نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سیتا چای - بدمینتون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی بدمینتون تایلند در گفت و گو با خبرورزشی، تایلند را تیمی لایق مدال المپیک دانست.

سیتا چای، مربی تیم ملی بدمینتون تایلند در خصوص بازی اول بوسانان گفت: حریف پرو ایی خیلی قدرتمند نبود ولی در گیم دوم سعی کرد که روند بازی را تغییر دهد و بازی را تهاجمی کند ولی ما با تاکتیک صحیح و بالا بردن سرعت بازی نقشه او را خنثی کردیم و بازی را ازآن خود کردیم.

مربی تیم ملی تایلند در پاسخ به سوال خبرنگار خبرورزشی در خصوص عدم حضور تماشاگران در المپیک گفت: ما برای بدون تماشاگر بازی کردن مشکلی نداریم ولی این نکته هم قابل اهمیت است که تماشاگران روح مسابقات هستند و نبود آن ها خلاء بزرگ در المپیک است اما این نکته را هم باور داریم که طرفداران ما در سراسر جهان ما را حمایت می‌کنند و عاشقانه تیم شان را دوست دارند.
سیتاچای اضافه کرد: ما برای کسب مدال شانس داریم و این امر زمانی محقق می شود که از نظر روحی و استراتژیک برنامه داشته باشیم.

مربی تیم تایلند اشاره کرد: برای پیروزی در این سطح مسابقات بسیاری از فاکتورها دخیل هستند از جمله؛ امید و تمرکزگرایی و نباید فراموش کرد که تمام ورزشکاران زیر فشار عصبی هستند و در این شرایط مدیتیشن و کسب آرامش از همه چیز مهم تر است. ما تمام تمرینات فنی مربوط به مسابقات را در بهترین حالت انجام دادیم و تیم تایلند در این امر بسیار عالی عمل کرده است. از نظر من هیچ رقابتی آسان نیست و تصمیم کادر فنی بررسی و عبور مرحله به مرحله در هر بازی است و قدم زدن آهسته برای صعود را به دویدن ترجیح می‌دهیم. 
سرمربی تایلند در پایان گفت: کادر فنی تیم نقشه های خودش را دارد و باور داریم هر نقشه عملکرد مثبت خود را خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی