نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دو مدافع استقلال در خطر محرومیت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور دو مدافع سه اخطاره در جمع سه مدافع تیم استقلال وضعیت آبی پوشان برای رویارویی با سپاهان به شرایط بحرانی رسید.

از جمع ۳ مدافع تیم فرهاد مجیدی در هفته‌های اخیر، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع این تیم با دریافت ۳ کارت زرد در دیدارهای این فصل از لیگ برتر در آستانه محرومیت قرار دارند.

محمدحسین مرادمند که در ۲۳ بازی استقلال در این فصل به مدت ۱۸۵۴ دقیقه در میدان حضور داشته در سه بازی مقابل تیم‌های فولاد، صنعت نفت آبادان و پیکان کارت زرد گرفته و در صورت دریافت اخطار در بازی هفته بیست و نهم مقابل نساجی مازندران دیدار هفته آخر با سپاهان را از دست می‌دهد.

علاوه بر این بازیکن سیاوش یزدانی هم سه کارته است و در صورت دریافت کارت زرد در بازی قائمشهر چهار کارته شده و هفته آخر لیگ برتر و مصاف با سپاهان تیم سابقش را از دست می‌دهد. یزدانی در این فصل به ترتیب مقابل نفت مسجدسلیمان و سپاهان در دور رفت و پرسپولیس در دور برگشت از داوران اخطار دریافت کرده است.

محمد دانشگر دیگر مدافع این تیم ۴ کارته است و برای محرومیت دوباره باید سه اخطاره شود و از این نظر مشکلی ندارد ولی دو مدافع دیگر استقلال که در نبود عارف غلامی، مهره‌های اصلی استقلال برای دیدار با سپاهان در هفته پایانی محسوب می‌شوند باید در دیدار با نساجی مراقب باشند تا هفته آخر را از دست ندهند.

ناگفته نماند؛ مهدی قایدی هم سه کارته است و در صورت بازی در قائمشهر و دریافت اخطار دیدار با سپاهان را از دست می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی