استقلال بر خلاف سالهای گذشته قرارداد بازیکنان اصلی این تیم را تمدید خواهد کرد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    مردم در رنج و سختی این تیم ناپاک هجوم می برد بر بیت المال ان شاء الله هیچوقت شادی نصیبشون نشه در حد یک برد دربی باشه نهایت شادیشون
    • مجید نقی زاده US ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      اولا تیمی که با پول مردم بی گناه فولاد به مرتبه رسیده پرسپولیسه اوسکل تو درحدی نیستی که حتی در مورد تیمی مثل استقلال نظر بدی هر موقع تونستید بدون باند بازی و مردونه یه جام تو اسیا بدست بیارید اون موقع بیا دهنتو باز کن من برینم دهنت فهمیدی تو هنوز دهنت بوی شیر میده گنده تر از تو هنوز نتونسته گزندی به استقلال برسون تا میتونی عشق کن وزیر ورزش عوض بشه این نوبت استقلاله که جام هارو بگیره رئیسی استقلالی تیره بدبخت حلا نوبت پرسپولیس که تاوان هر چی بدی که به استقلال کرده بده پیزوری برو درت بزار فقط جایی بزار که من پیداش نکنم وگرنه با همون در میکنمت دروازه
  • محمدطاها IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    تا مددی هست بازیکنا تمدید نمیکنن!! چند روز قبل بازیکنا اتمام حجت کردن که با مددی برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره نمی شینند..فرهاد مجیدی هم تمایلی ندارد فصل نقل و انتقالات را با مددی بگذرونه، الان هوادار بیچاره تمام فکر و ذکرش شده آیا شاکله این تیم دوست داشتنیمون حفظ میشه یا نه؟! دو روزه که تمرین تعطیله بازیکنا اعتصاب کردن تا پرداختی‌ها به هفتاد درصد نرسه تمرین نمیکنن..مددی معلوم‌نیس چه غلطی داره میکنه واقعا سوالم اینکه مدیری که نمیتونه درآمدزایی داشته باشه پول بازیکنا رو به موقع بده اصلا واسه چی هست والا!!!
  • با انصاف IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    انشاالله همه چیز درست میشه امیدوارم که حداقل با پرداختی بازیکنان از تیم حمایت بشه واقعا حیف تیم بزرگ استقلال که هیچ جور حمایت نمیشه
  • چچچچچ IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    آفرین به این مدیریت با خودم همین فرمون برین ان شاءالله تا اخر هفته تیمو جم میکنین درشم تختس به امید الهی
  • فاطمه IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    واقعا شما مدیر خوبی هستید آقای فرهاد مجیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی