آدام جانسون
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

آدام جانسون ۵ سال بعد از اتهام تجاوز و گرفتن حکم زندان حالا به زندگی برگشته و نامزدش هم او را بخشیده است.

۵ سال از روزهایی که اعلام شد آدام جانسون بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس به دلیل ارتباط با یک دختر زیر سن قانونی و ۱۵ ساله دستگیر شده و مجرم است، گذشته و حالا هافبکی که در منچسترسیتی و ساندرلند بازی کرده به زندگی عادی‌اش ادامه می‌دهد. نامزد پیشین آدام هیچ‌گاه او را قضاوت و ترک نکرد و حالا این زوج در آستانه تولد فرزند دوم‌شان هم هستند.

بازگشت به فوتبال

آدام جانسون ۲ سال پیش و پس از این که به دلیل رفتار خوبش در زندان پس از پشت سر گذاشتن نیمی از محکومیتش آزاد شد، اعلام کرده بود که قصد دارد رفتار بدش را جبران کند. حتی پدر او به برخی رسانه‌ها گفته بود او دوست دارد دوباره در یک تیم فوتبال بازی کند. آدام درباره شرایطش بعد از زندان گفت: «بسیار متأسفم برای اینکه افرادی به طور مستقیم یا غیرمستقیم تحت تأثیر رفتار من قرار گرفتند. این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد و من عمیقاً از آنچه انجام داده‌ام، پشیمان هستم. اکنون می‌خواهم روی آینده‌ام تمرکز کنم و از طریق اقداماتم جواب حمایت‌هایی که شده بود را بدهم.»

رسانه‌های گمانه‌زنی کرده بودند که تیم‌هایی در آمریکا یا آسیا تصمیم بگیرند با جانسون قرارداد ببندند، اما این اتفاق در اروپا رخ نخواهد داد. با این حال هیچ پیشنهادی برای بازیکن که ۱۲ مرتبه پیراهن انگلیس را هم برتن کرده بود نرسید تا او قید بازی کردن را بزند. آدام هم پس از ناامیدی آنقدر چاق شده که عملاً فوتبال بازی کردن به صورت حرفه‌ای برایش غیرممکن است.

بازگشت به زندگی

با وجود این که پروژه بازگشت آدام جانسون به فوتبال ناکام ماند، او توانست به زندگی برگردد و حداقل خانواده این بازیکن تردش نکردند. استیسی فلوندرز نامزد ۳۱ ساله آدام پیش او برگشت و این زوج در خانه‌ای بزرگ در «کستل ادن» زندگی می‌کنند. حالا هم آدام و استیسی در آستانه بچه‌دار شدن برای دومین مرتبه هستند. فرزند اول آن‌ها که یک دختر بود ژانویه ۲۰۱۵ به دنیا آمد.

وقتی آدام راهی زندان شد، دخترش فقط یک سال سن داشت. اگرچه جامعه او را ترک کرده و لقب «متقلب متکبر» هم به جانسون داده بودند، اما بازیکن پیشین فوتبال با رفتار نامزدش زندگی خوبی دارد. استیسی او را کاملاً بخشیده و آرام در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

آدام جانسون

یکی از آشنایان آدام و استیسی به نشریه «سان» در این باره گفت: «در دوران قرنطینه آن‌ها دوباره پیش هم برگشتند و در همان زمان هم که پیش هم بودند به تولد فرزند دیگری بعد از دخترشان فکر می‌کردند. استیسی هرگز به آدام برچسب نمی‌زد. او می‌دانست که آدام اشتباه کرده و خودش به خاطر رفتارهایش عصبانی است. از جانسون هرگز متنفر نشد و می‌دانست که آدام از اشتباهاتش درس گرفته و دیگر اشتباه نخواهد کرد. او فکر می‌کند آدام پدر درخشانی خواهد شد. این فصل جدیدی در زندگی آن‌هاست و استیسی نمی‌تواند از این شادتر باشد. البته این چند سال گذشته او را واقعاً سرسخت کرده و اگرچه آدام را بخشیده، ولی فرصت دیگری برای اشتباه وجود نخواهد داشت.»

بازسازی زندگی

آدام که نیمی از محکومیتش پشت میله‌های زندان را سپری کرد، در حال بازسازی زندگی مشترک است و حالا دارد بررسی می‌کند که آیا در آینده خارج از انگلیس زندگی کنند یا خیر. استیسی در ابتدا خیلی عصبانی بود، چرا که متوجه شد تنها ۳ هفته پس از تولد دخترشان با این نوجوان ۱۵ ساله رابطه جنسی برقرار کرده است. این رفتار دوگانه آدام او را عصبانی کرده بود. استیسی آن زمان گفته بود: «من فهمیدم آدام واقعاً کیست، او مدام به من دروغ گفت و دروغ گفت. این مرا نابود کرد. می‌خواستم بلند شوم و با مشت به او بکوبم. او من را تحقیر کرد.»

در آن دوران استیسی به دادگاه گفته بود که تصمیم گرفته است فقط با آدام دوست بماند و دیگر رابطه‌ای بین آن‌ها وجود نخواهد داشت. با این حال استیسی بازگشته و بازسازی زندگی آدام نتیجه داده است. استیسی که پیش از این مهماندار هواپیما بوده حالا حامله است و به نظر نمی‌رسد مشکلی با آدام داشته باشد، چرا که انتشار آخرین عکس‌ها نشان می‌دهد آن‌ها کنار هم شاد هستند. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    خدا رو شکر یکی دیگه از دغدغه های ملت هم حل شد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی