عذرخواهی عالمیان پس از شکست در المپیک ۲۰۲۰/ شرمنده‌ام که نتوانستم دل مردم را شاد کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران پس از شکست در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و حذف از این رویداد، عذرخواهی کرد.

نیما عالمیان درباره شکست مقابل نماینده انگلیس در نخستین دیدارش در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و حذف از این بازی‌ها اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم بابت این شکست که دور از انتظار بود. همچنین بابت حرکت نابه‌جایم و پرت کردن راکت نیز عذرخواهی می‌کنم و نباید آن کار را انجام می‌دادم. سطح المپیک واقعاً بالاست و جو سنگینی وجود دارد و فشار زیادی هست. عذرخواهی مرا بپذیرید.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم، ولی به دلیل ناداوری‌ها این کار را انجام دادم. فیلم بازی موجود است. یکسری خطاها در پوئن‌های حساس از من گرفته شد. نمی‌دانم این کار مغرضانه بود یا نه، ولی فدراسیون ایران در نامه‌ای رسمی به فدراسیون جهانی، این موضوع را پیگیری می‌کند تا ببینیم چه چیزی پشت این قضیه بوده است.

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: من به المپیک آمده بودم تا نتیجه خوبی بگیرم. تمرینات زیادی انجام دادم و می‌خواستم بازی خوبی انجام بدهم تا دل مردم شاد شود. شرمنده‌ام که نتوانستم دل مردم را شاد کنم. جا دارد از دوستان و مردم که حمایت کردند، تشکر کنم. ان‌شاءالله در مسابقات بعدی بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    چه عذرخواهی آبروی ایران رو بردی با اون حرکات احساسی و بچه گانه ت
  • مجهول الهویه IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    ما نارحت نشدیم ما شرمنده شدیم اصلا مهم نیست ارزش کوبیدن راکت و سرویس تحقیرآمیز رو نداشت.
  • مهیار GB ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    توصیه می کنم بعد از بازگشت به ایران مستقیم به یک روانشناس مراجعه کن. آبروی ما رو جلو دنیا بردی با این مسخره بازی هات بعد می گی ببخشید نتیجه نگرفتی؟؟؟ نتیجه بخوره تو سرمون،،، آبرومون رو چرا بردی؟!
    • ایمان NL ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      برای درمان مشکل روانی اتفاقا نباید برگرده ایران!
  • آریهان DE ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    خواهش. مردم از شکست شما انقدر ناراحت نشدند که از رفتار شما شدند.دل مردم شاد بود اگه با روح المپیکی می باختی که نشون دادی که اونم نداری.ابروی ملت و فرهنگ ایرانی رو در دنیا زیر سوال بردی.
  • ایران مظلوم DE ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    چقدر بعضی حرفها و مصاحبه های بازیکنا کلیشه ای شده . شرمنده ام که نتونستم دل ملت ایران رو شاد کنم ...مردم اینروزا اینقدر گرفتاری و بدبختی دارن که با برد تو دلشون شاد نمیشه . الان خوزستان آب نداره مردمش دارن تشنگی میکشن برد و باخت تو چه تاثیری به حال اونها داره ... شما ببر دل خودت شاد شه زیاد به فکر دل ملت نباش ...
  • آریا IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    این رفتاری که تو کردی در خور شان ایران و ایرانی نبود. تو باعث خجالت ایرانی ها شدی.
  • رئوفی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    حیف پول بیت المال که خزج افراد بی ارزشی مثل تو بشه،روانی جنابعالی در محافل ورزشی و مواردی از این فبیل حق نداری با آبرو و حیثیت ملت معامله کنی،از میادین ورزش گم شو بر بیرون بی لیاقت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی